Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Super Mario Brothers

2009.01.08. 20:31 | BlackSheep89 | 15 komment

Címkék: 2. évad

Mangekyo88-nak hála én is megnézhettem a Super Mario Bros. című filmet. Az első reakcióm döbbent felkiáltás volt, mert nem voltam hajlandó elhinni, hogy ez a film valóban létezik. Egészen addig, míg a kezemben nem tartottam.

Szomorú, hogy nem képesek normális videojátékadaptációt készíteni (tisztelet a kivételnek...ami jelen esetben a Mortal Kombat). Nem sikerült a House of the Dead, nem sikerült az Alone in the Dark, a Silent Hill, a Tomb Raider, a Bloodrayne, a Street Fighter, a Max Payne, a Mortal Kombat 2. Még talán a Resident Evil-ökre (a másodikat leszámítva), és a Hitman-re azt lehet mondani, hogy megütötték a vállalható szintet, de ez még így is nagyon kevés. Igaz, a Mario nem mai darab, és nem is könnyű egy ugrálós platformjátékból értelmes filmet csinálni (nem is sikerült...), de legalább látszódna, hogy az alkotók próbálkoznak valami színvonalat csempészni ebbe a borzalomba! De nem látszik!

Álítólag hamarosan filmre viszik a The Simset (!!!!!!!!!!!!!!) Szerintem abból már készült film...Barátok közt a címe, és csakúgy, mint a Sims-nek, annak se lesz vége soha.

Na, de itt a videó a Super Mario Bros-ról, jó szórakozást hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr76866132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-gabber- 2009.01.08. 21:03:25

Ismét 1 jo video!:D
Nagyon orulok ,hogy van ilyen oldal és mindenkinek gratulállok a készítok kozul.Sok jo fimet és kitartást kívánok nektek az uj évben.

Mangekyo22 2009.01.08. 22:53:27

Szia! Nagyon jó videó lett belőle, pont azokkal a hibákkal, amiken én is röhögni tudtam csak... De az IMDB szerint nyert 1 díjat, nem tudom milyen díjat, aszthiszem a ruhákkal kapcsolatos.

De mindegy, nagyszerű videó lett belőle, remélem a Kazaam-ból is lesz videó.

U.I.: Ismered a Hóbortos Hétvégét? Közepes jó film, azt is kölcsön tudom adni.

Zombieboy5 (törölt) 2009.01.09. 15:27:57

Szasz fiuk. ost még ugy írok hogy nem láttam a videót(de tuti hogy jó),ajánlok:egyik a temetőkapu,ami állitólag borzasztó(nézétek meg majd a linkben hogy mi van kiírva), a másik a kanibál szikla,amit szintén gyülölnek jó pár helyen,szerintem versus kategória. :D Egyébként még egy szavazás is van,hogy melyik film a rosszabb. filmkatalogus.hu/A-temetokapu--f17617 filmkatalogus.hu/Kannibal-szikla--f20030

jet-son a másfélkegyelmű 2009.01.10. 12:15:42

Grat az oldalhoz! És a videó is jó lett..ismét jót röhögtem. :)

VVega · https://debugme.eu/ 2009.01.10. 16:39:04

Te úhhúúristen, hát hogy néz már ez ki?? És tényleg, miért Mario-nak hívják????

Ajánlok én is egy filmet, ami garantálom, hogy odabasz minden eddig az oldalon látott cuccot: Óriáshangyák (GiAnts). Mondjuk elég nehéz beszerezni, én a tévében láttam.

hácsámpolár (törölt) 2009.01.10. 19:46:34

Ismét egy film, amit már láttam, és jó volt hallani, hogy nem csak én érzek így :)

Symat 2009.01.25. 22:19:08

LOL!!!!!
Nem láttam a filmet, de szerintem meg se nézem.
Nekem a Mariorol az a Csőben ugráló, királynőmegmentő játék ahol teknősökkel, valami gomba félével és húsevő növényekkel kell meküzdeni, miközben pénzérmket gyűjtünk.
Hát a bemutatóbol nem épp ez jutott eszembe.
Még Mário és Luigi sem úgy nézet ki mint kellet volna.
Am a Zombisztriptízről v a Boa vs Pitonról is lehetne ilyet csinálni.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.01.26. 08:21:58

A Zombi sztriptízről nem tudjuk, mikor lesz videó, mivel sok kedvünk nincs megcsinálni, ráadásul elég erőszakos jeleneteket is tartalmaz, úgyhogy megvágni se könnyű.
A Boa vs. Piton természetesen megvan már, de - mivel legalább két videó lesz abból is - csak a harmadik évadban mutatjuk be.

Zombieboy5 (törölt) 2009.01.26. 16:23:21

És az általam meg Wega által emlitett filmekből(Temetőkapu,Kannibál Szikla,Óriáshangyák)? Ráér megcsinálni mert gondolom be lesz mutatva. :D

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.01.26. 18:00:21

Sajna még egyiket sem sikerült beszerezni, dehát ami késik, nem múlik.

grandmagister 2009.02.01. 23:41:54

srácok ezt a filmet tudnám ajánlani a legrosszabb filmek listájának az élére!! Yonggary - Az űrbéli szörny
ha nem tudtok mit elemezni ezt nézzétek meg:D

vitako 2010.01.21. 19:17:48

nekem ez megvan DVD-n, annyira nem rossz, de azért jó sem!

FidoMalac 2011.01.01. 07:05:17

Mario egy Mexikói NY szegény részén élő vízvezetékszerelő drogdíler a filmben xD

Kibernetika 2017.05.19. 17:54:48

Nagyon szeretem a játékot és hihetetlen, hogy volt pofájuk az alkotóknak egy ilyen förtelmet összehozni belőle.
süti beállítások módosítása