Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

A 15 legjobb és legrosszabb Vox-címlap

2017.05.19. 09:08 | BlackSheep89 | 5 komment

Címkék: top 10

Boldog 20. évfordulót Vox magazin!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr2912524947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2017.05.19. 16:43:17

Darth Vaderes címlapot azért én beraktam volna. Meg a Haragos is szerintem tök pöpec :-)

A ripacskodó Johnny Depp meg instant első helyezett. De amúgy tök jó videó. Remek ötlet volt elkészíteni

Szijj Norbert 2017.05.20. 00:59:28

Én csak hallomásból ismertem ezt a magazint de rohattul felkeltetted az érdeklődésemet.

Kibernetika 2017.05.20. 00:59:31

Hihetetlen, hogy az Eredetnek ilyen béna lett a címlapja.(AZ EREDETNEK!!!!!!!!!!!!!)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2017.05.21. 09:00:43

@freddyD: Köszi! De akkor, ha jól sejtem a "Tankos fiúk" tagline-tól neked nem rándul össze a gyomrod.
süti beállítások módosítása