Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

1 évesek vagyunk!!!!!!!

2009.03.27. 17:18 | Sorter | 33 komment

Címkék: extra

Egy évvel ezelőtt tettük fel az első cikket a blogra. Hihetetlen, hogy ilyen sokáig "kihúztuk". Reméljük, még fogjuk is egy darabig!

Többet nem is mondunk, a videóban minden benne van! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr321029607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The.Joker 2009.03.27. 18:24:31

Sziasztok!

Hát gratulálok boldog szülinapot Baaad Movies!

ja és régen én voltam "Freddy+ csak változtattam nevet :D

remélem még lesz egy pár évedotok

GRATula

jah és pár ajánlás: Jeti bosszúja , 666-ós út, 666 a szörnyeteg, ezekez ha tudjátoio nézzétek meg:D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.03.27. 20:40:20

Boldog szülinapot:)

Már nem is emlékszem, hogy én voltam az első kommentelő:)
További jó remek produkciók megtekintését kívánom:)

whysoserious 2009.03.27. 20:40:49

Boldog Születésnapot! Imádom a blogot! :)

csaky000 2009.03.27. 21:17:14

Srácok, ha Ti nem álltok neki ennek a bulinak, most nincs mit ünnepelni! Az, hogy ennyien szeretjük ezt az oldalt, a Ti profizmustoknak, és odaadásotoknak köszönhető! Csak így tovább!

De elég ennyi a seggnyalásból, mert ÉN IS ODA AKARTAM ADNI AZ ALIEN VS. HUNTER-t, és meg se említettetek!:D:D:D:D

lamerdog 2009.03.27. 21:45:05

Boldog születés napot Baaad movies !!! ;)
Én amúgy őskommentelőnek számitok szerintem ezen a blogon ! :P Youtube-on meg Mokapary a nevem , ott is szoktam komentelni nektek !!!
Nagyon szeretem ezt a blogot , minden nap megnézem hogy van e frissités már múlt év nyár eleje óta ! :)
Gratulálok BlackSheep-nek meg Sorternek a nagyszerű munkáért és Logan-nek a klafa blog külsőért !!
Csak így tovább uraim !! XD
És mégegyszer BOLDOG SZÜLETÉS NAPOT !!! :D

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.03.27. 21:48:51

csaky!
Ne haragudj, amiért kihagytunk a felsorolásból! Nem volt szándékos, csak ilyen feledékenyek vagyunk! :S Bár attól félek, hogy nem csak te maradtál ki, biztosan volt még más is, akit megérdemelte volna, csak elsiklott felette a figyelmünk.
Kárpótlásul jövőre majd kétszer is megemlítünk! :-D
Egyébként Rocko-ra azért emlékeztünk, mert vele már majdnem meg volt beszélve a találka, amikor az utolsó előtti pillanatban beszereztük a "filmet", és így megmaradt a fejemben.
Azért remélem nem sértődsz meg nagyon és fellátogatsz még néhanapján! :-)

hácsámpolár (törölt) 2009.03.27. 23:00:21

Boldog szülinapot!
Nagyon szeretem a munkátokat, csak így tovább!
És micsoda haszon, pl. a baltát meg akartam venni, de szerencsére láttam róla a videótokat, ezzel máris vagy 3000Ft-ot spóroltatok nekem :-)
A végére még egy kritikaféleség: bal oldalt, a filmek dobozban lassan már nagyon hosszú lesz a sor (szerencsére), és szerintem érdemes volna nem minden részt külön címkézni, hanem egy filmről az összes videó lehetne egy címke alatt.

Alkoholmentes pénztár 2009.03.27. 23:44:32

Nagyon jók vagytok :P sok nevetéssel teli percet okoztatok:D:D:D amikor mondtátok h Ace ventura picit megijedtem h az 1 vagy a 2-t fogjátok bemutatni de amikor megnéztem jobban a képet megnyugodttam:P...
Amugy ti testvérek vagytok?

Terror Dzsoni 2009.03.27. 23:56:23

BOLDOG ZÜLLETÉSNAPOT SRÁCOK!

Sorter 2009.03.28. 08:41:31

Alkoholnemtes pénztár!
Igen, születésünk óta! :-D
De csak Blacksheep és én.

padoc (törölt) 2009.03.28. 09:57:56

POSTAL-t minek?
Sztem Uwe Boll legjobb filmje...

Mangekyo22 2009.03.28. 10:31:25

Gratulálok! Boldog Szülinapot! ;)
Már alig várom a Versus és Alone In The Dark bemutatóját!
Kíváncsi vagyok még arra a "The Machine Girl" vagy mire is, mert
már csak maga a puska vagy micsoda amit tart a kezében már gáz!

Szal boldog szülinapot, kösz hogymegemlítettetek a Mario és Kazaam kapcsán, és kívánok további sikereket nektek!

csaky000 2009.03.28. 16:15:43

Dehogy sértődtem meg! Örülök, hogy ennyien szeretik a munkátokat, hogy ezt a rengeteg nevet nem tudjátok megjegyezni! ;)

De azért a szavadon foglak, és jövőre behajtom amit ígértél! :D:D:D

Todd. PT 2009.03.28. 16:19:02

Azt a puskát nem teljesen a kezében tartja :)

Lamerdog 2009.03.28. 16:21:44

Hát srácok lenne nekem is két filmem amit szívesen odaadok nektek !!!!(videó gyanyusak XD) A két film : Kígyók szigete , A halálosztó !!! Kurva szar mind kettő !! Szóval hogy tudnám felvenni veletek a kapcsolatot ??
(ha érdekel eggyáltalán titeket ,de szerintem nektek igazi kis csemege !!)

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2009.03.28. 16:42:58

Én nem régen kezdtem el ezeket a vidókat nézni.De amikor nézem ugy röhögök mint egy hülye.
Kéne egy reklám hogy : " Baaad Movies bearanyoza az életed"
Boldog születésnapot! (és mellékesen én is szeretnék ajánlani egy filmet pontosabban egy mesét a Mackó testvér nem tudom ki hogy van ezzel de én amikor a tesóm nézte leülte vele nézni és 10 percnél tovább nem bírtam.De ha mégis jó fiml akkor elnézést)

Terror Dzsoni 2009.03.28. 17:57:34

@Mangekyo88: A Machine girl nem gáz film, hanem egy japán abszurd film, ami nem veszi komolyan magát, s ezért nem is kell komolyan venni! Már előre félek, hogy mekkora és hány csörténk lesz a fiukkal! :)

A másik ilyen agymenés a Tokyo Gore Police, itt belenézhetsz, hogy mire is számíthatsz. ;)
(www.youtube.com/watch?v=Dy9TyMZvF3g)

DarthWhite 2009.03.28. 20:44:01

Boldog Szülinapot! Jó kis sorozat ez ;)

Hát ha már pedoc tiltakozott egy filmmel szemben, én is megteszem :)
A Spártai-t miért? :D Szerintem jól kiparodizálták a 300-at :) Bár, ízlések és pofonok.

Lamerdog 2009.03.28. 22:25:07

@SnoopDogg:
Állitom hogy úgy fogják a Spártaiak titkos életét bemutani, hogy a jó poénokat is meg a felesleges és undorító faszságokat is muttatják !! Vagy nem jol gondolom ??? XD

-gabber- 2009.03.29. 10:11:31

Szeeintem a Spártai bemutatásárol csinálhatnátok 1 szavazást.Sztem rohadt jo film lett,egyik legjobb komédia amit láttam(bár lehethogy csak az én abszurd ízlésemnek tetszik),de én vmi 5x megnéztem.Vagy ha mégis bemutatnátok akkor legalább ne huzzatok le ha egy ember bemegy az uzletbe és meglátja ezt a filmet akkor ne legyen az,hogy na ezt már bemutatták a rossz filmek kozott ezért biztoshogy nem veszem meg.

-gabber- 2009.03.29. 10:17:48

Ja és nemtudom vki látta-e a Hideglelés címu filmet ami az Idegelés kiparodizálása(The Blair witch project).Hát emberek aki azt képes végignézni egyszerre azelott kalapot emelek.Aki kéri bárkinek szivesen odaadom orokbe.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.03.29. 15:09:33

Ki fogok térni a jó poénokra a Spárta a köbön kapcsán, mert tényleg van benne jónéhány. De vannak nagyon bénák is, és korántsem az ízléstelenség miatt, mert az már sokkal kevesebb ebben a filmben, mint az elődökben. (azért van az is egy kevés)

Todd. PT 2009.03.29. 23:41:38

Részemről nem láttam, de ismerősök is lehúzták és a Trailertől se kaptam kedvet. Szóval mindent bele :D


Egyébként már másodszor kapom magam egy furcsa dolgon. Leülök Tv elé. Mit látok? ÓÓ, ez az Utolsó akció hős. Tudjátok amikor Arnold egy filmsztár és a kiskölök bekerül a vászonra. Látom a piros cadilacet, meg a pick up-ot. De valami furcsa. Hát igen, nincs semmi közeli csak a külső kamera állásokból felvett jelenetek ahogy kanyarognak az utcán. És a vége is lemaradt, ja ez egy tök más FILM ??????
Na ilyen nincs. Leülök most is. Terminátor 2 irodás lövöldözés. Kitör a furgon, autópálya üldözik helikopterből őket, helikopterből tüzelnek rájuk stb... Megint semmi közeli. Megint tök más film.
Summa summárum kiloptak két jelenetet két teljesen más filmhez pofa nélkül.

Logan23 2009.03.30. 07:24:59

Ilyennel én is találkoztam. Hitman introját a Dark Angel c. sorozatból lopták ki, amikor moziban ültünk csak néztem, hogy ilyen filmnél az intrón spórolnak.

RedneX 2009.03.30. 15:18:27

sziasztok!
megnéztem az összes vidit de nekem ez teccett a legjobban, azért mert ebben ketten nyomjátok az ipart.
gondolkodtatok már ezen hogy pl.:a versust ketten kommentáljátok?
csak így tovább!
egy lelkes rajongó
RedneX

padoc (törölt) 2009.03.30. 19:57:32

Én is ajánlanék egy rossz filmet... A POSTAL helyett, mutassátok be a REPO, A GENETIKUS OPERA c. borzalmat.
de ha tetszik véletlenül, akkor szívesen eladom... :)

zibi07 (törölt) 2009.03.30. 20:35:42

Boldog születésnapot kívánok én is, így utólag a bloghoz! És külön köszönöm, hogy megemlítettetek a videóban, nagyon megtisztelő!
Még1x Boldog Szülinapot!

Strom 2009.03.30. 20:47:52

Utólag is boldog szülinapot!:)

Cucimaci 2009.04.01. 11:48:59

Üdv Black Sheep és Sorter ! Boldog szülinapot kivànok!

Nagyon jo az oldal !!!!!!!!Az összes videotokat làtam.Nekem a Mátrix: Újratöltve tetszet nagy sokszor meg néztem,és jol szorakosztam rajta.

Vigyàzzatok a humorotokra,még fog kelleni!!!

Még egyszer boldog szülinapot!

VVega · https://debugme.eu/ 2009.04.06. 13:17:17

Hát boldogot srácok! :)

A Boa vs. Pitont már nagyon várom, nem semmi agyfasz az a film. De még így sem rúghat labdába az Óriáshangyák mellett. Ezt már ajánlottam párszor azt hiszem, a film+-on lehet összefutni vele néha :)

Sorter 2009.04.06. 13:59:57

Igen, emlékszünk, csak sajnos nincs film+-unk, máshogy meg eddig nem sikerült ráakadnunk. De nem adjuk fel! :D

Geminicorazon 2015.01.21. 21:35:22

Akkor hol tudom megnézni, ha törölve lett???
süti beállítások módosítása