Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Az

2017.09.10. 19:49 | Sorter | 18 komment

Címkék: élménybeszámoló

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr3512819990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.09.10. 21:09:46

Ezmegmialófasz? :(

Sorter 2017.09.10. 21:10:13

@hullajelölt88:
Hát...öhm... egy Élménybeszámoló például?

2017.09.10. 21:32:17

@Sorter: ja, hogy a videón van a tartalom? Azt hittem, a szokásos bemutató...

Kibernetika 2017.09.10. 22:22:40

@hullajelölt88: Szerintem te új követő vagy!

xx18Rolandxx 2017.09.11. 18:19:24

Nos akkor jöjjön egy kis Stephen King rajongó féle okoskodás ( de tényleg csak kicsi :) )

Ez a film egy az egyben a könyvet adaptálja de nagyon okosan. Az eredeti 1990-es film is azt próbálta csak azt nem vették észre, hogy amíg a könyvben működött, hogy egyszerre olvashattunk a gyerekekről és az ő felnőtt változataikról addig ott teljesen érthetetlen és kesze-kusza lett az egész igaz maga a könyv sem rövid azt meg kell hagyni ( ha jól emlékszem több mint 1000 oldal de ebben most nem vagyok biztos) . Amúgy az eredeti történet az 50-es években játszódik csak a film kedvéért rakták át a 80-as évekbe de ez baromi jól állt a filmnek. De ez unblokk elmondható az egész film látványára. Nagyon korhű és feelinges az egész az apró kikacsintásokon mint például a Rémálom az Elm utcában 5 plakátja vagy a Street Fighter játékgép pedig nagyon nosztalgikusan hat.És ez az ami nem sikerült az eredeti filmben. Nem volt hangulata legalábbis én nem éreztem, hogy lett volna. Ugyanakkor Pennywise is remekül lett átdizájnolva amúgy kis easter egg-ként benne van a filmben az eredeti Pennywise baba is.

Aztán a színészek. Tény, hogy a gyerekszínészektől sokszor falra lehet mászni itt viszont mindegyik jól átérezte a szerepét és baromi jól hozta énszerintem a két legjobb az a Bev-et játszó Sophia Lillis (bár az ő háttere pont,hogy jobban ki volt bontva az eredetiben ) a másik pedig a Henry-t játszó Nicholas Hamilton aki először azt hittem, hogy King-nek valamelyik rokona annyira hasonlít az arcuk.De a többiek is nagyon jók voltak és kis érdekesség, hogy Richie-t az a Finn Wolfhard játssza aki a Stranger Things-ben is főszerepet játszik. De viszont Pennywise. Anno Tim Curry sem volt rossz sőt ő volt az egyetlen jó színész eredetiben de itt Pennywise teljesen újra lett gondolva és a sorozatgyilkos helyett tényleg kaptunk egy vérfagyasztó bohócdémont akit Bill Skarsgard olyan átéléssel játszik amire szavakat sem találok amúgy kis érdekesség, hogy először Tilda Swintont akarták a szerepre ( lol ) . Pennywise tényleg nem szerepel sokat de amikor igen akkor beléfagyasztja a nézőbe a szart is. A horrorrész meg úgy tökéletes ahogy van sőt a készítők mintha egy picit rá is játszottak volna a gyermekkori félelmekre gondolok itt például a bohócszobás részre aminél ha valaki fél a bohócoktól akkor maga alá fog hugyozni.

Szóval én a részemről megadom a 10/10-t az Az-nak és remélem,hogy a 2.rész is ilyen színvonalon fog működni és arra is sikerül normális színészeket találniuk.És így hivatalosan is az Az az év horrorfilmje ez tény ezt a címet senki el nem veszi tőle. Amúgy rebesgetik már a Kedvencek Temetője újraforgatását is bár most, hogy ez sikeres lett szerintem jönni fognak még King feldolgozások de szerintem mindegyiknek kéne például a Rémmeséknek és a Tortúrának sem mert azok úgy jók ahogyan vannak. A Cujo meg még könyvben sem valami nagy eresztés de a film az újradefiniálja a dögunalom szót.

kobretti88 2017.09.12. 12:58:38

@xx18Rolandxx: Szerintem A remény rabjainak, a Halálsoronnak, az Állj mellémnek és a Ragyogásnak se kéne újrafeldolgozás :)

xx18Rolandxx 2017.09.12. 14:58:05

@kobretti88:

Na azoknak meg főleg nem. A Halálsoron és a Remény Rabjai úgy tökéletesek ahogyan vannak az Állj Mellém-ről nem tudok nyilatkozni mert azt még nem láttam. A Ragyogás egy klasszikus és tényleg hatásos film de engem annyira nem vett le a lábamról részben azért mert előtte néztem végig az Amityville franchise-t illetve előbb láttam a Rózsa Vérét is mint azt.

Aztán ugye ott volt a Carrie 2013-ban ami tényleg könyvhű adaptáció és Julianne Moore a kisujjából kirázza Margaret White szerepét és tényleg jó film is lehetett volna ha nem cseszik el a báljelenetet illetve én is azok közé tartotok akik szerint Chloe Moretznél találhattak volna kissé elvontabb külsejű lányt is mondjuk Saoirse Ronant például.Amit viszont tényleg kihívás lenne újra megcsinálni az tényleg a Cujo. Mint már írtam maga a könyv sem valami nagy szám de abban legalább jól átérezhető az anyának és kisfiának a kétségbeesett helyzete amit sikerült a filmből úgy kihagyni ahogyan van. Azokban a jelenetekben amikor az anyát látjuk a kisfiával bezárva a kocsiban és mellettük ülő veszett Cujo-val egy deka feszültség sincs mert nem történik semmi , semmi feszültség nincs a jelenetekben az meg külön röhej, hogy a kutya kb annyira ijesztően van sminkelve mintha csak Halloweenre sminkelték volna. Szóval sok sikert ahhoz ha valaki bevállalja a megrendezését. A Kedvencek Temetőjével meg úgy vagyok, hogy nem feltétlenül kéne neki reboot de azért megnézném ha elkészülne mert bőven van benne lehetőség.

Millennium környékén 2017.09.12. 17:24:48

Ami sajnálok még, hogy ennyire gagyi lett "hálivúd", hogy idén is szinte csak folytatások, feldolgozások meg "rimékek" vannak. Pókember 500, Karibtenger 600, százezredik transzformersz, új Jumanji, új Az, új minden régi film... Ennyire nincs ötlet?

Millennium környékén 2017.09.12. 17:25:23

Nem is értem miért tartja King urat mindenki "Horror/Thriller" írónak, mikor ezek inkább drámák, amiket írt enyhe horror elemekkel.

Én inkább tartom drámaírónak, mint horror-írónak.

Viszont van egy nagyon gagyi adaptáció amiben jönnek a lebegő CGI fasírtgolyók (Langeriers, vagy valami hasonló címmel), na azt újra kellene gondolni.

SARGE999 2017.09.14. 13:49:27

Nekem ez a film egyáltalán nem tetszett. Én pozitívan álltam hozzá, de a minimális elvárásaimat se tudta teljesíteni. Semmi másról nem szól, minthogy percenként előjön vagy a bohóc vagy egy szörny és ijesztgeti a gyerekeket. Ennyi. Semmi története nincs, meg hát a néző alapból tudja, hogy miről szól, mi az eredeti sztori stb. Annak azért örültem, hogy a jumpscare-ek nem annyira idegesítőek, mint az Annabell 2-nél, ahol kitépi a dobhártyát és mindig tudod, hogy mikor lesz. De viszont itt is mindig tudod, hogy mikor lesz ijesztőnek szánt a jelenet. Csak az a gond, hogy ez kurvára nem félelmetes, és ijesztőnek se lehetne mondani. Egy kiscsoportos ovis nem tudna ettől parázni, előbb fél egy horror-FPS játék közben. Az animációk gagyik, és röhejesek. Én a régi filmmel se voltam megelégedve, mert az sem szól semmi másról, mint hogy a bohóc 85-ször elmondja a gyerekeknek, hogy meg fognak halni és megöli őket. Azt hittem, hogy egész végig valami barátságosnak tűnő bohóc lesz, akiről csak a végén derül ki, hogy szörny, mindezt úgy, hogy a néző nem is sejti, ezzel szemben már az elején kiderül és csak terrorizál mindenkit. És 30 év után megcsinálják ugyanezt, ugyanolyan szar színvonalon. Részemről a film 0 pont, elvárástól függetlenül is.

Kibernetika 2017.09.17. 18:24:08

@SARGE999: Az az érdekes, hogy neked semmi nem tetszik. XD
Szerintem ezért nem jött be neked a JW sem, mert te mindent csak alulértékelsz. Na erről beszéltem a múltkor is, hogy ha valamiben van vmi hiba, akkor az nálad a béka segge alatt van. Neked az az igényed, hogy vmi vagy tökéletes vagy egy nagy rakás szartenger. Úgyhogy meg ne tudd, hogy mi volt az eredeti véleményem a Jurassic world-ről,(XD) ugyanis az volt, hogy az a legjobb rész. Ezért először azt is keveslettem, hogy Blacksheep anno azt mondta, hogy egyszernézős film(én többször is megnéztem). Éshát reménykedtem benne, hogy majd felüdülést fog mutatni a közönség véleménye, dehát he! Baszott felüdülést mutatni. LOL Annyit viszont megjegyeznék, hogy IMDB-n 7 pontot kapott!

Kibernetika 2017.09.17. 18:24:29

@SARGE999: Érdekes, hogy neked minden 10/0. XD Én nem néztem meg a filmet, de az biztos, hogy neked minden mai film, amiről beszámolnak egy nagy nulla. Ugyanis neked a minimális elvárás is a végtelen. Na látod? Erről beszéltem neked a JW-vel kapcsolatban is anno, hogy manapság nálad minden a béka segge alatt van, mert te még a valóságban sem tudnál megijedni, ha látnál egy igazi tírexet(azaz semmitől XD). Pedig reménykedtem benne, hogy legalább ez megijeszt téged. De mint kiderült neked semmi sem jó egyáltalán.
U.I.: Annyit megjegyeznék, hogy a Jurassic world IMDB-n 7 pontot kapott!

Millennium környékén 2017.09.17. 20:20:41

@Kibernetika:

Lépj már tovább ezen a JW dolgon.

Kibernetika 2017.09.18. 17:38:04

@Millennium környékén: Fogd be a szád! Először ezt ugattad aztán leégettél Sorter előtt és most megint ezt csinálod! Amúgy azért írtam két kommentet, mert azt hittem, hogy az első amit jóval korábban írtam és jópár napig nem jött ki sosem fog kijönni így írtam mégegyet. XD

SARGE999 2017.09.18. 19:16:03

@Kibernetika: Már kezdem unni, hogy harmadszor írod le ugyanazt. De tudod mit megnyugtatlak: Ez az "Az" annyira minősíthetetlenül szar, hogy hozzá képest a JW is egy profi munka.

Millennium környékén 2017.09.19. 20:58:06

@Kibernetika:

Neked valami pszichés problémád van? Nem ártana ellátogatnod egy szakorvoshoz, mert elég nevetséges az ámokfutásod egy kvázi semmiségen.

Kibernetika 2017.09.24. 10:15:14

@Millennium környékén: Nem akarok veszekedni veled! Igazából nem gondolom komolyan, amit írok. A Csillagközi invázió 2-3 ügyön meg már rég túl vagyunk. Csak kicsit idegesít, hogy mindenbe beleszólsz @SARGE999: Igazából téged is értelek így ezügyben.
Ez pedig mindkettőtöknek szól!: És valójában túlléptem már a Jurassic world ügyön is. Igazából most azért hoztam föl a JW-t, mert úgy látom, hogy SARGE999 valójában abban utazik, hogy mindent alulértékel. Akárcsak az Asylum abban, hogy mindennek elkészíti a botrányosan nézhetetlen változatát.(azért, mert eddig csak negatív véleményeket láttam tőle mostani filmekről)

Kibernetika 2017.09.24. 16:29:12

@Millennium környékén: Nem akarok veszekedni veled! Igazából nem gondolom komolyan, amit írok. A Csillagközi invázió 2-3 ügyön meg már rég túl vagyunk. Csak kicsit idegesít, hogy mindenbe beleszólsz @SARGE999: Igazából téged is értelek így ezügyben.
Ez pedig mindkettőtöknek szól!: És valójában túlléptem már a Jurassic world ügyön is. Igazából most azért hoztam föl a JW-t, mert úgy látom, hogy SARGE999 valójában abban utazik, hogy mindent alulértékel. Akárcsak az Asylum abban, hogy mindennek elkészíti a botrányosan nézhetetlen változatát.(azért, mert eddig csak negatív véleményeket láttam tőle mostani filmekről)
süti beállítások módosítása