Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Amire érdemes lesz befizetni

2009.09.09. 10:43 | BlackSheep89 | 20 komment

Bár vége a nyárnak, ettől függetlenül lesz még néhány film a mozikban idén, amik az előzetesük alapján megérnek majd egy misét. Íme néhány, amiket biztosan nem hagyunk ki:

9:
Egyszer már írtunk a blogon erről a futurisztikus animációs filmről. Akkor még nagyon távolinak tűnt a bemutató, most viszont már alig több, mint egy hónap. És azóta megjelent egy második előzetes is, ami még ütősebb mint az első!

 

Ninja Assassin:
A Watchowsky tesók új filmje nem olyan nagy effekt-orgia, mint a Speed Racer, de elég jónak ígérkezik ez is.

 

Gamer:
Ezt a sztorit láttuk már nem is egyszer különböző tálalásokban. Csak azért várjuk a Gamer-t különösen, mert a Crank alkotóinak kezei alól kerül ki!

 

Ponyo:
Hayao Myazaki új animét készített, amit bemutatása óta mindenhol, de tényleg mindenhol mesterműként tartanak számon. Már alig várom, hogy láthassam!

District 9:
Már a trailer is piszkosul ütős, de amikor világgá kürtölték, hogy a District 9 gyökerestül írta újra a sci-fi műfajt, tényleg elkezdett izzadni a tenyerem. Alig várom szeptember 24-ét!

 

Zombieland:
Agyatlan gyilkolászás a láthatáron!!!

 

Surrogates:
John McLane ismét a láthatáron, csak ezúttal gépek ellen küzd (és máshogy hívják, de ez senkit ne tévesszen meg)!

 

Avatar:
James Cameron legújabb filmjéről ódákat zengenek, pedig még senki sem látta. Az egész mozizás forradalamáról regélnek, a 3D-s technika megújulásáról, meg még isten tudja, miről. Hát kíváncsi leszek rá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr91370580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T-rex 2009.09.09. 15:55:10

Én leginkább a District 9-et várom.
Az ilyen filmeket egyszerűen imádom! :)

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2009.09.09. 19:03:24

District 9 nekem is város. Peter mestertől csak remekmű lehet ^^

De ez a 9 is érdekel (nem tudja valaki mi a szám címe a trailer közepétől?), meg az Avatar is.

Nabopolasszar 2009.09.09. 19:08:06

Én a District 9-t a Zombieland-et és az Avatart fogom megnézni

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2009.09.09. 21:17:21

@:{) MIKI (}:: már nem téma a zene címe, megtaláltam: Coheed and Cambria - Welcome Home

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.09.10. 15:31:31

Üdv!

A listáról visszafelé haladva:

AVATAR: Az beteg, hogy szerintem ezek a kék csajok szexy-k? :) Köszönöm, hogy blogoltátok, már nagyon várom (nem csak a kék csajok miatt).

The Surrogates: A bemutató alatt borsózott a hátam. Ez a film csak nagyon jó vagy nagyon szar lehet. Itt nem lesz helye átmenetnek. :)

Zombiealand: Végre látok esélyt, hogy a Shaun of the Dead után ismét olyan zombis film készüljön ami méltó a figyelemre. Hála az égnek, hogy önmaga paródiája, a bemutató alapján jót tesz neki.

District 9: Ugyan nem half - life, én mégis azt mondom hogy aki szereti a franchise-t annak kötelező, aki eddig nem tette ettől a filmtől már eséllyel szeretheti meg. Nálam a Top 3 legjobban várt filmek egyike (a másik a 9)

Ponyo: Sajnos láttam. Ez egy eszméletlen, befüvezett vizuális anarchia. A történet 2 percben elmesélhető. Miyazaki legpocsékabb munkája szerény véleményem szerint.

Gamer: Az alapötlet egy baromság...embereket irányító emberek...anyám borogass...de a megvalósítás lehet jó ettől függetlenül.

Ninja Assassin: Watchowsky + ninja = beszarás, behugyozás a köbön! Mivel a Mátrix trilógia nekem halálomig kedvencem, a Speed Racer után (vagyis miatt, mert ez szégyen, hogy a nevükkel készült) végre visszafogadhatom a tesókat a szívembe. :)

9: Az általam legjobban várt mind közül. Ezzel mindent elmondtam. :)

hakuso 2009.09.10. 17:32:49

A gamert láttam Németországban! És nagyon jó. Ajánlom mindenkinek. Nem tom hogy magyar földre mikor kerül...

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.09.10. 18:41:31

@Wolfgang Shärfke:
Nem gáz, az én fantáziámat is megmozgatták a kék csajszik! :-)
Szomorúan hallom, amit a Ponyo-ról írtál! Egy esélyt akkor is adok majd neki.
Úgy néz ki, a Speed Racer-rel kapcsolatban egyedül maradtunk Sorterrel. Nekünk nagyon tetszett a látványa, ha a fene fenét eszik is! :-)

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.09.10. 19:30:22

@BlackSheep89: Nem állítom hogy nem fog neked...elnézést, Nektek tetszeni, de mi csalódtunk, pedig nagy lelkesedéssel álltunk neki. Azért annyira nem rossz szerintem, hogy bemutassátok a blogon. :) Csak Miyazaki szintjéhez mérten tartjuk annak.
A Speed Racer meg kimondva, kimondatlanul is - szerintem - célul tűzte ki, hogy megossza a közönséget. És ez sikerült is neki. ^^

jezebel 2009.09.11. 21:32:57

a 9-t mikor mutatják be? annyira várom már:) meg van még pár ezek közül, ami érdekes lehet

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2009.09.11. 23:41:57

@jezebel: 9-et már bemutatták az USA-ban (szeptember 9-én : 2009. 09.09. érdekes :))
A Magyar palace mozikban meg nem nagyon akaróddzák bemutatni, ergo maximum DVD-n fog kijönni itthon.
(De még torrenten sincs fönt.

jezebel 2009.09.12. 10:22:10

@:{) MIKI (}:: az amerikai bemutatóról tudok, azt reméltem, valaki tudja, itthon mikor jön. De ezek szerint nem mozizunk *szipp* :(

hakuso 2009.09.13. 21:16:04

A Speed Racer kibekúrt jó :D A District 9 is nagyon jó film!!! Most láttam.

Todd. PT 2009.09.14. 17:48:25

District 9-t látta valaki ?
Ugyanis szerintem elég sok hülyeség van benne és mintha ezt nem gondolták volna végig.... Kicsit csalódtam.

KongFan 2009.09.14. 22:28:32

@Todd. PT:
Én láttam szerintem egészen zseniális az egyik legjobb film amit idén láttam.

Todd. PT 2009.09.15. 07:58:02

@KongFan: De akkor fejtsd ám ki mitől olyan zseniális :)
Én többet vártam. Az ostoba hordaként viselkedő, szemetet és macskakaját zabáló egyébként intergalaktikus utazásra képes nagyon fejlett civilizáció valahogy paradoxon.
Ha húsz évig csak fegyverrel lehet őket kordában tartani, de amúgy a kis viskóik alatt szuperfegyvereket rejtegetnek és egyébként kitudják tépni egy ember kezét, akkor komolyan nem tört még ki lázadás és az a két sor szögesdrót tartja őket vissza mindentől ????

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2009.09.15. 17:27:53

@Todd. PT: lehet, hogy hordában tartották az ilyen hajlamaikat (pl emberiség kiírtása :D), mármint az idegenek

KongFan 2009.09.15. 20:26:21

@Todd. PT:
Engem azért fogott meg mert az egész nagyon reális, a kamera kezelés csak rádob egy lapáttal. Az egész simán elképzelhető.
A filmben mondták hogy valamiért elvesztették a vezetői képességeiket a lények, ezért teszik meg ami mindanak nekik.Spekulációk szerint egy vírus miatt.
Amikor meg megtámadják az embereket látszik rajtuk hogy racionális gondolkodás nélkül cselekszenek talán visszavadultak? A nézőre van bízva. Azok akik pedig próbálnak boldugolni(talán kijutni) nem hívják fel magukra a figyelmet csöndben, feltűnés nélkül cselekszenek. A főhős bár unszimpatikus eggyütt lehet érezni vele. Hirtelen ennyi.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.09.20. 10:17:46

Sziasztok! Látom a ti oldaldobozaitokba is belelógnak a HD-s videók. Sokáig a mi oldalunkon is ez volt a probléma, de aztán sikerült megoldanom. Mikor a forráskódnál embeddelitek a videót, akkor láthatjátok, hogy 2x is szerepel az a szám, h 560. Azt irjátok át 430-ra, és máris megoldódik a probléma :)

Sorter 2009.09.20. 10:51:48

@Othala:

Kösz a segítséget! :-)

zsugabubues70 2009.09.25. 21:51:51

A moovie.hu-n megnéztem a district 9-et és baromi jó film. Nagyon izgalmas, és nagyon pörgős.
süti beállítások módosítása