Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Kérdezz-felelek Part 8-9.

2010.05.05. 11:20 | BlackSheep89 | 11 komment

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr411976096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laronil 2010.05.05. 12:34:07

most így utólag eszembe jutott egykét komolyabb kérdés is, bár lehet hogy lecsúsztam róla:
1.Ismeritek-e a Metro2033-at?
2.A videójátékot vagy a könyv verzióját?
Ha egyiksem akkor tessék szépen utána nézni:D
3. Ha ismeritek: mit szóltok ahhoz, hogy film is lesz belőle?
4.Szerintetek mennyi az esély arra, hogy elrontsanak egy olyan történetet ami könyvként és játékként már tarolt?

Crash 2010.05.05. 13:35:35

Egy pöppet elkéstél vele.

S&B
Akkor most meghatározatlanul véletlenszerű időközökben teszegetitek fel a videókat?

Vardar 2010.05.05. 17:20:52

Művészfilmekről jut eszembe. Már régebben akartam írni nektek egy rettenetesen rossz filmről, Az aranyemberről.
Ennél szarabb filmet esküszöm, hogy még nem láttam. Összefüggéstelen jelenetek logikátlan keveréke az egész. Kimaradnak az összekötő kapcsok. Hogy egy példával szemléltessem olyan, mintha a SW 3 elején lejönne a szöveg, hogy Palpatinet elrabolták és a következő jelenet az lenne, hogy megköszöni Anakinéknak, hogy megmentették a főkancellárt.
Pluszban a főszereplő olyan faarccal játszik, hogy az leírhatatlan.

Dante.s 2010.05.05. 18:11:51

@Lix_Raden:
1,2: a játékot ismerem(fostalicska szerintem)
3,4. rohattul könnyen eltudják az ilyen filmeket szúrni(ha jó arra kiváncsi lennék)

Crash 2010.05.05. 19:24:00

Hát a Metro2033 nagyon jó, de vagy kell egy félmillió forintos PC, vagy egy konzol ^^

zecske 2010.05.05. 22:34:26

machete nagyon jonak néz ki persze stallonétol messze van de szerintem ha lemegyünk zéroba rohadtul nem fogunk unatkozni-www.indavideo.hu/video/Ma

Drakeamarth 2010.05.05. 22:36:21

Sajnáltam, hogy csalódtatok Kingben, mondjuk sikerült a leggyengébb könyveit kiválasztanotok. Ha van időtök, ajánlanék 1-2 számomra kedvencet:

- Christine (sokáig kedvencem volt, lenyűgöző)

- Végítélet (mestermű)

- Ragyogás (számomra a könyv jobb, mint a film)

- Setét Torony kötetek (szinte Gyűrűk Ura szint, első négy kötet zseniális, utána kicsit romlik a színvonal de a lezárás megint agyrobbantó)

- Az I-II. (all-time favorit, talán minden idők legösszetettebb, legjobb horrorregénye, ha nem ijeszt el a hossza, feltétlenül ajánlom).

T-rex 2010.05.06. 16:54:58

Én nekem a Péntek 13 sorozat jobban tetszik mint a Halloween vagy Rémálom sorozat.De történetben mindkettőt lealázza Freddy.A Freddy vs. Jason-t pedig én is imádom! :)

Shadow Tornado 2010.05.09. 12:09:59

Most jönnek az én kérdéseim :

Tudtad, hogy a a&q 9. részéhez kapcsolódó videó a Grim Fandango trailere?

Mi volt a legrosszabb dolog ami valaha történt veletek?

Mik lesztök ha nagyok lesztök ?

KongFan 2010.05.22. 17:13:19

szerintem a Rémálomból az első eszméletlenül jó. a kettő rossz, a három megint nagyon jó a 4 és 5 szerintem egész jók, de utána... a 6 és 7 valami rettenet!
süti beállítások módosítása