Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Besztof: Bourne

2016.07.28. 08:14 | BlackSheep89 | 5 komment

Címkék: top 10

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr308919008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FaKe.beL1eVe 2016.07.28. 08:59:14

Abszolút egyetértek az első helyezettel. Mikor először szembesültem ezzel a jelenettel még vagy kétszer visszatekertem annyira eszméletlenül tetszett. Leginkább a zenéje miatt, tökéletesen passzol hozzá John Powell - Bim Bam Smash című tétele. Mondjuk az a zene önmagában is hatalmas adrenalinlöket.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2016.07.28. 09:49:48

Ennél jobban nem is lehetett volna összefoglalni a Bourne szériát. A 4. rész is számomra csak a története miatt volt gyengécske sajnos, de mint akciófilm teljesen megállja a helyét!
Az 5. Bourne filmmel kapcsolatban pedig néztem 1-2 angol kritikát, ahol azt mondták, hogy az akciók ismételten lélegzetelállítóak lettek, de a történet ismételten gyenge. :(
Ennek ellenére megfogom nézni, mert Bourne filmet még nem láttam moziban!

BaBo94 2016.07.28. 09:50:19

Hát Blacksheep, el kell szomorítsalak. A legjobb minis jelenet az nem Jasonhoz kötődik:
www.youtube.com/watch?v=kuKYtRuDiuw

Amúgy a '88-as feldolgozást láttad?

szkristof92 2016.07.28. 17:38:58

Örülök hogy van még valaki rajtam kívül, aki nem reagál instant köpési reflexszel a Bourne-hagyaték kapcsán, szerintem is egy egész jó film noha lassabb a kelleténél és a sztorija is több helyen zavaros. A lista is egész jó, mondjuk nálam a párizsi üldözés magasabb helyen van, plusz a követségről való szökést se hagytam volna ki. :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2016.08.08. 09:27:32

@BaBo94: Nem láttam még a 88-ast, csak jeleneteket belőle. Azok alapján annyira nem nyűgözött le.
süti beállítások módosítása