Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Mortal Kombat 2 Part1

2009.01.23. 10:50 | BlackSheep89 | 8 komment

Címkék: 2. évad

Már volt szó a Mortal Kombat-ról, most jöhet a második. Sajnos nem Gyöngyszem, pedig próbáltam gyermekfejjel nézni, ahogy az elsőt, de itt nem működött ez sem. A borzalmas sztori teszi rá midnenre a bélyegét, de ennél még idegesítőbb az a sok apró hiba, amik kis számban nem is lettek volna feltűnőek, de így, hogy szinte minden jelenet hemzseg a logikai és dramatuirgiai bakiktól, teljesen tönkrevágják az összképet.

Ez nem más, mint a Káosz-elmélet!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr71897297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csaky000 2009.01.23. 17:14:55

Látom BlackSheep, te se nagyon jutsz szóhoz eme híg fos kapcsán! Nem csodálom, sokat nem is lehet hozzáfűzni, és az a legkellemetlenebb az egészben, hogy a nézőnek (főleg aki szerette az első részt, pláne a játékot) ég a pofája, ekkora taknyot látva!

Egy kérdés: Miért van az, hogy sokszor váltakozik a hang a videóitok alatt? Van amikor nagyon hangos, van, amikor rohadt halk, és ez sokszor, eléggé zavaró...

Zombieboy5 (törölt) 2009.01.24. 17:10:36

Hát igen,ebbe a filme csak a harc a jó(már amikor van), továbbá nekem az tetszett hogy Scorpion(örök kedvenc) nem hal meg,viszont nem tudni hova tűnik.

Zombieboy5 (törölt) 2009.01.25. 00:41:23

Egyébként ma 2 vicces dolgot láttam a Pólus Tescoba:Alien vs. Hunter DVD jó hátul eldugva,valamint Sötét lovag plakát vagy valami hírdető szarság mellet egy díszpéldány: Versus Duplalemezes változat 3490 Ft,és csak ez az egy darab volt.

Lamerdog 2009.01.25. 01:30:12

Jó lett a video !!
Amúgy a filmet én kb.10 éves koromban rongyosra néztem!!XD
De most ahogy így látom újra ezeket a jeleneteket tiszta fura hogy hogyan voltam képes ezt ennyiszer megnézni??!! Kíváncsi vagyok hogy milyen lessz a második rész!!! ;)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.01.25. 20:29:02

Kiskoromban én is szerettem (erre kitérek a második videóban is), de most már nálam is hasonló a helyzet.

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.02.12. 18:44:26

összeszarom magam. neked tetszett az első rész???? én is láttam kiskoromban, de akkor sem voltam már odáig érte...

nézd meg ezeket:
www.thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.02.13. 14:17:00

balukaaaa
Az nem kifejezés, hogy tetszett...ezen nőttem fel! Úgyhogy egyszerűen IMÁDOM!!!!!!
Ja, és megnéztem a linket... és még mindig ugyanúgy imádom!
(amúgy nagyon tetszik ennek a csávónak a stílusa :-) )

rdt1989 2009.11.10. 20:55:15

Ez valóban igaz tényleg, értelmetlen a film de nagyon, ugyanakkor poénnak is felfogható, lehet az elsőrész paródiájának szánták, azért az annihilation alcím.:)
süti beállítások módosítása