Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Évadzáró videó

2009.04.25. 22:00 | BlackSheep89 | 15 komment

Címkék: extra

Ez egy kis zenés összeállítás a két évad emlékezetes pillanatiból. Köszönjük mindenkinek, hogy eljuthattunk a harmadik évadunkig!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr581086404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terror Dzsoni 2009.04.25. 22:19:25

Örülök, hogy nézője, s részben alakítója is lehettem az elmult két évadnak! S remélem továbbiakban is élvezhetem a remek szar filmekről készült videókat!

Mangekyo22 2009.04.26. 07:13:58

Nagyon jó kis évadzáró videó volt!
Remélem, a harmadik évad is ilyen jó lesz, mint amilyen az első kettő évad volt!

Mi a szám címe ami a videó alatt megy? Nagyon tetszik.

mynameisearl 2009.04.26. 09:45:52

jó volt végignézni hogy eddig milyen videók voltak, van egy olyan érzésem hogy a versusos videó lesz a kedvencem. még nem láttam a versust, de szerintem meg fogom nézni. túl rossz ahoz hogy ne nézzem meg

csaky000 2009.04.26. 15:23:54

Ezt a zenét ti vágtátok meg 6 és fél percesre, ugye? Mert lehet hallani benne, hogy kétszer is újrakezdődik benne a refrén!

A Versus-t meg már nagyon várom én is, remélem bevágjátok majd a zöld inges japó ripacskodását, meg a "maffiózó" bandája harcait, ahol olyan beállások vannak, mint a Charlie Angyalaiba!:D:D:D

Szerintem vicces az a film...

Alkoholmentes pénztár 2009.04.26. 19:05:27

Heló!
Lehet hogy sok bemutatási ajánlatot kaptok de van egy film ami még a vesusnál is SZARABB!!! Nemlűttam(holnap fogom megnézni) de ez a film mindent überel!!!
lefogadom hogy a vversusnál is szarabb... a film stilisztikai hibákból grafikai botrányokból és szánalomból épül fel... semmi másból... 1 MP sincs ami jól sikerült ebben a filmben...
A címe: Az idők őrzője
nézzétek meg és mutassátok be minél hamarabb...
a film végére a fejemet fogtam a siralomtól:'( és a szánalomtól...
és még arra se lehet fogni hogy gyerekeknek készült...

Alkoholmentes pénztár 2009.04.26. 19:28:29

úgy értem h a versus-t nemláttam

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.04.26. 20:11:33

A szám címe:
The Servant: Cells
és igen, mi vágtuk meg, hogy több minden beleférjen a videóba.

Alkoholmentes pénztár 2009.04.27. 16:42:04

Nemtudnátok ajánlani nekem valami jó sci-fi-t?
az equilibriumot láttam az nagyon tetszett és most is valami jót szeretnék megnézni:P
szóval ha van valami létszi írjátok le:P:D

Alkoholmentes pénztár 2009.04.27. 17:51:49

yah és ha ajánlhatnék egy oldalt ahonnan sok filmet le lehe tölteni... nagyon sokat...
jókat nagyrészt de vannak baromságok is(pl: a gyilkos paradicsomok támadása vagy szexparazika-avagy a gyilkos punci támadása)
szóval az oldal neve: www.filmcenter.gportal.hu
amőgy egyik társ szerkeztő vagyok azon az oldalon:D

Terror Dzsoni 2009.04.27. 17:58:28

@Alkoholnemtes pénztár( www.benike.eoldal.hu ): A Gyilkos paradicsomok támadása egy remek B-mozi, én betegre röhögtem magam rajta.Van folytatása is!

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.04.27. 21:32:08

Jó sci-fit? Hát... Én, a robot, Akira, Különvélemény, Gattaca, Szárnyas fejvadász, A dolog, Az ember gyermeke, Páncélba zárt szellem, A sziget, Appleseed... hirtelen több nem jut eszembe. Ezekkel nem igazán lehet mellélőni :-)

Terror Dzsoni 2009.04.28. 19:12:07

@BlackSheep89: Tegyük még hozzá a Event horizontot is!
Vagy itt egy friss Sundance fesztivált megjárt igéretes film!

geekz.blog.hu/2009/04/10/moon_3

Alkoholmentes pénztár 2009.04.29. 06:02:25

a szigetet láttam az jó:P
a zember gyeremekét is
az én a robotot egyszer megszereztem de a felira el volt csúszva a filmtől ezért nem is néztem tovább... de majd megszerzem:D
köszi a tippeket

Alkoholmentes pénztár 2009.04.29. 06:03:32

@Terror Dzsoni: Mondjuk... cím alapján ítéltem.... de akkor megnézem ha jó:D
csak sajnáltam a helyet a gépemről azér nemtöltöttem le idáig:P

Mangekyo22 2009.09.08. 17:56:40

Jópofa zenés évadzárás!
Remélem lesz a harmadik végén is hasonló.
süti beállítások módosítása