Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

School days - bemutató by Wangood Part2

2009.10.31. 17:33 | BlackSheep89 | 25 komment

Címkék: rajongói/vendég videók

Wangood lelkiismeretesen folytatja a Scholl days című sorozat bemutatását.

A készítő videói ugyan fent vannak a Filmelemzők blogon is, de mivel az első részt felraktuk korábban a Baaad Movies-ra, úgy gondoltuk, hogy ezt a sorozatot most már itt is végig publikálni fogjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr391489244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thermo-nukleáris csatacickany 2009.10.31. 21:48:43

Jó lesz ez szerintem! Csak azzal van a baj hogy nagyon-nagyon az alap dolgokat mondod! Egy kicsit belemehetnél a részletekbe is mert olyan gyorsan ugrálunk hogy én már követni nem tudom! De van ilyen ember manapság! Sajnos nagyon is sok! Akiknek többet számít a test mint a lélek! Ezek undorító lények! Azok az emberek (emberek?) akik mások lelkébe gázolnak bele ilyen dolgokkal még egy golyót sem érdemelnek meg! Uff én beszéltem!

Trevlock 2009.10.31. 22:02:27

Egész jó kritika. Bár egy két dologgal nem értek egyet. Makotonak a jelleme igaz taszító és elítélendő, de ez direkt van így szóval szerintem a karaktert jól kidolgozták a kis h*** gyerek aki csak a farka után szalad. Nah jah "gyakorlós" dolgokon sírtam én is. Kicsit több romantikát is vihettek volna bele. Egy szerelmi storyba meg kell a bonyodalom, bár igen eléggé gyorsak az animében az események.

Kritikák nagy részét jogosnak érzem, de engem még nem győztél meg, versussal egy szintű.

Mangekyo22 2009.10.31. 22:47:59

Nem volt rosz, bár én szerintem jobb lett volna, ha inkább a főbb hibákat mutattad volna meg - egy két szerepő + a vége.

AZ ANIMÉK VERSUSA MEG A PLATONIC HEART!!!

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.10.31. 22:58:40

@Mangekyo22: Lesz 3. videó, de lehet, hogy a végének külön videót szentelek.
BTW: Platonic Heart? Majd megnézem

2009.11.01. 11:49:52

WanGood, véletlenül nem te vagyok a Youtube-ról Bikulas, a Kritikusoktól?

2009.11.01. 11:50:42

@Katamori: *vagyok

basszus már nem tudok írni se

Dante.s 2009.11.01. 16:51:09

12 részes... legalább nem hosszú
meg 1sek ilyeneket szeretnek[én maradok a Soul Eater-nél]

thermo-nukleáris csatacickany 2009.11.01. 17:34:37

Nekem most mutatott egy leányzó egy animét a címe Elfen Lied. Arról mi a véleményetek? szerintem klassz alkotás! Elgondolkodtatja az embert!

Trevlock 2009.11.01. 18:52:41

Elfen Lied hm:
Néhol aranyos, brutális, elgondolkodtató, romantikus és felháborító:D Röviden én imádtam :p

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.11.01. 20:31:34

Az Elfen Lied-ot majd lehet, hogy bemutatom.

thermo-nukleáris csatacickany 2009.11.01. 20:41:52

mint gyöngyszem vagy mint rossz film?

Trevlock 2009.11.01. 21:12:52

Az csak gyöngyszem lehet. Bár a végét nem zárták le rendesen, de barátnőm elbőgte magát. Hát igen nekem az ottani szerelmi háromszög féleség jobban bejön mint a school dayses megoldás :D( csak hogy legyen köze a vidihez )

thermo-nukleáris csatacickany 2009.11.01. 21:41:16

hmmm hát igen a vége az olyan amilyen! Mondjuk az óra működésével nem igazán értem mit akartak jelképezni de majd megkérem Ozone Rika-t hogy magyarázza el ő ennek úgyis szakértője!

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.11.02. 16:28:23

@Mangekyo22: Mangekyo, hol találok valamit a Platonic Heartról? Még a google is csak pár (számomra használhatatlan) találatot dobott ki.
ON: Új videó alakulóban, csak gyakran kell szünetet tartanom. Ez a cucc nagyon lefáraszt.

Mangekyo22 2009.11.02. 21:13:42

@WanGood: Az www.animetake.com oldalán le lehet tölteni mind az öt részt.

Nagyon giccses, sablonos az elején, a ruhák a semmitől szakadnak szét, egyik beszólás rosszabb, mint a másik, érthetetlen dolgok (pl rendőr csaj felháborodása az uszodában, vagy látványos robbantás amikor nincs sehol egy őr+ nem lesz harc csak nyak kitörés, harcnál nem lőnek rá az ellenfélre a náluk lévő fegyverrel hanem neki futnak stb.), gyenge harcok, borzasztó opening, idióta szerelmi szál, S A LEGVÉGÉN AKKOR ÖVETHETETLEN ÖKÖR MAGYARÁZATOK + KONKLUZIÓ, AMELY MELLETT A VERSUS ELMARAD!

Ha halgatsz rám, elkerülöd!

2009.11.02. 21:17:44

@WanGood: pedig engem nézz hülyének, de nem látom, mi a baj vele...
kicsit beszívott, tipikus anime, de ez nagyon sok animéről elmondható - főleg a sorozatokról

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.11.02. 21:23:32

@thermo-nukleáris csatacickany:
Az Elfen Lied azon kevés anime-sorozatok közé tartozik, amiket láttam, és nekem egész kellemes meglepetés volt. A rajzok kimondottan kellemesek és a zene is gyönyörű. A sztori elgondolkodtató és elég megrázó, a karakterek is jól kidolgozottak. Egyvalami volt, ami nagyon nem jött be, mégpedig hogy végig érződött rajta egyfajta perverz pedofil beütés. De tényleg, amikor már századjára láttam azt a kb tizenkét évesnek kinéző kiscsajt meztelenül, kezdtem úgy érezni, mintha Polanski egyik kéjes álmát nézném. Baromira idegesített ez a dolog, de ettől függetlenül nem volt rossz.

thermo-nukleáris csatacickany 2009.11.02. 22:17:15

@BlackSheep89: Hát igen! Az a kiscsaj a vége felé engem is az idegekbe kergetett! De mindenben egyetértek veled! Máig könny szökik a szemembe amikor a nyitó zenét hallom, és Nyu is az elején nem volt szimpatikus de a végén őt is a szívembe zártam és szerettem őt annyira hogy amikor... Inkább nem szpoilerkedem! Szal a végén egy világ omlott össze bennem! De végül is ez volt a céljuk az alkotóknak! Vérbefagyott lények, évekig kínozták őket! Szörnyű ugyanakkor mégis lenyűgöző!

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.11.07. 23:19:26

Hmmmm....
Megnéztem az Elfen Lied-ot.
Nagyon vérgőzös (pozitívum), és van egy pedofil beütése (negatívum). A story jó, a karakterekkel nincs gond, a fő baja az, hogy túl sok mindent raktak bele össze az alkotók, sok stílust próbáltak vegyíteni.
Összességébe nagyon is jó anime az Elfen Lied, de szerintem nem ez a valaha volt legjobb (EL fanok most jöhetnek a baltával)

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.11.07. 23:23:00

@Mangekyo22:
IGAZAD VAN!
Iszonyatos a Plactonic Heart! Számomra ugyan a School Days a legrosszabb anime ever, de ennek ellenére a Jóisten óvjon mindenkit ettől a @#¤˛* förtelemtől!

2009.11.08. 13:13:01

@WanGood: engem nézz hülyének, de nem látom, mi a bajod ezzel az animével...
kicsit beszívott, tipikus anime, de ez nagyon sok anime sorozatról elmondható - na jó, az EL-ről pont nem (bár még nem láttam), de örülök pl. hogy a megcsalásnál utaltak a szexre is... az ilyen általános témájú sorozatokban folyton csak nyalakodnak, szexre sose utalnak (csak pl. a Paradise Kiss-ben, de én azt eleve nem is szerettem)

thermo-nukleáris csatacickany 2009.11.08. 14:06:02

Maradjunk annyiban hogy az Elfen Lied az egy alapmű:) Elég szemét dolog az amit bemutat és feldolgoz de ha nem lennének ilyenek akkor nem lenne jó film a világon és be kellene érnünk azzal hogy "Bruce Willis megmentette a világot!!!"

arannti 2009.12.29. 21:41:56

Tényleg rossz ez az anime csomó időt elvesz az életéből az embernek.
süti beállítások módosítása