Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Kérdezz - Felelek #1

2015.11.26. 13:35 | BlackSheep89 | 2 komment

Címkék: 2. kérdezz-felelek

Kérdezők:

Siegfried (01:57)
Laci (08:58)
Neo (21:10)
Klever (33:20)

Mp3-ban is letölthetitek ITT! (69Mb)

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr538116476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Schreck 2015.11.26. 18:06:04

Nem tudom elkészülhetett-e már a Star Wars filmbarátok borító, de az az érzésem hogy freddy arca helyére a grumpy cat mehetne majd. :D
Ha tetszett a Sithek bosszúja ajánlom elolvasni Mattew Stover regényváltozatát, sokkal jobban kibontották és megmagyarázták a dolgokat. Szerintem azért a filmet elég sok helyen elbénázták.
Jó hogy kiírtátok a válaszadások időpontját, de én elég kannibál vagyok hogy végighallgassak mindent.

anubys 2015.11.26. 20:10:35

Volt sajnos film, ami régen tetszett, újranéztem és szar. Nekem a Robin Cook féle Invasion volt sokáig a kedvenc filmem. '98-ban láttam, 10 évesen, a tv3-mon és nagyon tetszett. Aztán úgy örültem, mikor DC ++on megtaláltam valamikor, lehúztam, jó szar minőségben, és tragikusan nagy fos a film :D A nosztalgia faktor sem volt meg és totális idiótaság volt. Azt kívánom bár ne találtam volna meg soha.
süti beállítások módosítása