Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Bye Bye Man

2018.06.04. 08:07 | BlackSheep89 | 16 komment

Címkék: after évad

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr8814021892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serrin 2018.06.04. 11:59:10

Még több ilyet, ez nagyon jól sikerült. :D

KULTgame 2018.06.04. 13:24:11

Btw: Amúgy jó ötlet lenne ez a "hallucinációk hallucinációk hátán" téma, de könyörgöm....

DickAssMan 2018.06.04. 17:00:10

Ezek után a saját nevemre sem emlékeznék! Csak így tovább!

xx18Rolandxx 2018.06.04. 21:04:22

És én ezt moziban néztem meg! XD XD XD

Bár ez a film a tökéletes iskolapéldája annak, hogy egy trailer mennyire át tudja baszni az ember fejét.Úgy ültem be rá, hogy na láthatok egy jó kis para másfél órát de 30 perc után már én is inkább a telefonomhoz nyúltam mint a mellettem ülők is. Ez a film az utóbbi 2-3 év minden horrorfilmje egybegyúrva de a lehető legszarabb módon előadva és borzasztó színészekkel de itt van például Carrie-Ann Moss a Mátrixból csak azért, hogy emlékeztessék a nézőket, hogy ő még de a Mátrix után kifújt a karrierje, az özvegyet játszó Faye Dunaway-nek pedig épp csak arra volt ez jó, hogy a kapott pénzből pár hónapig be tudja fizetni a gázszámlát és ennyi.

Az utóbbi évek horrorfelhozatala (Annabelle 2, AZ, Démonok Között 1-2, Valami Követ) mellett ez a film inkább egy rossz vicc. Szóval nagyon remélem, hogy az Apáca nem lesz ennyire kínos.

Lillyenn 2018.06.04. 22:44:09

Ez nagyon király lett. Sok külföldi youtubert nézek és ez már legalább a 4. videó amit erről a "horror" filmről láttam de annyi újat vittél bele hogy akár az első is lehetett volna.

freddyD 2018.06.04. 22:44:16

Tavaly én is megnéztem, ennél jobban nem is foglalhattad volna össze ezt a hülyeséget. Annyira brutálisan jellegtelen, hogy még az is jobb lett volna, ha kifejezetten szar, mert legalább valami érzelmi reakciót váltott volna ki.

A videó második fele meg egyszerűen überkirály :D Mikor már a sáladat is lelopta azon befostunk. Komoly munka :)

A maszkot hogyan találtátok?

rammsteinfan 2018.06.05. 07:11:47

A videot az Indesit és az LG szponzorálta ?.D

leviske 2018.06.05. 07:11:55

Én meg azt hittem, hogy ezzel akartok egy harmadik embert felvezetni. :D

Egyébként jó lett nagyon. Köszi a vidit.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2018.06.07. 07:21:30

Tudjátok mi az a pokol, amiről majd kellene egy videót készíteni?

TAXI 5 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kibernetika 2018.06.09. 13:54:26

Hogy ez mekkora egy király videó volt! Az az ötlet a végén... Még több ilyet!!!

@xx18Rolandxx: Befejeztem az idióta drámáimat SARGE999-cel. (neki is üzenem!) Igazad volt, tényleg nem kellett volna ennyit tökölnöm egy általam kitalált, nem létező problémán. Inkább el kellett volna fogadnom a véleményét úgy, ahogy van. (azt furcsáltam igazából a végén igazán, hogy a nem olyan jellegű filmeket is 10/0ra értékeli, pl: "Az", "Szárnyas fejvadász 2049", stb. és azt is hozzátette, hogy "pedig minimális elvárásai voltak tőle"... Na dehát mindegy) És azt, hogy autista vagyok nem erre hoztam föl mentségként egyébként! És ezek után igyekszem nem így kiakadni ilyen véleményeken sem tőle sem akárkitől! Rendben? Kösz a megértést!

Atanos 2018.06.09. 13:54:27

Remek videó lett ismét. :D Akkorát röhögtem rajta. :D

Kibernetika 2018.06.22. 17:40:03

Mikor lesz már kész az új bejegyzés? Csakmert már több, mint két hete nincs.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2018.06.22. 21:23:38

@Kibernetika: Mivel elég világosan elmondtuk, hogy idén-től már nem fogjuk tartani a másfél-két hetente egy videó-ütemet (előtte se mindig jött össze), hanem akkor lesz, amikor kész leszünk egyel, így csak azt tudom mondani, hogy amint kész lesz, lesz.

Kibernetika 2018.06.23. 15:14:11

@BlackSheep89: Oké, csak már egy kicsit meguntam, hogy már lassan három hete semmi változás, egy ideje már új hozzászólás sem jött egyáltalán, úgyhogy ez a válasz is igazából már legalább egy kis változás volt, részben ezért tettem föl a kérdést egyébként.

KULTgame 2018.07.16. 23:31:36

Tudom későn kérdezem de: Mi a zene címe a végén? :D

Immanuelkant 2018.08.13. 20:46:32

Ez nagyon tetszett nekem is. Ötletes volt. :)
süti beállítások módosítása