Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Zombik tava

2010.06.11. 17:57 | Sorter | 19 komment

Címkék: 4. évad

Egy rendkívül érdekes amatőr baromság, ami megintcsak azért nem totális csőd, mert néhol annyira rossz, hogy már szinte élvezet nézni! A film szinkronja egy kicsit el van csúszva, de szerencsére sokminden olyat nem vágtam be, ahol zavaró lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr382074677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyugyu576 2010.06.11. 19:03:00

jó kis film lehet, majd megnézem:D

thommyboy'COM 2010.06.11. 19:13:56

szerintem nagyon benarkóztak ezek a készítők, de én a helyükben LSD-t vettem volna be...xD amugy nagyon jó videó lett, és ezt a filmet még csak látni sem akarom soha! fujj, hányingerem van tőle!!!

Kicsikenny 2010.06.11. 20:48:43

szerencsére ezt a filmet nem láttam de sajnos egy hasonlóhoz volt balszerencsém csak ott a "gonosz" taknyol össze mindenkit és azért öldösnek.... már egy ideje szeretném beajánlani a holtak tava című rettenetet

Max Power 2010.06.11. 21:12:35

Tavitaknyok:D Ez ütött! Szerintem ezek a kisért... akarom mondani zombik nem élőhalottak, csak szalmonellások és ezért olyan zöld a pofájuk.:P

csaky000 2010.06.11. 21:23:13

Szerintem ez tényleg egy amatőr film lehet! Mármint úgy értve, hogy pár filmmániás haver összedobott egy kis pénzt kamerára, meg egy-két kellékre és két hét múlva már kész is volt ez a film... nem?

jezebel 2010.06.11. 22:13:29

nem szokásom, de most utánanéztem IMDB-n: www.imdb.com/title/tt0081027/

aszondja, a rendező évekig nem merte bevallani, hogy ezt ő követte el (szerencsére álnéven) :D

Néma Bob · http://kriptid.blog.hu/ 2010.06.12. 09:37:37

Mintha lézerrel lövöldöznének. Szerintem ez a náczi lézerfegyver, csak a sugárt álcázták, hogy az ellenség ne lássa.

A bombának pedig barnával festettek célfoltot.

A polgármestert alakító színészt becastingolnám a Barátok Köztbe. Ez a beszédet úgy mondta, mintha csak ő lenne a Mel Gibson a Rettenthetlenből.

Anno ilyeneket csináltam a The Movies című játékban. Felkellene raknom újra...

SuperGT 2010.06.12. 12:04:00

mi az intró zenéje???

csaky000 2010.06.12. 15:15:37

@SuperGT:
Klaus Badelt - A New Begining (Equilibrium Soundtrack)

dexexe 2010.06.12. 18:56:02

@Néma Bob: The Movies game...kár hogy nincs több kiegészitő :((( többet is kilehetett volna hozni a játékból...de szerencsére rengeteg modot lelehet tölteni :) csak ajánlani tudom akit érdekel a filmkészités :)

T-rex 2010.06.13. 09:39:24

Kb. mikorra várható az Ace Ventura junior?A zombik pedig sok brokkolit ehettek a tóban.

egyszervolt01 2010.06.13. 12:16:15

Üdv, az lenne a kérdésem hogy láttátok-e a Lucky Number Slevin c. filmet (melynek csodás magyar címe Alvilági játékok lett,ellenben a szinkron nagyon jó)?Ha igen mi a vélemény?, ha nem akkor pedig ajánlom figyelmetekbe, szerintem egy rendkívül jól sikerült film.

Néma Bob · http://kriptid.blog.hu/ 2010.06.13. 13:02:10

@dexexe: Az jó játék.

Volt benne egy nagy klasszikusom. Zombies.

Volt a másik horror a Vampires.

Mindkettő több részt élt meg. Aztán megcsináltam egy újabb filmet: Vampires vs Zombies.

leatherface 2010.06.13. 17:38:48

Sziasztok!

Szeretnék ajánlani egy olyan filmet,ami önmagában annyira nem rossz(azért a jótól is nagyon messze van),de néhány annyira elmebeteg jelenete is tartalmaz,és annyira logikátlan,hogy az már nem is igaz. A címe: Ikerjátszma. Ha szeretnétek beírom commentben a letöltési linket.

Terror Dzsoni 2010.06.13. 17:43:05

Hát igen...a jó öreg Zombik tava! :D

Azé' remélek hálás vagy, hogy meosztottam veled ezt a csodás alktást, bár azzal mindenképpen egyet kell értenem, hogy gyötrelem végignézni! Sokat segít,ha bepiázol hozzá, akkor egy igazi élmény-orgia!:D Házibulik klasszikusa!

Sorter 2010.06.14. 16:52:12

@Terror Dzsoni:
Mikor először néztem, nekem is lement a torkomon néhány pohárral! .-)
Amúgy biztos vagyok benne, hogy haveri társaságokban jobb élményt nyújt, de hát ez majdnem minden filmre igaz.

Jamie tha killa 2010.06.21. 11:09:32

ennek lesz remakeje?mert azt az asylum adja ki és uwe boll rendezi

anasatumare 2010.06.22. 20:47:49

Nekem a kommentálásából a filmösszeállítás közben a :tavi taknyok: kihaltam a röhögésen, A film extra xar. De a horror ha lehet mondani így filmek átlagban nem jók. Akkor én szívem szerint megnézek egy thrillert és arról bizton tudom hogy xar.Zöld zombik vajon ha lilák lettek volna nem ijjesztöbbek lettek volna.Oltári baromság a filmben azzal a gyerekkel a zombi apjával legalább visitott volna mint Visonka, vagy elfutni de mintha egy darab fo.t kentek volna fel a falra.
Csak az összeállítasra hivatkozom a filmet ugyanis nem láttam.

k.csaba 2010.12.27. 20:46:45

Ezek nem zombik csak valami romlott kaját ehettek
süti beállítások módosítása