Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Az igazság ligája

2017.11.20. 13:37 | BlackSheep89 | 12 komment

Címkék: élménybeszámoló

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr6913323149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kibernetika 2017.11.20. 17:56:40

Lehet, hogy megnézem ezt a filmet, mert végülis elkezdtem érdeklődni a képregényfilmek iránt. És anno megnéztem a Wonder woman-t és nekem is nagyon tetszett, a főszereplő csaj szép volt megúgy az egészen jól elszórakoztam. Lehet nem fognak engem annyira zavarni az effektek, csakmert végülis tudod, hogy az Ultraviolát is kibírtam(xd), SARGE999-nek viszont azok alapján ítélve, amit a Transformers 5-ről írt(amit szintén meg akartam volna nézni, de az élménybeszámolód elvette a kedvem tőle) biztos KÍNVALLATÁS(!!!!!) lenne. (amúgy itt zárójelben üzenem neki, hogy már túlléptem a JW ügyön, a múltkor csak azért hoztam föl neki ismét, mert rájöttem, hogy valójában ebben utazik, hogy a mai filmeket, amikről élménybeszámolót tartanak: lehúzza) De nekem, mint mondtam, nem szenvedés.
U.i.: Jobbulást kívánok.

SARGE999 2017.11.21. 22:45:34

@Kibernetika: Ha tudtam volna, hogy ennyire érzékeny vagy, akkor lehet, hogy nem írtam volna meg azt a kommentet. Ezt a filmet nem néztem meg, majd egyszer nekifeszülök, ha már annyira nem találok mást. A véleményem a szokásos róla az előzetes alapján: gyerekes, érdektelen, minősíthetetlen stb. Ezzel nincs gond, elfér a többi közt, abszolút nem érdekel. Nem hiszem el, hogy ez 300 millió dollárból készült. A kreativitásnak a csíráját se látom. Utánzás, klisék, lassított felvételek. Nem elég, hogy ez gyakorlatilag egy DC bosszúállók, de még a karaktereknek is párhuzamosan meg kell egyezniük a Marvel verzióval. Superman = Thor, Wonder = F.Özvegy, Batman + Cyborg = Iron Man, Flash = Kapitány, sajnálatukra egy DC Hulkot már nem tudtak kitalálni. A múltkor nagy nehezen megnéztem a Halálos iram 8-at, hát nem tudtam eldönteni, hogy melyik a több, a fizikai képtelenségek, vagy a logikai hibák. Megértem, hogy ezeknek a típusú filmeknek vannak rajongóik, de azért be kell látniuk, hogy ezek nem képviselhetnek semmilyen nívót.

Kibernetika 2017.11.22. 20:16:26

@SARGE999: Azért abban reménykedtem, hogy legalább a "Szárnyas fejvadász 2049"-et értékelni fogod valamennyire, csakmert Sheep beszámolója alapján 80as évekbeli az atmoszférája stb. Dehát nálad az is 10/0 volt, részben ezért is írtam ezt. Egyébként semmi bajom nincs az álláspontoddal, csakúgy megemlítettem, de abszolút tiszteletben tartom.

xx18Rolandxx 2017.11.23. 14:07:50

@Kibernetika: @SARGE999: Már bocsi de ti nem unjátok még ezt a kommentcsatát amiben a nagy büdös semmin megy a veszekedés? Csak kérdezem nem kívánok belefolyni a dolgokba de ha ezt folytatjátok akkor felléphetnétek duóként egy stand-up comedy műsorban.

Visszatérve a filmre. Nem vártam sokat ettől a filmtől így őszintén megmondva pozitívan csalódtam benne.

A történet a szokásos " save the world from the main villain" story semmi extra ezen nem is agyalhattak valami sokat de egy képregényfilmhez valljuk be nem is kell sok sztori de itt legalább van 1 valami a BvS-ben nem volt és az a forgatókönyv. Itt legalább van. Persze a film elkészültének körülményei ismételten csak mostohák voltak bár ezek már szinte az összes DC film velejárói. A film önmagában persze megállja a helyét a gond viszont az , hogy mindezt már láttuk a Bosszúállókban vagyis a film nem képes az újdonság erejével hatni a nézőre.

Viszont a suta történetet szépen ellensúlyozza a látvány ami ismételten kiválóra sikerült. Már Wonder Woman legelső harca annyira király volt hogy az beszarás, Steppenwolf harca az amazonokkal meg még azt is überelte ugyanakkor a végeharc nagyon keserű szájízt hagyott maga után. Kétségtelen, hogy nagyon pofás és végre nem 6-7 perces az egész mint a BvS-ben viszont a koreográfiája. Jön egy száműzött lény aki szörnyekké változtatja az embereket és azok ellen veszik fel a harcot. Ez dettó ugyanaz mint a Suicide Squad-ban csak látványosabban. Nem tom ez valahogy nem volt az igazi , a harc a szinte kihalt ruszki faluban meg inkább hasonlított egy videójátékra.

Viszont a szereplők. Na itt jön a fekete leves. Kétségtelen, hogy a szereplők élvezték a forgatást főleg Gal Gadot és Ezra Miller utóbbinak egész elfogadható szöveget írtak. Ben Affleck még mindig hiteles Batman és neki is kijutott pár vicces beszólás. A gond a két új szereplővel van. Aquaman behozatala így az önálló filmje előtt tényleg csak azt a célt szolgálta, hogy megismerjük őt és őszintén megmondom, hogy eddig nem igazán értettem mi szükség van rá hiszen a szárazföldön nem igazán hatásos a csóka de meg kell hagyni jól elvolt a többiekkel és habár Jason Momoa alakítása leírható a " mindenkire gonoszan nézek" címszóval de legalább van jelenléte és olyan halálkirály dumája van, hogy az beszarás. Cyborg viszont olyan unalmas volt, hogy majdnem bealudtam a jelenetei alatt. Semmilyen jelenléte nincs a csávónak csak úgy ott van néha csinál valamit de ennyi. Aztán a főgonosz. Atyaég ez a csávó olyan papírkarakter, hogy origamizni lehetne vele. Semmi súlya nincs a karakterének. Louise és Martha semmit sem tettek hozzá a filmhez viszont Superman. A feltámasztásának tényleg nem volt semmi felvezetése csak így " támasszuk fel mert miért ne " alapon és én valahogy osztom Wonder Woman nézetét,hogy Batmam csak a saját bűntudata miatt élesztette fel.Meg valahogy furcsálltam, hogy a kezdeti zombiállapot után kb 3 perccel már lelkizik. Nem tudom, hogy , hogy megy az ilyen de szerintem ha valaki visszatér a halálból még ha szuperhős is akkor nem fog 3 perc után lelkizni meg egyből emlékezni mindenre és mindenkire. Egyszerűen túl gyorsan történt az egész , sokkal ütősebb lett volna ha hagynak időt az emlékezésre.

De összességében én jól elszórakoztam rajta. Persze a hardcore képregényfanok húzni fogják a szájukat rajta de szerintem összességében a film egész vállalható és sokkal jobb mint a BvS vagy a Suicide Squad de a Wonder Woman-hez képest elég alul van. 7.5/10

Kibernetika 2017.11.23. 22:03:40

@xx18Rolandxx: Igazából ezzel le akartam zárni ezt az egész ügyet.

SARGE999 2017.11.25. 15:42:59

@xx18Rolandxx: Ezt nem nekem kéne mondanod, nem én szoktam kezdeni.

Millennium környékén 2017.11.25. 18:32:27

Fura, hogy a Thor három béna vicchalmazát nem kedvelted, a Bosszúállókban is végig csak idétlenkedtek a szereplők, nekem ezért nem is tetszenek ezek az új "szuperhősfilmek", ha gagparádé kell akkor nézek inkább Family Guy-t, ott még jól is áll a "történetnek".

Amúgy ennyire nincs ötlet manapság új filmekre? Igazságligája, külön film ennek meg annak, aztán ez vs az, aztán összefogás aztán alternatív crossoverek... Ennyire nincs manapság kreativitás? A soká-sok folytatásról meg remakeről nem is beszélve... Fűrész 100, Karibtenger kalózai 200, új Jumanji, Star Wars 8, béna '60-as évekbeli sci-fi regények filmadaptációi, Az újrafeldolgozás...

Várom mi lesz még itt, Terminátor 18, Rambó 50, Indiana Jones 5, kapjon remake-et az összes régi Star Trek, Szkubidú 100, Csillagkapu új rész és persze olyan karakterek amik még nem kaptak filmet, de majd a név eladja:

Johnny Bravó a film, Bátor a félénk kutya a film, Kullancs a film stb.

Meg persze a szokásos művészfilmek amik hiába állítják be magukat egyedinek, nem azok. Szinte mind valami melegjogi sirató vagy valamelyik lágert mutatják be a 2.VH idejéről vagy csak a holokausztot és máris dől az elismerés (Saul fia).

Nagyon futószalag jellege van már ennek az egész filmiparnak, régen jobban kilógott a gagyi, mert kevesebb film volt és jobb volt a megítélés. Ma sok gyenge film kap "azér' nem is olyan rossz az" minősítést, mert "csúnya dolog" lenne rosszat mondani rá.

A South Park egyik új része ugrik be mikor Cartman felírja a táblára az összes "Mosómedve és társai" franchise-filmet és előre le van írva vagy 50 cím. Na ezt érzem a szuperhősfilmeknél is. Követhetetlen és nagyon érződik rajta az iparosmunka, lásd ezt a filmet és BS értékelését: "Hát nem volt jó, de szar se". És ez igaz a legtöbb új filmre. Olyan tipikus nem rossz, de jó se "színtelen, szagtalan" átlag.

Hiányzonak az olyan filmek (amik még akár francise-ra is építettek anno), mint a Matrix, Addams Family, Tim Burton kezdeti filmjei (Beetlejuice), Mask, Gyalog Galopp, Brian élete, Mr.Bean a katasztrófafilm (jó ez gagyi is valahol, de van egy atmoszférája), Bolond egy napja, Hitler utolsó napjai, 1984 stb.

Ehelyett olyanok az új filmek, mint a kortárs festészet. Szép, szép, de nincs semmi hatása, átlag gagyi, amire nem merjük kimondani, hogy rossz. A mai filmeknek lesz olyan kultikus státusza, mint most a régebbieknek? Nehezen tudom elképzelni ahogy 20 év múlva nosztalgiázunk, hogy "ej-ej, de jó is volt az Avatár!" vagy akármelyik tucatvígjáték... Nehezen hiszem, hogy akkor majd simán lehet rájuk utalni és mindenkki tudni fogja miről van szó...

És ez olyan szomorú a számomra.

xx18Rolandxx 2017.11.25. 18:32:40

@SARGE999:

Nem is közvetlen neked szántam mert szerintem nem csak neked van eleged abból, hogy Kibernetika folyton előhoz téged csak mert XY film neked nem tetszett ő meg ki tudja hány videó óta ezen rugózik holott kvázi senkit nem érdekel szerintem. Ez van neked nem tetszett az a film, más az ízlésed kész vége ennyi le van szarva de ő meg látványosan nem tud túllépni rajta.Nem szidni akarom de már nekem is elegem van abból, hogy akárhányszor belekezd egy kommentbe akkor ez a téma mindig előjön.

@Kibernetika:

Neked pedig csak azt üzenném, hogy LÉPJ TOVÁBB VÉGRE!

Kibernetika 2017.11.25. 18:32:42

@xx18Rolandxx: @SARGE999: Igazából már én is meguntam. Elfogadom, hogy SARGE999-nek nem tetszenek a mai látványfilmek(amúgy tudtam, hogy ezt fogja válaszolni). Nem azért írtam az imént azt, mert nekem fáj, hogy ez a véleménye róluk, hanem csak azért, mert rájöttem, hogy így nem kell sokat várnom az ilyen filmekről való véleményétől, nem is várom el tőle, hogy szeresse őket. Abszolut tiszteletben tartom az álláspontját csak az nem nagyon fért a fejembe, hogy még a Szárnyas fejvadász 2049-et, ami az élménybeszámoló alapján 80-as évekbeli atmoszférájú, is 10/0-ra értékelte. De ahogy ő is tiszteletben tartja az én álláspontomat, én is tisztelem az övét, mégha nem is minden filmmel kapcsolatban értem teljesen. És mint az imént írtam, ez volt az utolsó alkalom, hogy foglalkoztam ezzel az egész üggyel.

Kibernetika 2017.11.25. 20:56:44

@xx18Rolandxx: Már túlléptem rajta, ezt próbáltam üzenni.

SARGE999 2017.11.26. 23:14:59

@Millennium környékén: Jól mondod, végre egy jó hozzáállás. De azzal nem értek egyet, hogy ""Hát nem volt jó, de szar se". És ez igaz a legtöbb új filmre. Olyan tipikus nem rossz, de jó se "színtelen, szagtalan" átlag." Én márpedig ezeket egyértelműen rossznak tartom. Még véletlenül se tudnának a realitás talajához kicsit is közel lenni. Képtelenség nemcsak azonosulni ilyenekkel. Legalább azt hitesse már el velem a film, hogy ilyen megtörténhet a valóságban, vagy már történt hasonló. Mondok egy példát: The Woman (2011) Ha először látod a filmet, azt gondolod, hogy á ugyan már, ez túl durva, és aztán rájössz, hogy minden ami a filmben történik az a valóságban is nem egyszer megtörtént már. Pedig nem igaz történet alapján készült, csupán valóságból merített ötletekből lett összeollózva. De ha szuperhős filmekről esik szó, már többször is említettem a Sebezhetetlent, ami nálam egy etalonnak számít, leszámítva a gyenge finálét. A Watchmen bár nagyon rossz film, de stílusában lazán ráver bármelyik Marvel és DC-re. Az X-men szériából a Logan az első olyan rész, amire azt tudom mondani, hogy ilyen stílusban kellett volna elkezdeni a szériát és ezen a vonalon maradni, nem mint a 3. részben, hogy a Földön minden második ember mutáns, és mindegyiknek valami nagyon egyértelmű és nagyon szuper képessége van, mert ez így kibaszott gagyi volt, nulla hitelesség. De itt is mi ez hogy Aquamen. XD LOL. Elhiszem, hogy volt ilyen képregény is, de tényleg bele kell ilyent rakni egy 21. századi filmbe? Na mindegy. Én kedvelem Blacksheepék munkásságát, szórakoztató kritikákat csinálnak. Nem akarom őket se megsérteni, de nekem a Bosszúállók egy legalja kategória. De most nem vesézném ki. Én már rájöttem, hogy miért tart itt Hollywood, de a tömeget nem izgatná, mert itt még mindig csak arra van igénye a legtöbb nézőnek, hogy minden röpködjön, meg kungfuzzon, legyen lézer, meg robbanás és mindenki legyen kibaszott menő. XD A kortárs festészetről meg annyit, hogy szépnek se nevezhető, csupán egy parasztvakítás, amivel pár milliárdost meg lehet etetni. Az igazi festészet legfelső foka mindig is a hiperrealizmus marad.

Kibernetika 2017.11.27. 15:08:40

@SARGE999: Igazad van abban, hogy a hiperrealizmus marad a festészet legfelső foka. És mint mondtam, csak még xx18Rolandxx sem vette észre (már csak azért sem, mert mindig későn töltötte be a hozzászólásokat) és ezt próbálom üzenni, hogy túlléptem ezen az ügyön és igazából már én is meguntam, hogy állandóan beleszóltam, elfogadom, hogy neked nincsenek igazán ilyen primer ösztönös vágyaid és a pár nappal ezelőtti volt az UTOLSÓ(!!!) alkalom, hogy felhoztam ezt a témát. (És igazából csak a "Szárnyas fejvadász 2049"-cel kapcsolatos véleményedet nem nagyon értettem)
süti beállítások módosítása