Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Sárkányszív 3 - livestream holnap!

2015.06.01. 19:13 | BlackSheep89 | 18 komment

Akárcsak a Bloodrayne 3 esetében, Dmnemo megint meghívott egy közös filmnézésre, ráadásul megint egy olyan 3. részre, aminek az előzményeit se láttam...

BREAKING NEWS!!! A filmnézés ma (június 5-én, pénteken) 18:00-kor lesz, Nemo twitch-csatornáján!

Sorry a gyors változásért, de hirtelen jött az ötlet.

A film a Sárkányszív 3 lesz, a filmnézésre pedig holnap, azaz június 2-án, este 6 órakor kerül majd sor Dmnemo youtube-csatornáján. (vagy twitch-en, ha a yt szarakodik). Persze, később is megtekinthető lesz majd a videó, de ha tudtok, akkor nézzétek ti is velünk, a múltkori is tök jól sült el!

Abszolút foggalmam sincs, mire kéne számítanom a filmtől, de itt egy kis ízelítő belőle:

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr227510042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terrordrone 2015.06.01. 20:26:27

Pedig a Sárkányszív 1 nagyon jó film. De ha megnézed, egyből az lesz az első kérdésed, hogy minek lett másik két rész.

KongFan 2015.06.01. 20:26:33

Pedig a Sárkányszív első része nagyon jó! Nagyon szép mese.
A második már halál szar. A 3-at már kihagyom. De a ti profilotokba bőven beillik a trailer alapján :)

xx18Rolandxx 2015.06.02. 07:00:42

Csatlakozom az előttem szólókhoz. A Sárkányszív 1 része egy nagyon jó kis fantasy film, szerintem bőven megérne egy gyöngyszem bemutatót.Viszont a 2. részére még az is kis szó, hogy halál szar de meglepő módon a 3. részről csak most hallok először. Sajnos nem tudom megnézni a live-ot mert dolgozni fogok de már várom a felvett verziót.

M.Zozo 2015.06.02. 07:00:46

Spoiler: a sárkány az űrből jött!!

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2015.06.02. 07:00:50

Nem is tudtam, hogy van három! Az első rész nagyon jó csak kicsit szomorú a vége! :(

A Blood Rayne 3 videót megtudom valahol még tekinteni?

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2015.06.02. 07:00:54

Ja most néztem meg a trailert! Szegény Ben Kingsleynek sincs jobb dolga? :S

Szijj Norbert 2015.06.02. 07:01:04

A sárkányszív első részében Draco a filmtörténelem egyik leghíresebb sárkánya. A film 96-os de szerintem mai szemmel is látványosnak mondható. Nem egy tökéletes darab de a sárkányos filmek egyik etalonjának számít és nem véletlen én is sokszor láttam és nagyon szeretem is. A második részt meg inkább hagyjuk.

Navajonkee 2015.06.02. 17:16:23

Mindegy hogyan sül el ez a harmadik rész, az első részt mindenképp nézd majd meg! Valóban egy gyöngyszemnek számító film, kérdés nélkül az egyik kedvenc sárkányos filmem :)

1996-os film, tehát nem mondhatom, hogy látványát tekintve kiemelkedik a korosztályából (az 1993-as Jurassic Parkhoz képest pl), de kimondható, hogy mai szemmel is kifogástalan látványt nyújt a film (köszönhetően annak, hogy nincs telepakolva korai CGI-al). Draco pedig, ahogy feljebb is említették, a filmtörténelem egyik leghíresebb sárkányának mondható, amihez nyilván hozzátesz, hogy Sir Sean Connery adta az eredeti hangját, a magyar szinkronban meg Sinkovits Imre szólaltatta meg (funfact: Ha valaha Sinkovits papára gondolok, az első, ami eszembe jut, az, hogy "Draco hangja")

A film története meg.. csak.. nézd meg! :)

The Mid 2015.06.02. 19:03:41

Nálam ez kimaradt, de ha már ennyien ajánljátok, megnézem én is majd az első részt. A live-ot meg várjuk, nem is kérdés. :)

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2015.06.03. 18:43:46

Hali lenne egy rosszfilm ajánlásom! :)
Gondolom hallottatok már a Warriors of Virtue/A Tao Harcosai című "filmről". '1997-es Tank Arankából szabadult kengurus fantasy akciófilm (igen jól olvassátok), de nem is ez viszi a pálmát hanem a főgonosz! Uram isten hát ez a csávó kész. Kb olyan mint Billy Zane a Skorpió király 3-ban csak szorozzátok be még 10-el! Ennyire over the top jeleneteket egyszerűen már művészet lerakni. Mintha a Jokert keverték volna Jack Sparrowal! Én speciel szarrá röhögtem magam a megnyílvánulásain, minden egyes perc amit lenyomott a filmben aranyat ér. Ja és az akció jelenetek meg olyanok mintha neten néznéd a filmet és nem lenne elég gyors a kapcsolatod ezért akadna a film! XDDDDDD

simon2 2015.06.03. 18:43:56

Az elözö livestream nagyon jó volt, ajánlom az elzárás 2011 c. filmet, alkalmas baaad movisra és gyöngyszemre is, egyéként az egyik föszerepröje Josh Hutcherson .

LáthatatMan 2015.06.06. 10:14:14

Nemtudtam megnézni a videót , rédszives majd tegyétek fel a videót az indára vagy yutura.

Trollprie 2015.06.08. 19:29:22

Bocs az OFFért, de ezt nem hagyhatjátok komment nélkül!
Személyes sértésként fogom fel, hogy Uwe Boll van felháborodva, mert nem kap pénzt a Rampage 3-ra! Remélem elvonul most már golfozni és senki nem fogja kamera közelébe engedni többet!

filmdroid.hu/2015/06/uwe-boll-beolvas-fuck/

Szijj Norbert 2015.06.08. 21:21:01

BlackSheep ha megnézted a Sárkányszív első részét majd valamilyen formában elmondod a véleményedet a nézőknek.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2015.06.09. 17:14:54

@Szijj Norbert: Talán egy gyöngyszem rovat? :D Vagy annyira nem jó?

Szijj Norbert 2015.06.10. 06:54:43

Szerintem gyöngyszem bemutatónak túl sokan ismerik azt a filmet de még talán pont belefér gyöngyszemek közt is vannak ismertebbek.

The Mid 2015.06.10. 06:54:55

Bár élőben nem tudtam nézni, mert későn vettem észre az infót, de annyi baj legyen. Sajnos néha indokolatlanul sok volt a beszéd, nem nagyon tudtam követni a film hülyeségeit. Na nem mintha inkább azt néztem volna ahelyett, hogy titeket hallgatlak, de kicsit követhetetlen volt így a dolog és nem nagyon tudtam mi van, a hülyeségeit sem tudtam annyira követni, maximum csak képileg. Mindezt azon túl, hogy biztos alapból katyvasz az egész, de mégis jobb magad hallani a baromságokat. Ettől függetlenül jó volt a live, reméljük lesz még hasonló közös filmezés majd.

A sárkányokról meg annyit, hogy a Hobbit után hozzájuk nyúlni kb. öngyilkosság.
süti beállítások módosítása