Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Már csak 24 nap...

2008.10.06. 23:07 | BlackSheep89 | 6 komment

...és mozkba kerül a Max Payne (amit én már jobban várok, mint a Sötét lovagot anno). Napvilágot látott a harmadik előzetese is, ami brutálisabb, mint az előző kettő együtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr27700383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

benno^^ 2008.10.07. 18:12:59

Hátborzongatóan libabőrős lettem ettől a trailertől:O a játékot is imádtam de sztem is ütős lesz:)^^

SoulEaterEl 2008.10.09. 10:23:35

Hát ez nagyon kemény lesz! :)) Amint be lehet szerezni én megszerzem 100% :)) Am nem tudjátok mi az a fekete angyal a végén?:S Youtube-n láttam valamit de még csak 11 vagyok és nem vagyok pro angolos >.

SoulEaterEl 2008.10.09. 10:23:35

Hát ez nagyon kemény lesz! :)) Amint be lehet szerezni én megszerzem 100% :)) Am nem tudjátok mi az a fekete angyal a végén?:S Youtube-n láttam valamit de még csak 11 vagyok és nem vagyok pro angolos >.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2008.10.09. 12:41:45

Elvileg ezek a fekete angyalok drogos látomások lesznek. Remélem, nem túlozzák el az alkotók, hiszen ezek nem voltak benne a játékban... de az ötlet nem rossz, sőt, nagyon látványos és a hangulaton is sokat dob. Legalábbis a trailer alapján.

Bronson 2008.10.18. 21:39:15

Nem tudom mit esztek az eddigi trailerek alapján. Nekem valahogy semmi nem jött át a játékból. HA sikerült volna megcsinálni gyakorlatialg holt idők nélkül, ahogy a játékot, és gyakorlatilag pl ha 90 perces lenne akkor 84 perc tömény akció lenne azt mondanám hű, ahogy a játék is. De ez....ez valami nagyon szarnak igérkezik.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2008.10.20. 00:05:39

Hát igen, a kritikák alapján se lett jó :-( A legtöbben a sztori miatt hődölögtek, hogy túl unalmas, nem elég átütő.
Na, de persze a kritika csak egy dolog,nyilván a személyes véleményem lesz számomra a legnagyobb benyomású. Majd meglátjuk.
Egyébként azért "esszük", mert ez valami kegyetlenül egyedi filmnek tűnik. Jó, az persze evidens, hogy nem lehet ugyanolyan, mint a játék, de a trailerek alapján úgy tűnik, hogy sokat átemeltek, és hozzá is tettek. Ráadásul elsőrangú vizualitással (csak megjegyzem: a látványt és az akciókat eddig minden általam olvasott vélemény dícsérte... persze ez is csak egy dolog)
süti beállítások módosítása