Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Szemfényvesztők 2

2019.08.19. 17:05 | BlackSheep89 | 9 komment

Címkék: after évad

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr8415015772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KULTgame 2019.08.20. 17:37:54

Nézem a végét, nézem, látom, és én csak azt kérdezem.....
Mi a fasz. Honnan. Volt. Pénzük. Erre.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2019.08.20. 17:37:59

Egy ismerősöm szerint jobb, mint az első rész...

Hosszú ideig kellett emésztenem ezen megjegyzését! XD

The Mid 2019.08.21. 08:43:57

Én már az elsőt is utáltam hasonló okok miatt. Az arcozások, műmájerkedés, eltúlzott és röhejes mutatványok, össze-vissza fordulatok, csak mert "bűvészfilm" és akkor gondolják kell bele. Nagyon taszított, szóval a másodikat kerültem is jó messzire. Szerencsére a videón jól szórakoztam. :D

BerserkerGyusz 2019.08.21. 08:44:13

Hát amikor néztem én a kártyás jelenettől kiégtem teljesen,úgyhogy a film végi f@szság tenger már meg sem kottyant,aztán belegondoltam hogy a film végi "csavarral"teljesen újra írják az első részt,ami egy tök jó kis szórakoztat filmecske nem úgy mint ez a rakás bullshit.Az viszont rossz,hogy egy jó első részt szétcsesz egy ilyen összecsapott pénzlehúzós második rész.A belengetett folytatásról meg annyit szerintem hogy ennek a filmnek elég volt egy sz@r folytatás,nem kell több.Amúgy csak csak én tettem volna Radcliffe egyik jelenetébe egy Potter-utalást vagy poént?Csak mert egy bűvészes "varázslós" filmben ezt kihagyott ziccernek érzem/éreztem.A Videó most is remek volt,még ha az első fele inkább rage volt,amúgy megértem BlackSheep-et amiért felidegesítette magát.Azért egy több mint fél órás részt kaptunk megint gyerekek.El vagyunk kényeztetve.

hungariancorazon 2019.08.21. 08:44:15

Sajnos teljesen ugyanez a véleményem.
Bugyutaság az egész.
Ez a rész valóban kukázta a - valóban jó - első rész teljes történetét.
Ez a legnagyobb baja!

M.Zozo 2019.08.24. 06:55:31

...és készül a harmadik rész!! :D

leviske 2019.08.24. 06:55:53

Őszintén szólva engem már az első részben is zavart sok primitív, nézőket ledegradáló fordulat. Többek közt a "nagy", mindent megváltoztató fordulat is. Miután ennek ellenére siker lett, nem csodálom, hogy ebbe az irányba tolták túl.

Elvégre minek pazarolni a scriptre a pénzt, ha a nézők csak meglepődni akarnak. A fordulatok közti tölteléknek meg csak annak kell megfelelnie, hogy egy érdekes filmre utaló trailert össze lehessen belőlük vágni.

A videót pedig köszi. Többet röhögtem rajta, mint a filmen. :D

SZSZFilm 2019.08.25. 18:40:50

Bakker! Én hogy tudtam anno élvezni ezt a filmet? :D
Lehet, hogy az volt a baj, hogy nem láttam az első részt.

Immanuelkant 2020.02.16. 08:32:40

Nem tudtam, hogy ennyire rossz a 2. rész.
süti beállítások módosítása