Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - [Rec] 2 Part 1

2010.04.09. 22:57 | Sorter | 29 komment

Címkék: 4. évad

Pedig azt hittem, jó lesz! Komolyan! Az első rész után, nagyon vártam a folytatást, de sajnos hamar rá kellett döbbennem, hogy nem leszünk jóban. Ez a még csak amolyan felkészítés, a film igazi "ínyencségei" a folytatásra maradtak.

Aki nem ismerné az első részt, nézze meg a Gyöngyszemek - [Rec] című videónkat, melyhez csak néhány bejegyzésnyit kell visszalépni.

Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr1001908608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matlyasz01 2010.04.10. 01:13:21

az 1-et már láttam holnap eztis megnézem:D csak aztnem vágom hogy aza pár hülyegyerek hogy maradt életben egy max 15-20fős házban??? sztem a fertőzöttek ott minden leirtottak meg az elsőrészbe elvileg minden lakót láttunk(+ a beteg kinai nagyapapó) szal nemvágom:/

Matlyasz01 2010.04.10. 01:17:25

meg azért én észrevenném ha itt a házban felalá rohangálnának az emberek meg a zombik sikoltozva:D

thommyboy'COM 2010.04.10. 08:33:25

én még nem láttam egyiket sem, de nagyon jó, hogy bemutattátok, mert most már csak az hajt, hogy megnézzem (legalább is az elsőt) a második sem tűnik eddig rossznak, sőt... az eddigiek alapján tök jó film lehet! de én hiszek neked, sorter, biztos lesz ennél még rosszabb is...

Beneg^ 2010.04.10. 09:14:05

Pont a mozifanatikusok éjszakáján szerettem volna ezt a filmet is megnézni! A bemutató alapján eddig nem lehet olyan nézhetetlen szar. Ez lenne az utolsó film amit megnézek, tulajdonképpen négy filmet terveztem be.
1:Pokoli Édenkert
2:Viharsziget
3:Daybreakers
4: Alice Csodaországban 3D/ Rec 2
Sorter, Blacksheep, Logan! Ti kezetekben van a sorsom, hogy melyik filmel zárom az estét :D Amúgy tinektek nincs kedvetek eljönni? Ha igen, ajánlom hogy a Westend-be gyertek, mivel ott a legkiemelkedőbb és a legjobban összeválogatott moziműsor. Ha jöttök, vendégeim vagytok arra, amit csak a kicsi szívetek kíván :D
Üdv: Beneg^

Sorter 2010.04.10. 09:26:23

@Beneg^:

Csak a saját nevemben tudok beszélni, de szinte kizárt, hogy én megyek a mozifanatikusok éjszakájára. Most néztem meg, hogy 23.-a pont péntekre esik, én meg péntekenként estig gyakorlaton vagyok, szóval aligha lesz hangulatom utána nekikezdeni egy maratoni hosszúságú mozizásnak.

A négy film, amit írtál jónak tűnik, én személy szerint a Daybreakers-t hagynám utoljára.

kisrenoir 2010.04.10. 10:02:31

A fejkamerás ötlet szerintem egyáltalán nem kreatív, egy az egyben az Aliens -ből nyúlták, engem nagyon zavart, bár Larra fürdőszobai jeleneténél nagyon hatásos volt. A legjobban az egész filmben az zavart, hogy az elsővel szemben itt mindenki tök logikátlanul viselkedett. Már eleve az, hogy az első részben bejön a lezárt házba egy orvos, ahogy kell, szkafanderszerű védőöltözetben, erre most csak úgy beküldenek egy csapat katonát gázálarcban, akik a véres lépcsőkön, a véres korlátot pusztakézzel tapogatva mászkálnak odabent, magasról szarva a fertőzésveszélyre.

Beneg^ 2010.04.10. 10:12:29

Hát, kár hogy nem tudsz jönni :( Azért BlackSheep ,Logan ha van időtök, kedvetek akkor gyertek. Amúgy legszívesebben én is a Daybreakers-t hagynám legutóljára, csak olyan időpontba nem adják, hogy pontosan egyezzen a többi film időpontjával. Engemet a Viharsziget érdekel a legjobban, nemrég olvastam el könyvben és nagyon elnyerte a tettszésemet. Főleg, hogy s filmet Martin Scrosese rendezte. A Pokoli Édenkert az, amivel kicsit gyanakvó vagyok... A vélemények megoszlanak a film kapcsán, de leginkább jót hallottam róla. Na mind egy, majd meglátjuk :)
Üdv: Beneg^

Horrorfan96 2010.04.10. 17:30:47

Az első rész egy kiemelkedően jó horrormovie.De ez egy nagyon gyenge folytatás lett.Majdnem lefordultam a székről olyan logikátlanságok és hülyeségek voltak benne.A sztori meg egy nagy kalap......szemét.

Beneg^ 2010.04.11. 11:03:58

Sorter, az imént néztem meg A Revolver c. Guy Ritchie filmet, és azon gondolkoztam megkérdezzem-e, hogy a te nickedd nem a "Sorter" nevű dadogó bérgyilkostól (aki egyébként badass :D) származik? Mark Strong kiemelkedően jól játszotta ezt a szerepet, és ez a film felnyitotta a szemem. Kőkemény mondanibalója van, valamint a lépcsőházbab történő vizulis látásmódban mutató akciójelenet odab*sz, meg a sakkbábu tologatás is tetszett. Kétszer meg kellett néznem hogy megértsem...
Üdv: Beneg^

Sorter 2010.04.11. 11:06:01

@Beneg^:

De igen, onnan van a nevem. Nekem is nagyon tetszett a Revolver, főleg a liftben játszódó rész. Igaz, háromszor kellett megnéznem, mire felfogtam a lényegét, de megérte. :-)

Beneg^ 2010.04.11. 12:11:02

Akkor örülök, hogy nem egyedül vagyok aki nem nem értette meg elsőre :D Szerintem is Sorter volt
legszimpatikusabb, és a leg kidolgozottabb karakter a filmbe. De egy valami még van amit nem értek. Minek azok az animált bevágások? Tény és való hogy jól néztek ki, csak furcsáltam hogy egyik jelentnél még normálisan mutatják őket, a vágásnál pedig már animált emberkék :D Az ego tényleg tönkreteszi az embert...

Sorter 2010.04.11. 12:28:31

@Beneg^:
Szerintem ez az anime dolog csak a látvány kedvéért került be a filmbe, konkrét jelentése nem volt.

Vardar 2010.04.11. 14:21:59

Sorter, a következő videóba betudnád tenni azt a részt amikor 3 IQfighter hülyegyerekünk úgy dönt, hogy bemegy az épületbe? Érdekelnének az indokok és érvek:)

Sorter 2010.04.11. 15:01:27

@Vardar:

A jelenetről már tettem említést az első videóban is, és már teljesen kitaláltam, hogy hogyan épül majd fel a második rész és így is figyelnem kell majd arra, hogy beleférjek az időbe, szóval ne haragudj, de nem fogok külön kitérni az általad említett jelenetre.

@Shogo:

A fertőzés cseppfolyós közegben terjed, vagyis nyálban és vérben is!
Meg gondolom mindenféle más testnedv útján is, de ebbe próbálok nem belegondolni :-)

turoci 2010.04.11. 18:22:30

Egyetértek de az 1. részben mondják, hogy van ez az elhagyott csatorna amin a gyerekek mennek be

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.04.11. 19:12:01

Abba szerintem igen felesleges volt belekötni, hogy egyből "zúz" a film. Ennek így kellett lennie. A többi "rossz ponttal" már egyetértek, viszont a Rec 2 nem rossz film! Gyengébb mint az első, de nem rossz. Szerintem részben te is azért mutatod be, mert az előd magával hozta a nagy elvárásokat, és a folytatás nem éppen felelt meg ezeknek. No mindegy, szubjektív vélemény persze, mindenesetre a Rec 2 a blogon szereplő legjobb "rossz" film. Kíváncsi vagyok a második vidóra...

Sorter 2010.04.11. 20:19:48

@Swarm:
Igen, a Rec 2 önmagában nem lenne olyan vészes film (akkor sem lenne jó), ha nem lenne ott viszonyítási pontként a szenzációs első rész. De sajnos nagyon is ott van, így nem csoda, hogy az ember (mint például én, és ha jól sejtem te is) bizonyos elvárásokkal ül neki a másodiknak, és, mint azt te is írtad, ezeknek nem bírt megfelelni. Pedig én tényleg nagyon vártam, nagyon érdekelt, tetszettek az előzetesi, éppen ezért csalódtam benne hatalmasat. De ha próbálom objektíven, az első résztől függetlenül nézni (próbáltam), akkor sem működik. Kétségtelenül vannak benne dicséretreméltó ötletek és megvalósítások, de túl sok benne a semennyire, vagy rendkívül hülyén megmagyarázott dolog, de ezekről majd a második videóban fogok részletesen beszélni.

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.04.11. 22:03:07

Jól sejted nekem is csalódás volt, de amint említettem, én nem tekintek rá rossz filmként. A legnagyobb negatívuma az, hogy nem ijesztő...a magyarázatok meg, hát érdekesek, kíváncsi leszek miket veszel észre! Majd a második videónál folytatjuk.

Shogo · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.04.13. 13:09:38

@Sorter:Ó,kösz az infót,ezek szerint nem vagyok valami szemfüles filmnéző. :)

Zomb!eboy 2010.04.13. 15:59:55

SPOILER Remélem a tűzoltó haláláról fogsz beszélni, meg elmagyarázod a kutas jelenetet a végén, meg úgy az egész film végét.

Sorter 2010.04.13. 16:06:14

@Zomb!eboy:

SPOILER
A tűzoltó halála nem lesz benne, de a videó egyébként a film végéről fog majd szólni. Lehet is róla beszélni bőven! :-)

Zomb!eboy 2010.04.13. 21:36:37

@Sorter: Az tuti, a tűzoltó halálát meg csak azért akartam, mert az egy tipikus amcsis jelenet, ott lövik le a tinik véletlenül a segitőiket.(És még a zombi is néz egyet.)

gyurci97 2010.04.20. 14:39:03

mi az a zene az elején?mármint mi a címe?

gyurci97 2010.04.20. 14:47:44

amúgy mi vagy ki az a logika??.....valami lóbetegség? xD

KongFan 2010.06.15. 10:01:22

Indára nem tudnátok feltölteni? ez a köcsög youtube ezt a videótokat is törölte!

Sorter 2010.06.15. 11:00:26

@KongFan:
Oké, most már elvileg lejátszható.

FaKe.beL1eVe 2011.06.22. 20:41:55

Nem tudom nekem eléggé tetszett a film. Az 1. rész-hez képest persze nem olyan jó, mert a végével nem voltam én se kibékülve. Meg még 1 dolog:
Könyörgöm. Nem tudom felfogni azt a tényt, hogy ha egy filmszereplőhöz hozzárendelünk 1 szinkronhangot és az meghal a filmben, akkor a folytatásban ne u.az a szinronhang legyen már egy másik karakteré! Engem ez baromira irritált. Most konkrétan a Pablo-ra és Owen atyára gondolok meg Hol Nándorra. Nem igaz hogy nem lehetett másik szinkronhang helyette. Vagy lehet hogy más aki jól tud spanyolul az nem ért rá vagy mi?!
Úgyhogy nekem különösebb bajom nincs a filmmel, inkább a végével, az 1. rész meg sztem 2007 egyik legjobbja volt. Én először este néztem meg de majd összefostam magam annyira hangulatos, véres, ijesztő helyenként, nem is csodálom, hogy díjakat kapott (konrétan nem tudom mit de majd utánanézek).
süti beállítások módosítása