Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Besztof - Marvel akciójelenetek

2015.02.24. 07:27 | BlackSheep89 | 25 komment

Címkék: top 10

Lehet hogy hallottatok már róla, hogy valamikor a közeljövőben (úgy körülbelül 71 nap, 16 óra és 33 perc múlva) jön a mozikba a Bosszúállók 2, és hogy könnyebb legyen ráhangolódni, kicsit elmerültem az eddigi marvel-filmek akciójeleneteiben, hogy összegyűjtsem a 10 kedvencemet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr497210531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Schreck 2015.02.24. 09:00:17

Hiányoltam a saját kedvencemet a listából:
www.youtube.com/watch?v=1NnyVc8r2SM

Gavao16 2015.02.24. 11:00:26

Nem akarsz csinálni egy-két színészről top 10 film videót? Szívesen megnézném.

Gavao16 2015.02.24. 11:00:29

@Mr. Schreck: Ez nálam is nagyon ott van valahol a top 3-ban:)

gery666 2015.02.24. 12:41:45

Hello Blacksheep én nagyon bírom az ilyen top10 videóidat és leírnék pár filmet amikből szívesen megnézném hogy neked melyek a kedvenc jeleneteid

Terminátor
Die hard
Halálos fegyver

Tudom ezek nem mai filmek de van 1 csomó részük és simán összelehetne hozni ezekből 1 listát :D

kastor 2015.02.24. 17:28:39

Egy Marvel filmben jó történet. :D
Ez még viccnek is rossz.
Nekem a Marveles akció jelenetek soha nem tetszettek igazán, általában szép látvány, néha zavaros vágások, pocsék zene jellemzi a harcokat, és magukról a filmekről még nem is beszéltem.
Véleményem szerint egy Marvel film nem sokkal több mint egy egyszerű látvány film.
És a Bosszúállók 2-őt majdnem hogy soha nem fogom megnézni, max 1x, mivel már eleget csalódtam Marvel filmben.

Kunos Gyula Patrik 2015.02.24. 17:28:40

Én szívesen látnék Besztof Videójáték karakter, Besztof játék ami szinte olyan mint egy film. Bár én minden fajta Bestof videót meg tudok nézni tőletek :)

Kargath 2015.02.24. 17:28:42

Terminátort támogatom én is!:)
Lehetne még Alien-ről,vagy mondjuk kedvenc sci-fi filmeidről is megnéznék egy videót.

kastor 2015.02.24. 17:28:43

És az hozzátenném hogy a zenék valami borzasztóak, az új X-meneken kívül eddig egy Marvel filmnek sem volt jó zenéje, sőt általában kifejezetten pocsék zenék jellemzik a Marvel filmeket.

Maszk13 2015.02.24. 17:49:35

én mondjuk a F4 helyett inkább egy kis Guardians of the galaxy-t tettem volna be (mondjuk Starlord dance off-ját:) ) de amúgy egyetértek a listával:)

Dante997 · http://books-movies-series.blog.hu/ 2015.02.24. 17:50:28

Ez k*rva jó volt, eddigi (szerintem) legjobb top10!
A videó vége felé kicsit féltem, hogy nem kerül be a kedvencem (autópályás zúzás az Amerika kapitányból), de aztán megnyugodtam.
Az a jelenet számomra azért is favorit, mert a végén kaptam egy hatalmas gyomrost: amikor lekerül a maszk a tél katonájáról, és megtudjuk, ki ő. Korábban is lehetett látni az arcát( oké, nem túl tisztán), de én nem ismertem meg, szóval majdnem lementem hídba.

2015.02.24. 17:50:30

Sok mindenre számítottam, de bestof videóra nem. Ráadásul a témát se bírtam volna elképzelni, hogy mi lehetne. Én is már vagy 20szor megnéztem az összes előzetest, hallgattam a zenéket, nincsenek szavak arra, mennyire várom Ultron korát.
Ami elsősorban meglepett a listában, hogy nem a Bosszúállók fináléja az első helyezett, sőt még Póki vs Oki doki is előrébb landolt. Azt akkor már tudtam, hogy mi lesz az első helyezetted, az igazából nem lepett meg. Májusig még biztos újranézem egy párszor ezt a videót (meg a Kapitány 2-t és természetesen az előzményt is majd hatodjára:) ).
Ha én most toplistát javasolnék, akkor én leginkább egy Top20 BlackSheep kedvenc filmet néznék meg immár 3 éve. XD
De hogy valami reálisabbat is írjak, lehetne a T5 előtt egy besztof Terminátor vagy egy besztof Die Hard is. Persze, hogy a konkurencia nehogy kimaradjon, én egy DCs videót is nagyon szívesen megnéznék, még ha csak a Sötét lovag trilógiából férnének csak be a listádra.

Amúgy azért nem kommenteltem mostanában a blogra, mert úgy éreztem, hogy mindig ugyanazt írnám, gondoltam elég akkor, ha valami más mondanivalóm is van.

Ungdani 2015.02.24. 18:57:04

A Galaxis Őrzőit kicsit hiányoltam a listáról, de alapvetően egyetértek. :)

Kunos Gyula Patrik 2015.02.24. 22:01:54

Amúgy micsoda véletlen hogy a videó megjelenésének napján jelent meg új Avangers 2 plakát... :D

Szijj Norbert 2015.02.25. 07:28:23

BlackSheep nálad a Bosszúállók még a Hollót is lenyomta legjobb képregény film kategóriában?

SARGE999 2015.02.25. 07:28:39

Ezek a Marvel filmek óvodás szinten vannak, és egyik se különb, mint egy Transformers, vagy Galaxis őrzői. A párbeszédek nagyon gázak, az akciójelenetek csupán röpködős, lövöldözős CGI-ból állnak. Egy film nem ebből áll! Ezek nem filmek! Nincs történet, nem érdekes, nem izgalmas, kiszámítható sablon az összes. Egy igazi szuperhős film ott kezdődik, mint például Watchmen (leszámítva néhány ultraszar jelenetét), Tim Burton féle Batman 1. rész (a Nolan féle annyit ér mint egy gagyi sorozat), Sebezhetetlen. Egy ilyen Bosszúállók még az általam fosnak tartott Kick Ass (1. rész) szintjét se ütik meg, mert még az is sokkal eredetibb. Bocs, hogy ezt kell mondanom, nem sértésnek szánom, de nem kéne ennyire elszállni olyan filmektől, amik leginkább elbasszák az egész filmipart.

Borsoo 2015.02.25. 07:28:48

X-men 3 fináléja nálam benne lenne a top10ben. Kezdve Magneto hídröptetésétől Főnix ámokfutásáig. Ja meg a Days of Future Pastből Quicksilver jelenete, de ezt már mások is írták.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2015.02.25. 07:42:40

@Mr. Schreck: @Borsoo: Quicksilver jelenete nekem is nagyon bejött (az év végi összeállításban se véletlenül szerepelt), ide csak azért nem került be, mert számomra inkább vicces volt, mint akciódús. Persze, alapból egy akciójelenet, de annyira fel van dúsítva humorral, hogy már átmegy poénba az egész.

@Ungdani: A Galaxisból majdnem bekerült az elején a városban játszódó párharca a főhősöknek. Az, a vonatos jelenet a Farkasból és a Jégemberes "küzdött" a tizedik helyért. Sajnos az a baj ezekkel a tizes listákkal, hogy csak 10 helyezettük lehet.

@Szijj Norbert: Le, de azt tényleg csak egy apró nüansznyival, és főképp azért, mert A holló nem annyira a klasszikus értelemben vett képregényfilm, inkább egy nagyon erős bosszúfilm, ami történetesen éppen egy képregényből készült, míg a Bosszúállók a képregényfilm-műfaj elemeinek a super bowl-ja.

Szijj Norbert 2015.02.25. 12:46:32

BlackSheep minden esetre én a Hollót miattad láttam és azóta nálam a három legjobb film között van a Harcosok klubjával és a Remény rabjaival.

FaKe.beL1eVe 2015.02.25. 20:36:30

Az elején azt hittem a Mad Max-et mondod! :D
Remek lista lett, az első hellyel pedig abszolút egyetértek :)

albundy21 2015.02.25. 21:37:31

Jó volt a lista, Amerika Kapitány - A tél katonája azért lett olyan jó mert hü volt a képregényhez,én pókember rajongó vagyok de szerintem pókember filmek közül egyedül csak a A csodálatos Pókember jó, de folytatása szar.

Idemitirjak 2015.02.26. 17:50:54

Nem tudom akció jelenetnek számít-e, mert ha igen akkor X-men Az elsők, Magneto az argentín "kocsmában". Az a jelenet szerintem filmtörténelmi klasszikus!

Szijj Norbert 2015.02.26. 17:50:56

BlackSheep régebben volt egy top 10 képregény film videó (4 és fél éve) de az már régóta nem megnézhető ezért kérlek remakeld anno írtad is, hogy valószínűleg ez lesz a sorsa annak azóta amúgy is sok képregényfilm kijött már. Szerintem annak sokan örülnének.

nnorbi91 2015.02.26. 17:51:01

Ez nagyon jó ötlet volt, csak gratulálni tudok, bár én nem szeretem a marvel filmeket, de ez az összeállítás nagyon tetszett!
Szívesen megnéznék tőled vagy akár Sortertől egy top10 legrosszabb színészeket! :)

timotiyong 2015.02.26. 17:51:02

Ezek a filmek jó nagy költségvetésből készült blockbusterek. Végülis én elhiszem hogy 12-13 éveseknek tetszik, mert az akciójelenetek tényleg jók. Jóindulatból egy 5/10-et még adnék is nekik. Akkor se tudom felfogni hogy amerika kapitányt miért nem likvidálják kemény 1db lábra leadott lövéssel, vagy hogy mennyi izgalom van azokban a jelenetekben amikben 2 alapból halhatatlan karakter szerepel (Hulk és Thor). Bár igaz hogy a fekete özveggyel még egy sima katona is elbánna egy AK47-el, de hagyjuk inkább a logikát. Ezeket gyerekeknek készítik.

Oszintevandor 2015.02.28. 16:14:26

Jó lista.

Amit hiányoltam:

Hulk vs. the Army és Hulk vs. the Abomination (a Hihetetlen Hulk-ból)
Iron Man vs. Whiplash a Forma 1-es pályán (Iron Man 2)
Iron Man 3-ból Tony házának megtámadása
Pókember vs. Green Goblin jr. (Pókember 3-ból)
X-Men 3 vége (de ezt már említették mások is)
süti beállítások módosítása