Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Évzáró - 2019 (1)

2020.01.07. 13:02 | BlackSheep89 | 7 komment

Ezúttal a szokásos évzáró tradíciót egy kicsit megvariáltam, gondoltam hátha ebben a formában szórakoztatóbb lesz!

De nem kell aggódni, ha minden jól megy holnap este fenn lesz a maradék is, az már a megszokott módon. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr7715397178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szijj Norbert 2020.01.07. 19:04:52

Ilyen lehet minden évben végigröhögtem.

xx18Rolandxx 2020.01.08. 07:43:12

Oké először nem értettem az egészet de aztán nekem is leesett, hogy mi a szitu XD.

Flowey 2020.01.09. 14:50:07

Oh, értem :D

Mondjuk nálam a legjobb film tavaly a Joker volt, az egyetlen "sokszor megnézendő" film az évből.

Legszarabb pedig a Star Wars 9. Értékelhetetlen!

Kibernetika 2021.12.12. 14:37:27

Most néztem újra ezt a videót, már fontolgattam, hogy azt mondjam, hogy nem tetszett, de most hogy újranéztem, mégis. Végigröhögtem.
Igazából csak egy film volt amivel rohadtul nem értek egyet (talán csak ezért volt, hogy rendes évzárót akartam még tavaly, hogy rendesen megmagyarázza miért olyan jó), ez nem más mint az Ad Astra. Én azon tényleg elaludtam (családostul néztük és egyikünknek se tetszett, és ez mostanra se változott), és kezdtem örülni, hogy egyetértesz, erre kiderült, hogy mégsem azért mondtad rá. (ezen kívül igazából minden más teljesen jó)
Legalább abból az egy filmből akárcsak kommentben, tudnál írni ide egy rendes évzárókból megszokott rövid összegzést? Megköszönném, mert csalódás volt, amikor rájöttem, hogy nem azért mondtad hogy milyen rossz mert szerinted tényleg olyan rossz volt...
Egyébként ilyen összegzés tőlem lehet mindig.

Kibernetika 2021.12.12. 14:44:01

Ja, és hol a Bosszúállók?

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2021.12.14. 10:51:27

@Kibernetika: Hello! A filmbarátokban beszéltünk a filmről, ott elmondtam a véleményemet róla, szerintem a legegyszerűbb ha azt meghallgatod. :)

Kibernetika 2021.12.14. 14:49:57

@BlackSheep89: Már meghallgattam, de rövid összegzést szerettem volna látni róla írásban itt (mint más évzáróknál szokott lenni)...
süti beállítások módosítása