Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Hegylakó 5: A forrás

2020.10.18. 21:01 | BlackSheep89 | 11 komment

Címkék: medencetisztító videók after évad

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr2116245160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálovics Tibor 2020.10.19. 07:05:56

Sziasztok!

Én nagyon szeretem az első Hegylakót, de a 2-3-4-et is néha újranézem mint bűnös élvezetet (13-14 voltam amikor láttam ezeket a filmeket), az ötödöket viszont tíz éve láttam, akkor is eggyel többször mint kellene. Pár dolgot olvastam amit megosztanék azért.

Az alkotók megkeresték Lambertet is a főszerepre (hogy még érthetetlenebb legyen), de még ő sem vállalta pedig aztán akkor már messzebb volt a csúcstól mint Budapest Bamakótól. A komplett filmet Litvániában forgatták illetve akartak hatodik-hetedik részt is az ősforrás kutatásáról ergo nem ez lett volna a zárás csak amikor bebukott a film a DVD-piacon akkor inkább letettek a terveikről.

Ahogyan már jó 10-en éve olvasni arról is, hogy lesz remake/reboot de sem a 2008 körül ígérgetett Christian Bale-féléből, sem a John Wick rendezőjének ötletéből nem lett semmi.

Az elmúlt öt videót mindenesetre köszönöm, ahogyan Medencetisztítóék kalandjait is :)

The Mid 2020.10.19. 20:01:08

@Kálovics Tibor: Elég nagy kamunak hangzanak az említett pletykák, ez a megalakulásától kezdve egy halott franchise. Nem hiába egyre rosszabbak a későbbi részei.

Mint egyszeri ötlet, szerintem kellően érdekes és nem hiába lettek rajongói, de több abszolút nem volt benne. Már ott is bőven túlcsépelt és sablonos, innen-onnan lopott marhaságai voltak, a maga katyvaszaival, hagyni kellett volna és nem megpróbálni mindent kisajtolni belőle.

The Mid 2020.10.19. 20:01:18

Az erdős rész és a beállások a Versus-t vetítették a lelki szemeim elé :D

xx18Rolandxx 2020.10.19. 20:01:22

Ugye az az erdő nem ugyanaz ahol később az Alkonyatot is forgatták? Csak mert nekem dettó ugyanúgy néz ki mind a két helyszín.

Viszont medencetisztítóék hiányozni fognak de most már ott vannak ahol lenniük kell és boldogan fognak élni míg meg nem halnak :')

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2020.10.19. 20:01:35

9 és fél év... 9 és fél év után végül befejeződött (?) Medencetisztítóék kalandja, ahol jómagam is vendégszerepeltem 2 epizódban.
Őrületes hullámvasút volt, ahol számomra mai napig az a kedvenc epizódom, ahol Medencetisztító elveszítette az aligátort és egyedül élt a sivatagban és egy saját "birodalmat" épített fel magának, minek a végén megtalálták az utat, ami Las Vegas-ba vezetett. :)

SZSZFilm 2020.10.25. 23:09:13

Figyelj Blacksheep!
A Texasi láncfűrészes franchise-ról nem csinálsz hasonló videó sorozatot? Mert ott is hasonló módon változó a filmek színvonala.

SARGE999 2020.10.28. 19:41:21

A negyedik részt már rég láttam, de ha jól emlékszem Connor és Dunken küzdelmének az volt a lényege, hogy elvileg Connor volt a jobb, mert ő tanította Dunkent is, viszont szándékosan azt akarta, hogy Dunken győzzön, ezért is vezette rá a kivédhetetlen cselre. Dunken pedig nem akart győzni. Persze ez így is hülyeség, de én így értelmeztem. Ennél az ötödik résznél már abban az időben is bárki jobb filmet le tudott volna forgatni házi kamerával.

Tblog 2020.12.06. 09:42:31

A forrás a szív tisztasága és a szeretet. Akkor a Hegylakó az Ötödik elem univerzumában játszódik? A forrás = az ötödik elem. Bruce Willis meg elmorzsol az arcán egy könnycseppet. XD

Tblog 2020.12.06. 09:42:40

Fájdalmas a magyar szinkron. Őriző? Az olyan mint a házőriző kutya, meg az őriző-védiző vagyonvédelmi kft? :D

Amúgy úgy néz ki az Őriző mint egy szupermutáns a Fallout-ból. :)

DickAssMan 2021.02.02. 00:49:08

Kedves BlacSheep te rohadék! Mindig is tudtam, hogy egy szadista vagy az elvetemült szóvicceiddel, jó párszor ki idegeltél már. De ez az allegória ez nem hagy nyugodni, ilyen rendhagyó, és mégis szív szorító búcsút, még nem láttam. Sok sikert mindkettőtöknek a magatok külön útján is!

Kibernetika 2021.02.03. 21:45:21

Nekem az az erdős rész a 11:00-11:39-nél leginkább a Versus-t juttatta eszembe: D.
süti beállítások módosítása