Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - A kaptár: Raccoon City visszavár

2022.07.31. 10:51 | BlackSheep89 | 4 komment

Címkék: Kaptár-maraton after évad

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr2817894517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shoruba98 2022.07.31. 21:38:08

Lassan 8 éve volt a kaptár-maraton, de még mindig biztosítva van az utánpótlás :D Köszi a videót, így tovább.

Kibernetika 2022.08.12. 22:15:22

A végén: "... Hát ez csodálatos, végig se tudtam mondani", azon azonnal felnevettem XD.

The Mid 2022.08.16. 06:22:52

Nem annyira vagyok otthon az RE világában, inkább csak felületesen vonz. Ennek ellenére amit Leon-nal műveltek, azon annyira felhúztam magam, hogy az elképesztő. Egy idióta, használhatatlan barmot csináltak belőle, aki még a fegyvert is alig képes kezelni.

Persze az egész egy trash, nem vártam tőle semmit. Konkrétan tudtam hogy hulladék lesz, de még így sem tudott adni abszolút semmit, csak bosszúságot.

Mangekyo024 2022.09.09. 20:53:47

Nagyszerű lett. Hogy őszinte legyek, én visszasírtam a Mila-féle kaptár filmeket! S tudod mit? A Netflix-es sorozat még rosszabb lett, mint ezek! XD

Amúgy "egy kaptár filmet" kifelejtettél!
fantasyanime.com/anime/sweet-home
süti beállítások módosítása