Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Kérdezz - Felelek #2

2015.11.27. 13:04 | BlackSheep89 | 4 komment

Címkék: 2. kérdezz-felelek

Kérdezők:

András (00:00)
Norbi (09:14)
Roland (24:50)
Qtya (27:00)
Vata96 (27:53)

Mp3-ban letölthető ITT (65Mb)

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr648118594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anubys 2015.11.28. 15:47:57

Asylum filmek nem kerülnek moziba, "straight to dvd movies" kategóriába tartoznak.

FaKe.beL1eVe 2015.11.28. 20:00:58

@anubys: Abba se. Azok esetleg a Syfy Channel izolált foségisze alá tartoznak.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2015.11.28. 23:15:46

@anubys: Bárcsak így lenne, de sajnos kis hazánkban mozikba került már nem is egy.

anubys 2015.11.30. 20:54:46

Nagy sci-fi rajongó vagyok, de könyvben nem olvastam még egyet sem. Bármilyen ömlengés kevés lett volna, ez így volt hatásos, hogy nem mondtad el, mennyi jó, csak, h nagyon. Mondtad ugyan, hogy kemény lesz ezzel kezdeni, de kockáztattam, és melóból hazafelé megvettem a Hyperion-t, azóta le sem tettem :)

Esetleg Hyperion széria könyvismertetőt nem tervezel BlackSheep? Olyasmire gondoltam, mint a filmbarátok podcast, csak ez lenne a téma.
süti beállítások módosítása