Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Hegylakó

2020.07.22. 12:21 | BlackSheep89 | 7 komment

Címkék: medencetisztító videók after évad

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr416042572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shoruba98 2020.07.22. 18:18:46

Végre ismét egy maraton, ezek szoktak a kedvencem lenni! Várós, jó munkát hozzá.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2020.07.22. 18:18:49

Valahogy úgy érzem, hogy a Medencetisztító és az aligátor kalandjai hamarosan véget fog érni... :/

Flowey 2020.07.22. 18:18:51

Tetszik az elején a dolog amit fejtegetsz: Én is jártam így filmekkel, hogy fiatalon tetszett VOLNA, de mivel később láttam ezért nem annyira. Ilyen a Mortal is, vagy még jobb példa: Az ideglelés. Sokan odavannak érte, de én sosem értettem ezt a hype-ot, számomra egy gagyi, unalmas átlag horror volt csupán, és műfaján belül is születtek jobbak (Rec például).

VISZONT! Olyan film is van amit gyerekként imádtam, rongyorsra néztem, de ma már látom a sok-sok hibáját. És ez nem más, mint a Chipkatonák ("Small Soldiers"). Mai szemmel látom a hibákat a történetben, a színészi alakításokban, a pózerkedésben (bár ott jól áll, mert alapvetően paródiák sokaságából áll, a katonák vezérének konkrétan minden megszólalása paródia "Imádom a poliuretán szagát reggelente" meg ilyen hülyeségek. De gyerekként imádtam és mai szemmel is a nosztalgia viszi a hátán a dolgot. Csak nekem az a film a '90-es éveket nyomjelzi (A "Zűr az Űrben" Space Jam a másik).

A Hegylakó nem rossz film, de a hibái pontosan a videóban bemutatottak. De ettől még kedvelhető, mint a Mortal is sokaknak, vagy bármilyen olyan kultfilm ami mára gagyinak hat. Mert legyünk őszinték a videóban említett Karatekölyök is gagyinak hat ma, de ottvannak azok a Svárcis filmek ahol rakétaállvánnyal a vállán rohangál és egyedül kiírt egy fél várost. Sérülés nélkül. Tiszta Dzsiájdzsó rajzfilm.

+ Freddy Aquafittnesse
+ A pörgésnél a WC hangeffekt

- Az a víztisztítós baromság a végén. Ezt sosem tudtam értékelni, most sem. Annyira nem abszurd, hogy szórakoztasson, de komolyan venni se lehet. Rossz középút.
- Sean ruhájának leszólása, szerintem az annyira menő a maga módján. Kedvelem az ilyen öltözetű figurákat, annyira "Haters gone hate", hogy csak kedvelni tudom.

xx18Rolandxx 2020.07.23. 22:24:41

Érdekes mert tényleg rengeteg ilyen film van amiket ha jókor néz meg az ember akkor tényleg bejöhet neki de ugye az idővel az ízlések is változnak. A Top Gun-al maximálisan egyetértek bár hozzáteszem , hogy én nem tudok elképzelni egy olyan alkalmat sem amikor az nekem tetszett volna. A Hegylakó-ból viszont én mindig is csak a Queen zenéjére emlékeztem mert kvázi az az egyetlen emlékezetes dolog az egész filmből.Sean Connery meg nem értem miért égettei magát ilyen ruhákban vagy macijelmezekben?

Számomra a legtriviálisabb példa erre az az 1987-es He-Man - A világ ura című film amit valszeg ha gyerekként látok akkor oda meg vissza lettem volna érte de mivel kb egy éve láttam először így jobban kitűnik,hogy mennyire olcsó és gagyi főleg Frank Langella 100 ft-os Skeletor maszkja illetve a színészi alakítások is rémesek egyedül Dolf Lundgren-t kivéve aki remek választás volt He-Man szerepére de ,hogy mit keresett a filmben Courtney Cox az lehetne a 40 milliós kérdés is.

A maraton meg érzem, hogy nagyon epic lesz! :D

SZSZFilm 2020.07.24. 07:04:12

Na ne! Na ne! Ezt most nem mondod komolyan, hogy egy ekkora klasszikusról Baaad Movies videót csinálsz! Most nagyot csalódtam bennetek! :(

mátrix01 2020.08.01. 11:15:27

Egyetértek, akkoriban jó kis film volt, de nem öregedett jól.

SARGE999 2020.08.26. 20:35:13

@xx18Rolandxx: A 87-es He-Man egy direkt B-kategóriás film, ami kisgyerekeknek készült. Nekem pedig életem egyik első kedvence volt kb 4 éves koromban. :D Ami most a Bosszúállók, meg Transformers stb az akkor a He-Man volt. A zenéje szerintem ma is nagyon jó, akkor még adtak a szimfonikus zenére, csak nagyon hasonlít a Superman-ére. A Top Gun-ról annyit, hogy az a maga idejében is szar volt, én gyerekként sem szerettem. Bár divatba hozta a vadászgépes filmeket, és könnyű utólag jobbat csinálni, de ettől még egy élvezhetetlen májerkodás volt. Akkoriban sok olyan "első randis, beülős filmet" csináltak, amikkel megpróbáltak mindkét nemnek megfelelni. Ennél például menő vadászgépes jelenetek összekombinálva csöpögős erőltetett romantikával. A zenéje elviselhetetlen. Egyetlen pozitívuma, hogy jó feldobott labda lett a Nagy durranásnak. Szerintem a Top Gun inkább politikai indíttatású promóció film, ami a fejlett légierőt reklámozza. Az én generációm gyerekként imádta ezeket a csodafegyvereket, de így felnőttként csak azt látom, hogy nagy részük felesleges, mert erőltetett háborúkban vetették be őket, ma meg már csak gyakorlatoznak. A hegylakóról az a véleményem, hogy bár hemzseg a hibáktól, de mindenképpen különlegesnek tartom. Az első részre nem lehet azt mondani, hogy rossz, csak hibás. A folytatások már jóval szarabbak, nem lehet őket még minősíteni sem. A legnagyobb csalódás nekem a 4. rész volt.
süti beállítások módosítása