Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - #Kövessbe

2022.01.28. 18:03 | BlackSheep89 | 6 komment

Címkék: after évad

Jó sok vendégszereplő segítségével elkészített videó, olyan formában, amihez hasonlót még nem csináltam. Remélem tetszeni fog, és örök hála minden résztvevőnek!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr6616879624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TRr 2022.01.29. 09:20:09

Ez kibaszott progresszív lett, BlackSheep. Nagyon adom.

Flowey 2022.01.30. 19:49:16

Pár perc esélyt adtam neki, de már akkor rossz előérzetem volt, amikor először bekonferáltad ezt a "nagy januári előadást". Sajnos igazam lett abban, hogy ez az én ízlésemnek nagyon híg. Biztosan van akinek ez a videó lesz a kedvence, de nekem ez nem több, mint egy olyan erőltetett dolog, mint a manapság egyre gyakoribb "multiverzumos" filmek, cameo-cameo hátán, meg a "dobjunk össze sok karakter egy alkotásba" filmek, mint amilyenek a régi drogellenes rajzfilmek voltak az amcsiknál a '90-es évek elején.

De annyira nem is vészes, rosszabbnak gondoltam. Anno volt egy ilyen project ezen az oldalon és az sokkal rosszabb (idegesítőbb) volt. Sorter kellett volna beugrónak meg Logan.

Tartom, hogy a filmelemzés, kritikák készítése egy egyszemélyes dolog, igaz én erőteljesen introvertált vagyok és filmekben is a kedvenceim azok ahol a főhős narrál, regényeknél pedig amikor E/1-ben hangzik el az elbeszélés. Talán, mert az egész életem így élem.

Úgyhogy ezzel nem a videót kívántam fikázni (bocsi, ha annak tűnik, nem volt szándékos), pláne nem a benne szereplő figurákat - sokukról nem is hallottam még - és hangsúlyozom, hogy számomra nem jók az ilyen alkotások, parádézásnak, bohóckodásnak hat. És ilyenkor nem érvényesül egyik szereplő egyénisége sem, holott külön-külön biztosan mindenkié érdekes (bár biztos volna, akié nem tetszik).

rammsteinfan 2022.01.31. 20:06:21

Ezért szerejtjük a baaad moviest, az ilyen videókért csupa olyan személy akit követek.5/5-ös videó.

Révai Hanna 2022.02.08. 16:57:42

Végigszakadtam. Kurva jó lett

Kibernetika 2022.02.22. 15:08:14

Nagyon jó lett :D

Talán még Sorter és Logan kellett volna ide XD.
süti beállítások módosítása