Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Versus Part1

2009.05.08. 20:45 | Sorter | 31 komment

Címkék: 3. évad

A rémálom elkezdődött! Már nincs visszaút!

Az első videóban még ne várjatok látványos részeket, egyelőre a szereplőket és magát az alapszitut mutatjuk be, csak hogy később jobban tudjatok tájékozódni (na meg mi is...). Ennek ellenére itt is találtunk jópár érdekes mozzanatot.

Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr711110547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darknight 2009.05.08. 21:10:24

remélem minél hamarabb lesz folytatás!!!!!!!

mynameisearl 2009.05.08. 21:50:50

eddigi legviccesebb vidi:D dél sri lankai mexikóma békaXD meg isis:D jók ezek a becenevek. jót röhögtem rajtuk

Lombardo 2009.05.08. 23:16:20

Ez a szinkron... még jó, hogy japánul néztem, különben valszeg én is hasonlóan gondolnék a Versus-ra.
Hangulatfüggő film, objektív véleményt alkotni róla szerintem lehetetlen, mindenesetre nálam a szórakoztatási faktora egy szinten van a Crank-el és Golyózáporral

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.05.09. 07:48:27

Dél Sri Lankai Mekóxikoma Béka !!!!!!! Ezen nagyon röhögtem !!!!!!!!!!! Csak egy kérdés. Megfogjátok mondani, hogy miért változnak át zombivá? Valamilyen radioaktív helyen van az a börtön, vagy mi? Egyszerüen nem tudok rájönni arra, hogy miért változnak át zombivá. Még egy kérdés. Tényleg 5-6 rész lesz, vagy kevesebb, mert olyan rossz a film, hogy meglehet unni. Remélem 5-6 rész lesz belőle. :)

traubisoda 2009.05.09. 08:24:12

@Tomlion:
szerintem azért, mert ez egy idióta hentelős értelem nélküli baromság-film :D

Reich 2009.05.09. 09:58:15

Én nem is rég letöltöttem eme gyöngyszemet.Arról is hogy ez a film(??) létezik itt hallottam először.Nos finom leszek és kimért ez a filmszerűség igen rossz.Am a video nagyon pro nekem adja.Várom a többit

kiszelkiller 2009.05.09. 14:36:27

baszki ma nézem meg xd

Terror Dzsoni 2009.05.09. 20:59:27

Hát ez biza mindenféle logikát nélkülöző alkotás! A szinkron meg méltó a film minőségéhez. A teljes szitu engem emlékezetet erre: www.youtube.com/watch?v=72nTYj7sW-Q&feature=related
Nos ez nem más mint a török Rambo azaz a A Vahsi Kan 1983-ból. Nah ha valami, akkor ez egy szartalicska!

De várom a további részeket, mert eddig engem nem győzött - győztél meg - meg teljesen. Sok ennél nagyobb fost láttam már. ..

Terror Dzsoni 2009.05.09. 21:39:55

Nah, még eccer megnéztem. Csak az objektivitás végett... :)

A kezdés In medias res, a költségvetés szabta meg, nem volt lóvé börtönre. :) A találkozót nem teljesen értem, a lassított kiszállás tényleg érdekes. Logika a köbön, mi a ráké nem lövik szarrá a kőszereplőt, miután elkapta azt a idiótát. Néznek mint egy birkacsorda! :)

Az egylövéses halálnál fasza a bábu a lyukkal.

Mikor jön a kövi évidi?

Todd. PT 2009.05.10. 10:21:24

Hát ez a homokos, napközis japán "jakuza" banda azért odaver.
Nem említettétek meg, de ezek a 60 kg-os meleg,programozó fejű vagy csak spontán valami stand up comedy fejű emberek valahogy nem illenek a képbe.
Várom én is a folytatást :)

kilijohanna 2009.05.10. 19:25:36

Van vhol lehetőség beajánlani xar filmeket? mint pl.: a valkűr?

Sorter 2009.05.10. 19:33:38

A Valkűr megvan, de még nem néztük meg. Ami az ajánlásokat illeti, terveztük, hogy hamarosan csinálunk majd egy külön helyet a blogon, ahova az ajánlások mehetnek, de ez még egyelőre várat magára. Addig is küldjétek őket e-mailben, vagy ide a blogra.

saiyajins 2009.05.11. 09:50:42

mi hogy vége?????????????? áhhhhhhhhhhhhh ne ne ne (görcsös sirás) jo hogy lesz folytatás élejen:) alig várom hogy folytasátok ez tényleg rohadt jo lett ilyen egy igazi baad movies. amugy a commentekhez hozzá téve nem tudjátok miért lesznek zombik??? ti honnan jöttetek??? ha valaki meghall zombi lesz nálunk csernobilnál természetes:) butuskák.

csaky000 2009.05.11. 11:11:28

@Tomlion: nos, őszinte legyek a film elején a film próbálja valamiféle keretbe foglalni a témakört, ugyanis említenek valami 999 idősíkot/dimenziót, és ha kettő ebből "összeütközik" akkor életre kelnek a halottak, vagy valami ilyesmi... Igazából szóra sem érdemes, mivel ugyanolyan semmitmondó, mint maga az egész film szerkezete!

Amúgy őszinte legyek, ahogy korábban is említettem még egész kellemes szórakozás lenne a film, de egy, ami nagyon lerombolja a hangulatot az a "színészek" ripacskodása... Ez minden, csak nem színművészet!

csaky000 2009.05.11. 11:13:12

Hopsz, volt egy kis szóismétlés! Aki észreveszi vendégem egy sörre!:D:D:D

Morgomir5 2009.05.11. 15:09:53

a film elején a film próbálja részre gondolsz?


A vidi eszméletlen jó,az a reakciója a Dél Srí Lankai mexikóma békának(egyébként az egyik kedvenc south park részem)...én is azt tettem volna...

jahnmate 2009.05.11. 17:44:37

south parkba volt a mexióma béka de a vidi attol még jó csak így tovább

Lamerdog 2009.05.11. 18:20:07

Nagyon beteg ez a film ! Igazi szarság ! Sok idegesítő faszsággal !! XD
A videó jó lett ! XD

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2009.05.11. 18:57:04

sziasztok már rég óta nézem a blogot csak nem kommentálok jó videó remélem sok rész lesz még arra gondoltam hogy lehet e nálatok olyat csinálni hogy kiraknátok a blogomat partnernek én pedig a tiéteket a sajátomon gameslife.blog.hu/ még egyenlőre nincs semmi de oldalt le van írva miről is fog szólni várom válaszotok sziasztok

Morgomir5 2009.05.11. 19:47:27

@jahnmate: Igen,ezt a vidiben is emlíik...

Effecta 2009.05.21. 20:30:47

Gyerekek. A Versus a Disaster Movie-hez képest Oscar díjas.

hakuso 2009.08.26. 11:52:37

Én egyenlőre csak ezt a videót láttam és most fejeztem be a filmet :D Hát én is írtam kritikát róla. Majd nézzétek meg.

(filmkritikaim.blog.hu)

Most, hogy láttam végig nézem a videóitokat, hátha megértem a sztorit :D

ZeromorphemX 2009.09.29. 12:14:13

@Terror Dzsoni: Csak nem tudsz törökül, hogy felirat nélkül linkelted be a Vahşi Kan-t? :-D Tényleg borzasztó alkotás, el is kezdtem nézni, mert szerintem olyan rossz, hogy az már majdnem jó, de persze csak unalmamban. Ezen a blogon méltó vetélytársa lehetne a Versusnak is, akár.

rdt1989 2009.11.11. 08:34:42

Hát ez kurva jó, ezen jót nevettem. Kedvet kaptam, hogy megnézzem ezt a "szar" filmet, ezekután mindenképpen.:)

Ting 2009.12.01. 21:29:05

Honnan szereztétek ti meg ezt a szennyet? :D Látni akarom én is, csak nincs fent sehol. :D

Rage1993 2010.02.04. 21:01:58

Hát ez a film tényleg mindent alulmúl. Bár én igazából angol felirattal és japánul láttam ezt a förtelmet. De komolyan csak ajánlani tudom mindenkinek a filmet miután ezeket a videókat végignézte. Úgy fenomenális :D Mondjuk lehet rájöttem Simon lövésének a titkára: szóval haverokkal gyártottuk az elméletet miszerint Simon egy fel nem használt animehős aki képes a keménységét belevezetni tárgyakba és ezáltal a golyó egyszerűen rakétaszerű erőt kap XD

Üzbégparaszt 2010.03.30. 17:13:05

Muszáj megnéznem ezt az... alkotást! Honnan lehet letölteni?

kollak 2010.06.12. 18:36:13

a kritika nagyon király
a film meg szar

Ninbikun 2010.09.13. 18:51:09

Jó, jó, értem én, szar a film, de honnan tudom letölteni?

Pupi91 2011.07.07. 13:13:39

a mai napig keresem ezt a szart...megnéztem a kritikákat...de sehol semmi...wiki-n írták h Ryuhei Kitamura elkészítette az amerikai Versus-t is 2010-ben aminek se híre se hamva...eddig is tudtam h szó volt erről a dologról...de kíváncsi lennék rá...a Simont játszó figura (Tak Sakaguchi) vmi közelharc és látvány-koreográfus...állítólag csak 5 féle harcművészetben jártas...ehhez képest amit itt kapunk...1 nagy rakás szar...leginkább a Mortal Kombat 2 vagy vmelyik régebbi verekedős film jutott eszembe...de lehet h azok is napokat vernek rá...van 1 másik Kitamura film ahol a szerepek megfordulnak és Hubba Bubba karaktere a főhős s Simon a genyó...értelmes lehet...ez a hihetetlen színészi repertoár...
süti beállítások módosítása