Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Juras-sick

2021.12.24. 21:49 | BlackSheep89 | 8 komment

Címkék: after évad

Ezzel a maratoni videóval szeretnék mindannyiótoknak Kellemes Ünnepeket kívánni! Jövőre ugyanitt!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr5816792476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shoruba98 2021.12.24. 22:46:16

A 3 évvel ezelőtti paranormal activity paródiák videó után ismét egy hasonlóan nagy vállalás 24-ére :D Remek lett, köszi a beleölt munkát.

Kibernetika 2021.12.29. 21:46:02

Nagyon jó videó lett. Remélem ezeket látva a JW2 felértékelődött nálad (csak mert alig fél éven belül jön a JW3 is! (amit én mindenképpen nagyon várok, és nekem amúgy a JW2 is tetszett)) :D. Akkor várom a PA-videódat is.

Amúgy ez a 2021-es év számomra legalábbis mindenképpen jobb volt mint az előző, (igaz voltak vírus-nehézségek, de) sokkal változatosabb volt, filmek terén szerintem erősebb volt és határozottan több pozitívumot is tartalmazott :D.

Végszóként sikerekben gazdag 2022-t kívánok!

Kibernetika 2022.01.04. 22:08:42

Kb mikorra várható az "Évzáró 2021" (vagyis az első 2022-es baaadmovies-poszt)?

Nem sürgetésből mondom, hanem mert már várom, és már egy ideje nincs semmi változás a blogon, még a kommentek szempontjából sem. Konkrétan december 24. óta csak én írtam kommentet. (ezt a kommentet is részben azért írom ide, hogy legyen egy kis változás legalább a komment szekcióban...)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2022.01.05. 22:00:18

@Kibernetika: Hello!

Már írom a listákat, remélhetőleg a hétvégén fel tudom rakni, de legkésőbb jövő hét eleje felé szerintem meglesz.

Kibernetika 2022.01.06. 19:25:26

@BlackSheep89: Amúgy mellékesen, ugye nem baj, hogy tetszik nekem a Hannah Montana? Tavaly végignéztem a teljes sorozatot (mert előtte sokat hallottam, hogy milyen népszerű volt) és tetszett (és most is szoktam nézni részeket). Ezt amúgy úgy mondom, hogy eleve szoktam hasonló Disney-sorozatokat nézni.

Cserében viszont jót is mondok, hogy tavaly elkezdtem animét is nézni, és kedvenceim között van a Perfect blue is. Abban említetted, hogy Mima milyen szimpatikus és nem olyan, mint Hannah Montana, és én abban egyet is értek veled hogy Mima szimpatikus, csak ha én készítenék róla videót, akkor Hannah Montanát nem hozom fel ellenpéldaként. (viszont tiszteletben tartom a véleményedet)

De remélem nem zavar, ha van (legalább egy) olyan követőtök, aki szereti Hannah Montanát. (amúgy nekem talán a kedvenc Hannah Montana szereplőm a főszereplő barátnője Lilly Truscott)

Kibernetika 2022.07.12. 17:12:00

Amúgy nem tetszett a JW 3. része?
süti beállítások módosítása