Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Télapu 2

2009.10.29. 16:24 | Sorter | 16 komment

Címkék: 3. évad

Elnézést a hosszú késésért, de nagyon összejöttek a dolgok, ráadásul még a vágás se ment olyan simán, mint ahogy akartam. De a lényeg, hogy kész a videó, és már a következő alany alapötlete is megvan, úgyhogy hamarosan azt is prezentálom.

A Télapu 2 kerül most bemutatásra, mely iskolapéldája a még nézhetőnek mondható, de felesleges folytatásoknak. Jó szórakozást hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr391484349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gunny · http://gamesandmovies.blog.hu/ 2009.10.29. 17:19:07

Tényleg nem jó film... a harmadik részről meg semit se hallottam.

Gunny · http://gamesandmovies.blog.hu/ 2009.10.29. 17:21:51

Most néztem utána...annak is elég hülye története van...Zúzmara jack stb...

Mangekyo22 2009.10.29. 17:22:44

Nagyon jó lett!
Francis Capra-t szerintem akkor sem tudja felül múlni!
Kéne róla csinálni egy "Death Of Francis Capra" videót!

Sajnos megpróbáltam megcsinálni nektek az "Alone In The Dark"-ot, hogy kevesebb munkátok legyen, de a gépem kifulladt, így szervízben vab, s csak laptopon tudom nézni a videóitokat.

Csak így tovább!

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.10.29. 18:03:39

A 3.rész pedig a mélypont, de tényleg. Rövid is volt, unalmas is és úgy rossz ahogy van.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.10.29. 18:58:03

Az első rész jó volt. A másodikat megnéztem, de annyi baromság van benne, hogy az nem igaz. A harmadikról meg még nem is hallottam. De komolyan. Ebből a videóból tudtam meg, hogy létezik egyáltalán harmadik rész. De gondolom, nem sok mindenről maradtam le. :)

Ja és még valami. Csak nekem furcsa az, hogy a fogtündér férfi?
Na de mindegy mert alapból baromság az egész film. Egyébként pedig jó lett a videó!

rajzfilmek 2009.10.30. 00:49:25

Én a második részre nem tudok haragudni, mert még nézhető...és mit mondjak a harmadikat is végig ültem egyszer. Abszolút nem a tipikus BAAAD MOVIES

Tom! 2009.10.30. 06:36:44

tetszett a videó,de egyébként nem Mikulás?Mert hát a komcsik mondták h télapó,elvileg mi Mikulásnak hívtuk Szent Miklós miat de én nem akarok hülyeséget beszélniXD

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.10.30. 08:09:46

Hát a kölyök a Szupersuliból követte Tim Alant a Télapu 2-ig? Hát ez eszméletlen !!!!!!

Alkoholmentes pénztár 2009.10.30. 09:32:36

Amerikában Santa clause van és nincs Jézuskájuk mert a "santa" hozza neki karácsonyra az ajándékot, szóval az ilyen 2 az egyben részmumkaidős ember:P

Terror Dzsoni 2009.11.01. 07:48:08

Az első részt láttám a tévében, én már akkor azon voltam, hogy eret vágok magamon. ezt meg elém se tegyék, mert, mert tényleg megteszem! :D

A Télapu helyett Télapó a szinkron vagyis a fordító "vicces szóvicce" szerintem, nem a film hibája.A Csodatanács - vagy mi a tököm - nekem tetszett mint ötlet, viszont 6-8 év alatt igencsak illuzióromboló lehet.

Ha karácsonyi film, akkor nálam örök favorit Az élet csodaszép, annak ellenér, hogy közhelyes, mégis megrázó alkotás. Sorter! Az alábbi linken nézd meg ki rendezte a filmet, szerintem sikítófrászt fogsz kapni. :D

www.port.hu/az_elet_csodaszep_it_s_a_wonderful_life/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=697&i_city_id=&i_county_id=-1&i_topic_id=0

Sorter 2009.11.01. 11:26:09

@Terror Dzsoni:

Ez majdnem bejött, de sajnos tudtam, hogy az Élet Csodaszép rendezője Frank Capra volt, aki szerencsére nem azonos a Kazaam hülye gyerekével. :-)
Annak idején az egyik legtehetségesebb rendezőnek mondták. Én még sajnos egy filmjét sem láttam, pedig a Váratlan örökség és az Ez történt egy éjszaka érdekelne.

Terror Dzsoni 2009.11.01. 12:08:37

@Sorter: A francért vagy te illen kis jól tájékozott!!! Elrontod a játékomat! :D :D

Az élet csodaszépen kívül én sem láttam tőle semmi mást. :(

T-rex 2009.11.01. 19:03:27

Huh Emlékszem ezt a filmet a moziba láttam.Egy gyerek rajta annyira unatkozott hogy elkezdett rohangálni rajta.
A videó jó lett bár néhány dologgal nemértek egyett.A főgonosz feje az nemzavart bár arra nememlékszem hogy direkt akart e úgy kinézni,a dagi kölyök nemtehet róla hogy agyon tömi a képét stb. De a legtöbb dologban egyet értek veled. Csak így tovább!

Banális Banán 2009.11.06. 15:43:38

Télapu 2 egy gyalázat de meg kell mondanom ,hogy a Télapu 3-hoz képest elvezhető.

Dante.s 2009.12.20. 20:43:33

SORTER!!!!!!!!!!!!!!!!BLACKSHEEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
az RTLclub-on lesz a Télapu 3!!!!!!!!(pontos időt nem tom)

GyehAnna 2018.04.02. 11:09:11

Nem tudom én lány vagyok, (ha ez számít :D ) de nekem soha nem jöttek be sose ezek a giccses, amcsi családi filmek, talán kiskoromban a Reszkessetek betörők volt az, amin úgy jól tudtam szórakozni, igaz legjobban a "teletömlek ólommal" jelenet tetszett és furcsa módon előbb ismertem Joe Pesci munkásságát, mint "gengszter", mint a Home Alone-t, ami érdekes "bukét" ad a filmnek :D
Télapura rátérve: Sarah Mitchell, hogy lettél te Télanyó, hogy szerepelhettél ebben a gagyiban?! Bár feltűnik a hanyatlóban levő, szétdisney-sített Once Upon a Time-ban is, aminek az alapkoncepciója nem rossz és ő pont egy ilyen hetet havat összevarázsoló MILF Jégvarázs nőciként tűnik fel ott :D
Én arra emlékszem a filmből, hogy voltak valami békák, akiket meg akartak tartani a gyerekek háziállatként, idegesítő kisgyerek-pillanatok, kisgyerekek gyermekmunkát végeznek (!), meg egy csávó, aki úgy néz ki, mint egy 15. századi itáliai kereskedő és zsíros a haja :D
Ne akadj ki a kamu-Télapun, hát az annak a szimbóluma, ebben a "mély" és """""glob-krit""""" filmben, hogy milyen műanyaggá, anyagiassá vált a karácsony, ami a fogyasztás és nem pedig a szeretet ünnepe mára már szerte e világon :D
A "konferencia" a varázslatos ünnepi figurák közt meg felér egy élőszereplős Szezám utcával :D
süti beállítások módosítása