Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Születésnapi bejelentés!

2022.03.27. 12:34 | BlackSheep89 | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr9517790650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flowey 2022.03.27. 13:41:06

A Versus 2 lesz a film, legalábbis remélem! :D Japánból rendelve, nemrég megemlítve, hogy ez a film van, beszerezhetetlenség...

Remélem, hogy az lesz. És max 1 hónap múlva fel is kerül... Akkor még látni fogom.

Kibernetika 2022.03.27. 14:12:38

@Flowey: Én is arra a filmre a tippeltem :D Majd meglátjuk, hogy beválik-e a tippünk, ha igen igen, ha nem nem :D

Amúgy én nagyjából egy évvel az after évad előtt kezdtem csak el követni az oldalt, vagyis kb 5 éve (emlékszem, hogy akkor még azt sem tudtam, hogy mi a helyzet, azt hittem, hogy egy filmet (Csillagközi invázió 2-3) miattam mutattatok be (XD), stb. Azóta persze már (teljesen biztos, hogy azóta már bőven nem én vagyok itt a legfrissebb követő, azóta is jöttek újabbak...) fényévekkel jobban ismerem az oldalt, és szerintem már legalább 4 éve nem is volt ilyen eset) :D.

Kibernetika 2022.03.27. 14:13:14

És gratulálok a 14. életévhez!
süti beállítások módosítása