Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - 24: Redemption

2010.02.11. 22:51 | Sorter | 12 komment

Címkék: gyöngyszemek

Bizony, készült film a 24-ből, méghozzá nem is akármilyen tálalásban. Mivel a youtube megint volt olyan kedves, és nem engedte fel a videót, Indára kellett feltölteni.

Jó szórakozást!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr671750863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

turoci 2010.02.11. 23:22:58

Nagyon jó videó volt. Amikor én néztem én is nagyon hiányoltam az órát. Csak annyit, hogy szerintem a film nemkapcsolodik nagyon se a 6. sem a 7.ik évadhóz.

Catchkinson 2010.02.11. 23:38:52

A hetedikhez azért kapcsolódik rendesen, egy csomó dolog hátteréül szolgál, ami majd abban történik.

Az a baj, hogy a 24-ről nem lehet 8 percben videó bemutatót csinálni. Kétszer végignéztem az összes évadot, annyira király. És bár a hatodik évad a legszörnyűbb (mondjuk az sem nézhetetlen), ami után mindenki azt hitte vége, a hetedik újra a régi minőséget hozta (sőt), és eddig a nyolcadik is rendben van.
Jöjjön hát a mozifilm, ugyanis asszem pont tegnap jelentették be, hogy Sutherland utasítást adott a forgatókönyv megírására egy két órás mozifilmhez, amely Európában játszódik majd.

david1vakles 2010.02.12. 09:57:50

hello , hol szoktad nézni a sorozatot , vagy letölteni ?? és magyarul vagy angolul ??

Catchkinson 2010.02.12. 11:21:51

Torrent oldalról szedtem le őket. Az első hármat javaslom szinkronosan, Selmeczi Roland mint Jack bauer még jó volt, bár ő sem adta vissza az eredetit. Utána mindenképp feliratosan nézd.

zecske 2010.02.14. 21:59:28

24 jo film nem láttam sokat de tetszik.most megy csonthülye 2 részemröl szerintem jobb mint az egy és csontos se játszik olyan vészesen.pozitivan csalodtam.bár lehet egyedül leszek vele.

Crash 2010.02.24. 21:02:31

És a film is teli van a jól megszokott logikai bukfencekkel? :)
Csak mert mire a 7-ik évadhoz érsz, alaposan felhalmozódik, néhol valamit nem is értek, hogy hogy nem figyelhettek rá rendesen. Az 5. évad vége fele én fel véltem fedezni egy elég durva hibát is, majd szólj, ha megnézted. 6. Évadhoz csak annyit javaslok, hogy pihend ki magad, mielőtt megnézed, mert hosszú lesz.. Képzeld kiderül a sorozat közepén hogy gkslkg jesl korpf lkjks (bocs :D)

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2010.09.10. 18:42:44

Nem rég vettem meg eredetiben és nálam van óra rendesen...

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.09.10. 19:47:11

Szerencséjük hogy nem árulták el mi történik a 6. évadban :D
Egyébként én is majdne megöltem egy gyereket, mert lespoilerezte nekem a dexter 4. évadjának utolsó fordulatát :D

varazslo1 2010.09.12. 13:52:13

Imádom a 24 et bár még csak most kezdem az 5. évadot :D De már tudom Jack az állat xD

dudi676 2011.06.20. 22:53:42

Sorter! Sokáig vártam de végre lemagyarositották a 24 átvezetö filmet és a hetedik évadot.Bár énis angolul néztem meg.Most nézem az M1-en magyarul és kihuzhatsz egy rossz pontot mégpedig az orával kapcsolatos dolgot ugyanis van benne óra. Na mit szolsz hozzá?

Sorter 2011.06.20. 23:23:17

@dudi676:
Igen, én is láttam, hogy leadják a tévében. Az órás dolognak pedig örülök, hiszen így még kevesebb lett az egyébként sem maga negatívumok száma. Bár abban a változatban, amit én láttam, tényleg nem volt óra.

dudi676 2011.06.21. 09:36:55

@Sorter:Ja tudom melyik énis megnéztem azt a verziot.
süti beállítások módosítása