Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Testfalók

2022.04.22. 18:05 | BlackSheep89 | 4 komment

Címkék: after évad vox maraton

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr1517814201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kibernetika 2022.04.22. 23:46:02

Ha már az elején megemlített nyitány:
Ugye nem baj, hogy én szeretek Disney Channel-es sorozatokat? Köztük a Hannah Montanát is? (így van olyan követőtök, aki szereti Hannah Montanát) :D

Flowey 2022.04.23. 10:19:06

@Kibernetika:

Mindenkinek van az életében egy olyan film/sorozat amit rajta kívül szinte mindenki utál, de neki bejön. Én a Baljós Árnyakkal vagyok így. Mindenki rühelli, de én képtelen vagyok utálni. Haverom meg a Totally Spices-ot nyomta állandóan.

Kibernetika 2022.04.24. 14:04:03

@Flowey: Tudom ezt, igazából én csak szeretem valamiért (így is) kiírni a véleményemet, miután pl láttam itt a bemutatóját egy filmnek (és talán még a kommentelők véleményét is, akik egyetértnek vele (az említett Hannah Montanánál gyakorlatilag mindenki, aki itt kommentelt a bemutatójához egyetértett).
(egyébként még hozzáteszem, hogy a Hannah Montanában nekem nem is feltétlenül a főszereplő a kedvenc karakterem, hanem a barátnője, Lilly) :D

Kibernetika 2022.04.24. 14:05:42

Ja, és a videóhoz visszatérve, megint csak jó lett, mint mindig :D.
süti beállítások módosítása