Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Minis - Carrie

2014.11.27. 14:58 | BlackSheep89 | 18 komment

Címkék: minis

Igen, tudom, hogy már nagyon unjátok a miniket, és ígérem, ez volt az utolsó (legalábbis az évadkezdésig). A következő már a 9. évad első része lesz, nem is annyira sokára! Addig viszont íme a Carrie rövid bemutatója. A remake-é, természetesen.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr996937601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alerstorm Pirate 2014.11.27. 22:04:14

A könyv van olyan jó mint bármelyik film szerintem.

andrasxp 2014.11.27. 22:04:24

Én kétszer láttam,két alternatív befejezést.Hát...nem is tudom,igazából nem lenne rosz film,csak ugye a vége ritka sz__ul sikerült.Igazából csak Julianne Moore miatt néztem meg,nem csalódtam.Szerintem,amit jól csinál a film,hogy hasson az érzelmekre:tényleg tudunk együtt érezni Carrievel,vele együtt vagyunk dühösek,kétségbeesettek,boldogok.A színészválasztás is jó,a charakterek nagy része is.A film első fele nagyon jó,igazából még a finálé előtti pár perc is...aztán a finálé...tejóságosúristenem.A megvalósításról ne is beszéljünk,az egész annyira logikátlan,tele van logikai bukfencekkel.Azt vártam,hogy több fantázia lesz a szereplők halálában,hiszen ki nem gondolt még arra,hogyan kínozná meg az általa utált személyeket.Aztán az utólsó néhány percből van vagy 6 alternatíva,mindegyikben a szőke csaj szerepel,aki megvédte Carriet.Én kettőt láttam,a moziban leadott változat a legjobb.Ami zavart,hogy a film kétségbeesetten próbál véres lenni,ezért rakták az elejébe azt a Julianne Mooros szülés jelenetet,meg a végén a szőke nős szülés jelenetet.Igaz,hogy a tini dráma meg a véres horror ellentétek,és aki nem tud semmit a filmről,az biztos nagyon utálni fogja,de szerintem aki elszánja magát,hogy ezt megnézze,az tudja hogy mi fog történni a fináléban és nem kell rá felkészíteni a nézőt felesleges véres jelenetekkel.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2014.11.27. 22:04:32

BlackSheep, te nem limuzinnal mentél el a Szalagavatódra? :O
Nálunk kilométeres sorok voltam csak limuzinokból! XD

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2014.11.27. 22:06:00

@Tomlion: Persze, limuzinnal mentem! Egy jó nagy limuzinnal, ami magas volt, kényelmes ülésekkel, és nagyon sok embert szállított! Úgy hívták, hogy busz! :)

xx18Rolandxx 2014.11.28. 06:58:59

Stephen King az egyik kedvenc írom. Ha valaki ért a horrorregények írásához akkor az kétségkívül ő. Sok könyvét elolvastam már köztük ugye a Carrie-t is ami élete első könyve volt és ami a kukában landolt elsőre mert nem tetszett neki, a felesége halászta ki onnan és győzte meg hogy adassa ki. Blacksheep ha teheted akkor mindenképp olvassad el mert egyszerre félelmetes és szórakoztató.

Az eredeti Carrie az egyik kedvenc filmem, már többször láttam de a mai napig sajnálom hogy nem dolgozták fel teljesen a könyvet mert azért az eleje is tartalmaz fura dolgokat.Maga a film ennek ellenére nagyon jó. Folyamatosan adagolja a feszültséget, Sissy Spacek és Piper Laurie zseniálisan alakítanak, Oscarra is jelölték őket és ha nem ugyanakkor jött volna ki a Hálózat is akkor simán nyertek volna mindketten.A mellékszereplők sem játszanak rosszul bár meg kell hagyni hogy Nancy Allen egy kicsit ripacs Chris szerepében. Mondjuk pont ő kapta az egyik legjobb halált persze azt is átírták mert a könyvben máshogy van.Meg azért Margaret White halálpóza se semmi. A Tv film sem volt rossz viszont amit Carrie 2 címen kiadtak az egy borzadály, megérne egy bemutatót a 9.évadban. A remake-et pedig egy időben nagyon fontolóra vettem hogy megnézem egyrészt márcsak azért is mert Carrie, a másik ok meg ugye Julianne Moore aki a kisujjából kirázza Margaret White szerepét. Nos ezek után még mindig filózom hogy megnézzem-e, az viszont tényleg vérig sértett hogy a bálos jelenetet ennyire elszúrták. Bár Chloe szerepe miatt is csikorgatták sokan a fogaikat mert túl szép a szerepre, bár Sissy is már túl volt a 25-ön mikor megkapta a szerepet, ő amolyan utolsó remény volt mert senkit sem találtak jónak a szerepre és ő akkoriban az egyik producer felesége volt.

Az eredeti Carrie és a Tv film is megér egy megnézést, ezt meg mindenki döntse el maga hogy megnézi-e!

Navajonkee 2014.11.28. 06:59:48

"Chloe Grace Moretz túl szép, hogy ő legyen a kitaszított"
EHHEZ képest eddig minden főbb szerepében valami különc kitaszítottat játszott. Tudom, fura, de ez van :D

Közvetlenül a videó előtt néztem meg a filmet, és vannak ugyan dolgok, amikkel egyetértek, de nekem mások (is) voltak, amik nem igazán tetszettek, illetve amit máshogy interpretáltam.

Egy: Nem telekinézis. Persze, főleg tárgyakat mozgat, de elektromos készülékeket süt ki, fémet izzít, stb stb... ez több mint telekinézis, ez inkább.. hát.. boszorkányság :D

Mellesleg, Carrie anyja. Szerintem, bár szakértő nem vagyok, a karakter nem csak vallási fanatikus, de skizofrén is. Vannak jelek, fogadjuk el.

NAmost ami a csőrömet böki:
1. ELŐZMÉNY? Semmi nem derül ki a múltról, miért-miként lett Carrie anyja ilyen vallási fanatikus (bár ha elfogadjuk a skizo elméletemet, nem kell sokat agyalnunk), ki az apa, és mégis hogy került egy ilyen elszállt nő köreibe? Komolyan érdekelne.

2. MAGYARÁZAT? Persze, úgy az igazi, ha marad egy kis misztikum, de kínosan kevés információt tudunk meg Carrie képességéről, hogy mégis honnan van neki, és úgy mégis miért. Lenyom egy kis dumát, hogy örökletes, meg vannak ilyen emberek, de most őszintén... ILYEN emberek nincsenek, még a film által kreált környezetben sem, mert akkor arról már tudnának... elvégre egy újonnan erejére kapott kiscsaj 10 perc alatt elintézte a fél várost. Kicsit sem lennének feltűnőek az ilyen emberek.

3. GYERMEKVÉDELMISEK? Carrie anyja nem százas, ezt a vak is látja, szerintem lazán diagnosztizálható skizofréniával, de amúgy is egy vallási fanatikus, aki csak a saját elméje által íródott Bibliából tud idézni (skizofrénia EGYIK tünete), aki nyomorban tartja a lányát, ön-, és könnyen lehet, hogy közveszélyes is. Hogyhogy senki nem lépett még közbe? Pláne, hogy a lányán egyértelműen látszanak ennek jelei.

4. MŰFAJ? Úgy ültem le filmet nézni, hogy horror. Aztán Carrie elnyomott személyiségében komoly dráma kezdett felcsillanni, aztán jött egy tini szappanopera az idegesítő kisribikkel (komolyan, tudom, hogy az a dolguk, hogy idegesítő kis picsák legyenek, de ilyen idegesítő picsákat, mint ezek az idegesítő picsák én még soha nem idegesítő picsa), és sosem éreztem azt, hogy most tudom, mit is nézek.

5. KARAKTEREK? Blacksheep szerint a mellékszerepek jól megírtak voltak. Szerintem meg olyan túlzott volt az összes, hogy az már okádék. A szöszke, aki a film elején a többiekkel baszogatja a főhősnőt, aztán hirtelen belebújik a kisangyal, és odáig elmegy, hogy az életét reszkírozza egy tömeggyilkos boszorkány megmentéséért. Átmenet? Nope.
Chris, aki csaj. A legidegesítőbb idegesítő kispicsa. De ez még rendben van, legalább van miért utálni. De nézzük csak át, mi is történik vele, és ő erre hogyan reagál:
1. Baszogatja Carrie-t
2. Ezért eltiltják a szalagavatótól
3. Ezért bosszúból megbundázza az egész bálkirálynőválasztást, hogy leönthesse Carrie-t disznóvérrel.
4. Utána MEG AKARJA ÖLNI ŐT! WOW, ezt nevezem ugrásnak. Egy kis elkényeztetett tiniringyó, aki mások vérszívásából él oda süllyed, hogy még gyilkosságba is keverné magát. Reális.

Meg ez, hogy Carrienél hirtelen elszakad a cérna, és átkapcsol tömegpusztítóba. Hát... nope. Elhiszem, hogy sok volt már neki, és élete legszebb estéjét tették tönkre, nagyon nagy csapás tud lenni, amikor megnyitod magad, és végre élvezed az életet, erre ezt kihasználva beléd rúgnak még egyet. De ez... ez nonszensz. Tudod mi lett volna korrekt? HA egyszerűen elveszti a kontrollt maga felett. Őrjöngve, sikongatva, vagy egyszerűen csak némán magába roskadva, de a lényeg, hogy egyszerűen elveszti a tudatosságát, és elszabadul az ereje. De ez... ez túl tudatos volt. Nem hiteles.

Ettől függetlenül nekem alapvetően azért tetszett a film, lehet csak elfogultságom miatt, amit Chloe Moretz felé érzek, AnnaSophia Robb mellet ő a másik kedvenc színésznőm a korosztályából, és... hát nem tudok úgy igazán rossz szemmel nézni a filmjeire... :D

Skate · http://sorozatpiller.wordpress.com/ 2014.11.28. 06:59:58

Az 1999-es The Rage: Carrie 2 is megérne egy Baaad Movie-s verdiktet. Próbálták már akkoriban modernizálni a történetet, persze sikertelenül. Egyáltalán nem működött ott sem olyan jól a végső katarzis, mint alapból vártam volna. Elég rég láttam már a filmet. Újra biztos nem fogom azt sem megnézni. Egyszer bőven elég volt.

Stout804 2014.11.29. 08:25:40

Navajonkee ! magyarázat: a könyvben leírják,hogy Carrie boncolásánál egy elváltozást(mutáció)találtak az agyában .

Stout804 2014.11.29. 08:25:45

ezek szerint lehet velem van a baj de a Carrie az egyik kedvenc könyvem és legalább 4x olvastam mire az "eredeti "filmet megnéztem ,és baromi nagy cslódás volt.nem értettem sose,hogy emberek mért ajnározzák szarrá mikor egyáltalán nem volt képes semmit átadni a könyv hangulatából és a színészi játék legtöbb helyen amatőr "családi titkok gyanújának árnyékában" szinten mozgott.a remake-et nagyon vártam ,már csak Chloe kisasszony miatt is ,és abban igazat adok ,hogy tényleg "túl szép" erre a szerepre de ezt leszámítva nekem sokkal jobban tetszett az új.jobban átadja a könyv hangulatát,sokkal jobbak a színészek és engem pl egyáltalán nem zavart,hogy Carrie itt theátrálisabb volt.lényeg a lényeg én mint a könyv nagy rajongója kifejezetten utálom a 70es évek beli verziót,nagyon nem azt adta ami ebben a storyban a lényeg(kéne ,hogy legyen)

2014.11.29. 08:26:02

@BlackSheep89: "Én vagyok a hülye vagy..." Igen, te :))
Na jó, mégsem, csak nem ismered az amerikai szokásokat. Még a legszegényebbek is azért dolgoznak, hogy limuzinnal mehessenek a szalagavatóra (nem tudom, hogy miért, tehát "csak, mert ez a szokás").
velvet.hu/sztori/2014/08/26/rongyrazas_lett_a_britek_szalagavatojabol/
Most csak ezt tudom belinkelni, pedig valahol volt egy tanulmány, amit erről olvastam, de vajon hol, hol...

Darrell 2014.11.29. 09:31:11

@Piere de La Croix: Na igen, ez tényleg tipikus amerikai dolog. Néhány lánynak mármár olyan mint egy esküvő :D A prom-horror műfaj lehet az ottani emberek frusztrációját tükrözi ezzel a nagy felhajtással kapcsolatban, mert biztos sokaknak tele a hócipőjük vele :)

Vollai Martin 2014.11.29. 19:46:53

Kedves Baadmovies!
Mivel a német vígjáték a Zűrhajó kiborította Blacksheep-et,hadd ajánljak még egy borzalmasabb filmet.
www.imdb.com/title/tt0382295/?ref_=fn_al_tt_1
Íme! Ürüm az örömben:van folytatása is!

freddyD 2014.11.29. 19:47:01

Hát elnézve a remake fináléját e videóból, tényleg jobbnak tűnik az eredeti. Pedig attól is azért egy kicsit többet vártam, de korrekt film.

John Travolta meg kifejezetten pocsék volt, kár volt felhozni Blacksheep, mint referencia :D

Near93 2014.11.30. 19:36:50

A könyvvel az egyetlen nagyobb baj, hogy első könyv. Tele van kezdőkre jellemző hibával, ami ott csúcsosodik ki, hogy a történetet meg-megszakítják újságcikkek, interjúk, és orvosi jelentések.

Nekem ez tönkre vágta a beleélést, így mondjuk úgy, hogy elég sokat ugrottam a könyv lapjain. A lineáris történetvezetés sokkal jobban áll a műnek, és a '76-os ezt nagyon jól teljesítette, viszont a kor hiányosságai miatt, a végét Le kellet egyszerűsíteni, amit ebben, a 2013-as változatban meg lehetett volna csinálni. Itt most arra gondolok, hogy Carrie végigsétál a városon, és szó szerint mindent feléget maga körül. Felrobbant minden házat, és senkit nem kímél.
Na, pont ezt kellett volna beletenni a remake-be, de érthetetlen okokból kifolyólag kihagyták ezt.
Azt visztont el kell ismernem, hogy az autó szétzúzása itt jobban tetszett.
Chloé Grace Moretz pedig valószínűleg azért kapta meg a szerepet, mert a korosztályában kiemelkedő tehetséggel bír. Viszont nem értem, miért nem tudtak rajta csúfítani egy kicsit.

Navajonkee 2014.12.01. 20:31:22

@Stout804: A könyvben. A filmben viszont erre semmi konkrétat nem mondtak. Jó, Stephen King, ne keressek benne magyarázatot, nála a paranormális dolgok csak úgy jönnek, de itt még azt a kicsit sem tették bele a filmben, amit a könyv magyarázatként szolgáltat :D

Amúgy meg, oké, hogy Chloe "túl szép a szerephez", de Sissy Spacek sem épp egy szürke egér volt... Őt miért nem ostorozzátok érte? :D

Near93 2014.12.03. 19:22:54

@Navajonkee: azért Sissy Speacek-nek alapból volt egy érdekes arca. Asszem 28 évesen játszotta a 17 éves Carrie-t, és smink nélkül ki is jöttek rajta azok az apró ráncok. De szerintem a tévéfilmben volt eddig a leghitelesebb a karakter. Ott tényleg egy ronda csajt választottak ki, és ha más nem is, ő nagyon jó a filmben. Színészileg is.

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2014.12.07. 19:49:12

Emlékszem, hogy a remake remek trailere leszpoilerezte az egész filmet.
süti beállítások módosítása