Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Mongol

2009.11.18. 20:36 | BlackSheep89 | 7 komment

Címkék: gyöngyszemek

Hát, volt egy kicsi probléma (KICSI??? A K**VA ANYJÁT ANNAK A KIB*SZOTT YOUTUBE-NAK HOGY TELE VAN KÍNZÁSOKKAL, RASSZISTA VIDEÓKKAL MEG UNDORÍTÓ MOCSKOKKAL ÉS NINCS JOBB DOLGA MINT A VIDEÓBEMUTATÓSOKAT SZIVATNI!!!), de feltöltöttük indavideo-ra, úgyhogy talán az majd megtűr egy ilyen égbekiáltóan inkorrekt és visszataszító videót.

Na de elég az őrjöngésből, íme a videó!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr441535207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.11.18. 20:52:30

Láttam ezt a filmet és nagyon tetszett. Főleg valóban a zene
off: Videóm majdnem kész, és az új alany is megvan már.

thermo-nukleáris csatacickany 2009.11.18. 23:06:57

Ajh Istenem! A kedvenc South Park részem volt!:) Most arra nem térek ki hogy van egy mongol osztálytársam aki ezt a filmet szintén ismeri és nagyon büszke rá hogy ő is ehhez a néphez tartozik. Én magam ugyan nem láttam de azt már én is hallottam mások hogyan verik a nyálukat erre a filmre ugyhogy lehet hogy én is rászánom magam. Mindig mondtam hogy a keletiek értenek a filmezéshez!

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.11.19. 16:02:13

A Hollywoodi "nagyfilmesek" is jól tudják hogy lehetne jobbat olcsóbban, de sztem nem érdekli őket. Az a lényeg, hogy minnél több pénzt hozzon.

Egyébként biztos, jó lehet a film. Majd egyszer megnézem. A videó király lett. És ez a South Parkos bevágás. LOL XD

dexexe 2009.11.19. 20:14:51

lehet hogy az érdekli Hollywood-ot de ha igy folytatják a szarabnál szarabb filmekkel befog csődölni az egész :D

Terror Dzsoni 2009.11.20. 11:14:43

Kiváló film, nem kimondottan történelmi hűséggel, de mindenképpen fényévekkel előzi a Buziwoodiak hitelességét és hozzáértését.

@dexexe: Nem csődöl az be, amíg ennyi a birka! ;)

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.11.22. 22:47:20

Hmm...ezt már akkor láttam amikor még csak orosz torrentoldalakról lehetett letölteni, és angol feliratot is úgy kellett vadászni hozzá, mint ha az a legnemesebb vad lenne. Ennek ellenére egy pillanatra sem bántam meg, hogy ennyi energiát fektettem a megszerzésébe, sőt, még meg is venném ha árulnák Veszprémben bármelyik boltban, de nem teszik.
Viszont nagyon sajnáltam, hogy túl sok a fantasy elem, ahogy azt is hogy az összes szereplő mongol [tudtommal] csak Temüdzsint játsza egy japán színész. És hiába jól.
Ez pont olyan vesén szúrás volt nekem, mint a Gésa emlékirataiban, a japán gésát alakító KÍNAI színésznő. :P

vitako 2010.01.24. 22:13:13

Jó filmnek tűnik! (SOUTH PARK 4EVER!)XD
süti beállítások módosítása