Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Nicolas Cage maraton(10) - Kitaszított

2015.04.17. 21:43 | BlackSheep89 | 9 komment

Címkék: nicolas cage maraton

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr137376726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davemile 2015.04.17. 22:52:06

az a haj, autentikus

Skate · http://sorozatpiller.wordpress.com/ 2015.04.17. 22:52:17

Hogyan élhet meg ennyi béna író és rendező Los Angeles-ben? Felfoghatatlan. És bár mondhatnám, nincs ennél lejjebb. Meddig fog még zuhanni Nic Cage színészi karrierje is? Totál zs-kategóriáig? És olyan lesz öt év múlva, mint Eric Roberts? Évente elvállal 30-40 filmet mellékszerepben válogatás nélkül? Még a szinte mindenben játszó Samuel L. Jackson helyzete jobb a jelenlegi filmográfiájukat összehasonlítva.

szkristof92 2015.04.17. 23:20:41

Pazar videó lett, szétröhögtem magamat rajta. Ahogy a filmen is és körülbelül ez az egyetlen pozitívum, amit el tudok mondani rajta mert máskülönben egy vödör fos. De még így is jobb egy bizonyos Cage filmnél, amit látom hogy a maraton végére tartogatsz...na az lesz a nagyágyú! :D

M.Zozo 2015.04.18. 07:52:35

Remélem "Az otthagyottak" is terítékre kerül, mert az még ennél is fosabb!!

The Mid 2015.04.18. 07:52:38

replygif.net/1119

Amúgy ettől a kamerarángatástól konkrétan rosszul lettem, annyira utálom az ilyet. Cage pedig brutális, az a nevetés, a beszédstílus, nem beszélve a hajkölteményéről...brilliáns.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2015.04.18. 09:38:01

Nem is hallottam még erről a filmről! Most már értem miért! XD

tamas444 2015.04.18. 12:00:41

A left behind volt előbb és a Dying of the Light az utolsó,de mindegy.Modjuk érthető szerintem ez az alakitás,mert szerintem Cagenél beált ilyen depresszió szerűség amit a Joe okozot mert ha azt a filmet visszatérőnek szánta a jó filmek közé.Legalább is szerintem.

Maszk13 2015.04.18. 20:55:32

Csak szerintem hasonlít Nick a háború a földönös Travoltára? valahogy az ugrott be...

Rett Enet 2015.04.19. 19:11:08

Szerintem meg Nick a Versusból hasonlít itt az egyik karakterre, tudod, akinek leszedi Simon a ruháját.
süti beállítások módosítása