Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Eden Log

2016.08.19. 21:08 | BlackSheep89 | 8 komment

Címkék: 10. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr5110428642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csaky000 2016.08.20. 11:27:16

Szia BlackSheep!
Én vagyok annak a párnak az egyik fele, és nagyon örülük neki, hogy bemutattad ezt a rakat fost, bár nem volt könnyű dolgod! Ennyire unalmas filmmel szerintem nem kűzdöttél volna, ha nem a 100. Filmbarátokon kapod, hanem magadtól lelsz rá, de kihoztad belőle a maximumot. Meghajlok emberfeletti teljesítményed előtt! :)
Ja, egyébként van egy másik film, amit talán jobban be lehet(ne) mutatni, név szerint a Sötét óra (La hora fria) című spanyol zombi(?) horror(??). Ha érdekel, akkora írj vissza, és felvesszük egymással a kapcsolatot!
U.i.: Nem Zsuzsa, hanem Zsani, de el ne süllyedj, mert amennyi embertől megkérdezted a nevét, és nem utolsó sorban, amilyen felfokozott érzelmi állapotban voltál, nem csoda van egy kis keveredés! :)

FaKe.beL1eVe 2016.08.20. 11:27:19

Remek videó lett, és külön örülök hogy egy pillanatra feltűnt a Metro 2035 könyv. :)

Amúgy lenne egy kérdésem. Vannak olyan korábbi videóitok, amiket sajnos nem lehet elérni, gondolom a zseniális Youtube miatt törölni kellett. Nem lehetne esetleg egy remake formájában újra bemutatni az adott darabokat, vagy ha még megvan a gépen esetleg indára feltölteni? Nagyon kíváncsi lennék rájuk.

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2016.08.20. 21:32:15

Nekem is az a bajom ezzel a filmmel, hogy vontatott. Ha legalább a csattanó nagyot szólt volna, az kárpótolt volna. De nem így történt. Egyszerűen a sztorija nem elég érdekes ahhoz, hogy érdemes lenne megnézni a filmet. Egyszer is bőven elég volt. Nem értem, miért írtak erről dicsérő kritikákat az IMDB-n.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2016.08.20. 22:08:40

@csaky000: Óóóó, basszus, ezer sorry! :( Annyira rohadtul tudtam hogy Zs-betűs, de a többi részben már nem voltam 100%-ig biztos.
Igen, tényleg az volt hogy rengeteg név hangzott el, igyekeztem megjegyezni de akkor ezek szerint csak összekevertem valaki mással. De a filmet azért köszi szépen, nagyon... khm... szóval jólesett! :)
Szar spanyol zombis horror meg mindig jöhet!

Terrordrone 2016.08.22. 08:44:19

Csak engem emlékeztet nagyon a Pandorumra?

Meerkat 2016.08.22. 17:36:53

@FaKe.beL1eVe: Az indavideóra elég sok régi bemutatót töltöttek fel újra, de nem az összeset. Én pl. a Minizsenik 2, Part 2-t hiányolom egy ideje :) (biztos a gangnam style miatt dobta le a youtube)

FaKe.beL1eVe 2016.08.23. 13:26:40

@Meerkat: Valóban. :) Csak amikor itt a blogon kerestem rá nosztalgiázásból a Grave Encounters videóra, akkor még a youtube-os videó lett volna ott, csak gondolom utána törölni kellett valamiért.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2016.08.23. 13:28:43

@FaKe.beL1eVe: @Meerkat: Elvileg fenn kéne hogy legyen minden videónk, de akkor majd ránézek hogy ne legyenek hiányok a blogon. Thanks for szóling! :)
süti beállítások módosítása