Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Sárkányok háborúja

2017.02.21. 08:59 | BlackSheep89 | 11 komment

Címkék: 11. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr1912277249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OmegaKiller101 2017.02.21. 10:42:28

Nem olyan rég pont megtaláltam ezt a filmet, szinte el sem hittem amit láttam. Jeremy fergetegesen rossz, nekem azért megérte.

Van egy hasonlóan rossz fantasy sorozat, most készítették. Kickstarteren lett összedobva, így a minőség valahol magyarázható, de attól még egészen pocsék:
www.imdb.com/title/tt3405714/?ref_=nv_sr_2

mesterjani 2017.02.21. 13:13:43

@OmegaKiller101:
Én nézem azt a filmsorozatot, közel sem ennyire rossz mint az itt tárgyalt film. Hiányosságai ellenére teljesen élvezhető, igaz néhol butácska, de egyszer nézhető.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2017.02.21. 17:01:33

Ez is azok közé a filmek közé tartozik amik annyira rosszak, hogy már jók, sőt iskolapélda rá! :D
Hál istennek egy évvel később jött a Gyűrük Ura Gimlivel "A TÖRP"pel! :) Amúgy poén, hogy már 99-ben elkezdődtek a LOTR
munkálatai erre kiadták ezt 2000-ben úgy, hogy mindkettőt a New Line Cinema gondozta! :DD
Amúgy nem tudom melyik viccesebb! Jeremy Irons ripacskodása, vagy a szinkronszínész ahogy, próbálja visszaadni Jeremy
Irons ripacskodásást! :D Kár, hogy a fülszívást nem mutattad! :DD
Billy Zane inenn tanult a Skorpió Király 3-hoz. :D

CommanderShepardSaveTheGalaxy 2017.02.21. 18:39:22

Nostalgia Critic is bemutatta - nem, nem azért hoztam fel - és már az sem tetszett. Szerintem nem olyan rossz film és nem lehet igazán viccesen esetleg szórakoztatóan bemutatni. Pocsék és ripacskodásba áthajló a színészi alakítás, de láttam már sokkal rosszabbat is.

Atanos 2017.02.21. 18:39:29

Ismerem ezt illetve hallottam róla... Nem tudtam, hogy ez ilyen szar. Biztos ismeritek a kvízpart nevű oldalt. Ott van egy nagy filmidézetes kvíz. Na abban ez benne volt: "A haragod ereje engem szolgál majd"

xx18Rolandxx 2017.02.21. 23:20:56

Jómagam is játszottam egypárszor ezzel a játékkal és tényleg nagyon élvezetes szinte elrepül vele az idő illetve számos más sorozatban például a Stranger Things-ben is volt rá utalás. Amúgy készült egy amerikai-japán koprodukciós anime is a játékból A Toei Animation jóvoltából a 80-as évek közepén ( asszem megvan mivel nevezek a kövi Oscarra :D ) . A filmről is hallottam és meg is néztem és tényleg borzalmas és hitvány megcsúfolása a játéknak de a pálmát Jeremy mellett a sárkányok kinézete viszi és jó mondtál példákat de én mondok jobbat: A Sárkányszív 1996-os film és ahogyan Draco-t meganimálták az egyszerűen lenyűgöző volt. Viszont én amondó vagyok, hogy ha ezt a filmet Peter Jackson vagy Guillermo del Toro rendezte volna akkor sokkal jobb lett volna bár egy ilyen fantasy alapanyag inkább Peter Jacksonért kiált.Talán majd egyszer előveszi ezt is mondjuk egy grandiózusabb remake keretein belül és a gonosz varázslót pedig Benedict Cumberbatch játszaná el :D

Navajonkee 2017.02.22. 14:23:58

@xx18Rolandxx: A Sárkányszív nem véletlenül a kedvenc sárkányos filmem a mai napig. Lenyűgöző látvánnyal rendelkezik egy '96-os filmhez képest, bár azért szögezzük le, hogy addigra már túl voltunk egy '93-as Jurassic Parkon is, ami azt hiszem látvány terén a kor legjobbját hozta. Egyik sem hasonlítható ehhez a moslékhoz, amit a D&D film hányt elénk :D

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2017.02.23. 10:46:20

@Navajonkee: Simán lehet, hogy valaki elsikkasztotta a pénzt ürügynek meg kiadták ezt! :DD

M.Zozo 2017.02.25. 08:17:45

@xx18Rolandxx: A Stranger Things-ben pedig az E.T. omázsaként szerepelt a D&D! :)

mesterjani 2017.03.01. 21:39:58

Videó hatására megnéztem a maradék 2 D&D részt. Hatalmasat csalódtam de pozitívan. Leginkább a harmadik rész miatt mondom. Vannak olyan húzásai a filmnek amit nem is vártam tőle. Van benne egy sárkányvadászat az különösen ötletes lett. Hangvételük is sokkal sötétebb fantasyt sejtet, ami főleg a harmadiknál erősen előjön a végére.
Mindkettő film köröket ver az elsőre, mindenben.

Mangekyo22 2017.03.03. 11:27:33

Jó videó lett, s örülök, hogy nem én voltam az egyetlen, aki szerint bénán néztek ki a sárkányok.
süti beállítások módosítása