Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Negyedik évad előzetes - by Mangekyo022

2010.01.10. 18:19 | Sorter | 13 komment

Címkék: rajongói/vendég videók

Most egy napig bírjátok ki Álom.net nélkül (ugye menni fog???), mivel mára inkább Mangekyo (enyhén túlzó, de azért nagyon jól eső) videóját tettük ki!

Mindig örülünk az ehhez hasonló rajongói videóknak. Köszönjük szépen!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr611661784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SuperGT 2010.01.10. 18:33:21

az első és harmadik zene ritka szar (nemtom valahogy nem szeretem az ilyen japán/kínai zenéket)

SuperGT 2010.01.10. 18:34:04

az első és harmadik zene SZAR, szerintem

SuperGT 2010.01.10. 18:35:04

wtf? az elsőt el se küldte! ? wtf?

Laronil 2010.01.10. 18:43:31

hú ha szabad kritikusan írnom akkor megengedném magamnak:D
Tehát: a videó maga jóötlet, kifejezetten tetszett. Mondhatni megmosolyogtatja az embert. Ámde! A japán popkultura valahogy olyan szinten messze áll tőlem, meg ez az egész hangzás ehhez, hogy az valami brutális (ne kövezzetek meg, mert magamat gigantikus naruto fannak tartom, de ott is mindig eltekerem az introt). Ide inkább valami 'epic' zene illett volna. Javallom rákeresését az Immediate Music alkotásainak, az egyik számuk biztos ide illett volna. De nem ezek. - lesz ez még jobb is, gj

Gunny · http://gamesandmovies.blog.hu/ 2010.01.10. 18:48:36

tök jó tőletek lakom 20 km-re..amugy meg jó a vidi csak zavart a zene

ARSENAL4EVER 2010.01.10. 20:45:10

Kurva jó vidi.Grat, grat és grat.

Mangekyo22 2010.01.10. 22:44:49

@ARSENAL4EVER: Köszi!

Bocsánatot kérek, hogy japán zenéket raktam be, de sajnos A K@&#VA YOUTUBE 40-SZER LETILTOTTA A VIDEÓT AMIÉRT AZ "ONLY TIMES" ÉS EGYÉBB ZENÉKET HASZNÁLTAM BENNE, MERT PERSZE MÁR MEGINT KELLETT EGY &@#°°˘% SZERZŐDÉST KÖTNIÜK, AMI A ZNEÉKRE TERJEDT KI... bocsánat szóval a japán zenékért, de sajnos a youtube megint túl messzire ment! Kénytelen voltam ilyen zenékkel helyetsíteni.

De köszönöm azoknak, akiknek még ez a lebutított verzió is tetszik (csak az a rohadék youtube!).

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2010.01.11. 10:51:40

Üdv!

Túlzó vagy sem, ezt a videót muszáj volt lementenem, mert zseniális. Gratula!

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2010.01.11. 10:55:15

Végigolvastam a kommenteket. Mangekyo22, én elsőként had dicsérjelek meg külön a zenékért, ugyanis én imádom nem csak az animéket (mint a hamis naruto fan aki eltekeri az introt), így a japán zenéket is tudom szeretni. Nekem így volt kerek egész.

Véleményem szerint magasról tegyél az ilyen kritikákra, a magam részéről unom, hogy az emberek sosem, vagy csak nagyon ritkán használnak keleti zenéket, pedig főleg poén videókhoz nagyon jó.

Egyszerűen ennyi.

dexexe 2010.01.11. 13:01:11

street fighter sztem jó film.nem értem m került be a szar filmek közé..története jó...effektek jók...szereplők jók..zenéje jó...és minden szerplő benne volt a játékból és még hasonlitottak is...nem értem...de mind1 :) nekem tetszett és van damme is benne van meg kylie minogue....(nem tom hogy kel irni a nevét )

Laronil 2010.01.12. 21:11:05

némi hozzászólás: keleti zene? azt én jókis fuvolásnak és ami ehhez tartoziknak képzelném el nempedig popnyekergésnek vagy iesmi. (pardon a szóért). Persze ehhez hozzájön a tény, hogy én popzenék közül semmiet nem szeretek :3 Ha pedig mangekyo továbbra is szeretne feltenni videókat(márpedig remélem hogy szeretne, mert bizony jól tolja) akkor hatásosabb, ha tud ha nem, valamennyire relative közkedveltebb, vagyis közhangulatot inkább kielégítő számokkal. Bár, most hogy így mondod persze, pusztulj youtube-zene szerződések, de ez csak egy építő jellegű javallat, nem kell berágni vagy iesmi:D

Mangekyo22 2010.01.13. 12:56:38

@Lix_Raden:
Abszolút nem vagyok berágva, sőt, igaziból nagyon is szeretek éoítő jellegű kritikákat kapni. De nem értem a youtube-ot! Relatívan már semmit sem lehet feltenni a szélsőséges náci/kommunista és a mónika show videó mellé!

aduplabaja 2010.01.22. 09:55:13

szevasztok ajánlanám figyelmetekbe a dragon ball cimü rémséget szörnyü egy film abszolut semmi köze rajzfilmhez tejjesen nagy zagyvaság a szinészek meg a trükök is borzasztoak n
süti beállítások módosítása