Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Perzsia hercege

2010.06.18. 16:32 | BlackSheep89 | 52 komment

Címkék: élménybeszámoló

Hogy ne csak rossz filmekről és az általunk kedvelt alkotásokról legyen mindig szó az oldalon, kitaláltuk, hogy az éppen mozikban futó filmekről készítünk egy rövid kis véleményt, már persze ha sikerül megnéznünk.

Az első darab a nagy népszerűségnek örvendő Perzsia hercege, ami kapott már jót és rosszat egyaránt, mi pedig most mindkettővel megszórjuk egy kicsit!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr162091856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SOAP 2010.06.18. 16:41:43

Szerintem a film mint játékadaptáció gyenge , ugyanis teljesen átkreálták a játékban lévő szereplők stilusát , személyiségét , még a nevét is , de a videóval egyet értek...jah mellesleg én is kiteszlek titeket a linkjeink közé a CW-on csak kérek a szerkesztő társaktól egy admin jogot mert beszart az előző blog profilom...szal a videóhoz: JÓ LETT NAGYON! :-)

CorN^ 2010.06.18. 17:22:40

Igen zsírlett, szakadtam a végénél...:D:D

Dante.s 2010.06.18. 19:27:35

én ezt a filmet kimondhatatlanul rühellem(kivéve azt a néger késdobálót)
lehet szép,lehet jó de ez akkor sem Prince of Persia,más nevet kéne neki keresni és máris jó lenne

M.D. House 2010.06.18. 23:05:08

Nagyon félek tőle, idáig minden játékadaptációs film borzalmas volt, és az előzetes után ez se tűnik valami fényesnek. Feltűnt, hogy a herceg úgy néz ki, mint a Warrior Within-ben [a modern 2. részben, vagy elő modern már nem is tudom, hogy hol áll a sorozat], pedig ez a Sand of Time. Ez nem csak azért fáj mert nem teljesen hiteles a játékhoz, hanem így a herceg stílus váltása se lesz benne a film folytatásában, ami a 2. rész legnagyobb előnye volt. Beképzelt-naiv hercegkéből egy pusztitó, megkeseredett harcos lesz, annyira jó. Mindenesetre én képezem már magam, hogy képes leszek megnézni.

M.D. House 2010.06.18. 23:08:16

Ja és utókomment: Nagy ötlet ez az élménybeszámoló ,,rovat", sok sikert a folytatáshoz. Még valami a gyöngyszemek rovatban nem akarjátok bemutatni a Speed Racer-t,szerintem nagyon alul értékelt film és ahogy kivettem hozzám hasonlóan nektek is bejött a film. Tudom, hogy csak nagyon ismeretlen filmeket mutattok be a gyöngyszemekbe, de mivel anno a Mátrix 2-vel is kivételeztetek lehetne Speed Racer videó is.

Kylloy 2010.06.18. 23:08:17

Ilyen sok Hü*e primití állatot. Látszik hogy nem játszotátok végig egyik játékot sem, igaz csak azoknak ajánlott a film akika végigtolták mind a 3 részt.és BlackSheep, azt montad hogy nem tudod hasonlítani de mégis megteted. Haveromnak igaza volt...NEM VAGYTOK SZÁZASOK!!!Most anyázhatok meg minden én tom az igazat ti NEM. Sok nemnormális csak filmeken él, és csak a játékból videókat néz, részleteket a játékból. És utóljára mondom hogy nem fog érdekelni hogy mit hortok össze, anyázhatok bazd+ozhatokl stb...Inkább igyátok tele a fejeteket és hallagasatok SP-t csak ezt HAGYÁTOK ABBA!

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.06.19. 01:16:18

@Kylloy:
Ez is egy vélemény.
B*zdmegozni és anyázni nem fogok, mert az a hozzád hasonlóak stílusa, akik azt hiszik, hogy ettől majd nyomósabb lesz a véleményük. Jó, ha tudod, hogy ezzel nálam csak lealacsonyítod magad.
Szerintem attól még nem lesz senki primitív állat, hogy sok filmet néz. Akkor ennyi erővel minden kritikusra rámondhatod, hogy primitív állat.
És hogy nem vagyunk százasak? Nos, szerintem ez egyértelmű! Mi soha nem is állítottuk, hogy normálisak lennénk, sőt! De ha egyszer nekünk ez a hobbink, akkor ez, és kész. Inkább, mint hogy minden hétvégémet bepiálva töltsem, és szarjak mindenre. Az is biztos jó, de nekem az nem szórakozás.
Egyébként meg ugye te se gondoltad komolyan, hogy majd beírsz egy ilyen anyázós-hülyézős-értelemtől duzzadó kommentet, és mi meg majd abbahagyjuk! Majd pont a te kedvedért fogjuk abbahagyni, mi? El vagy te tévedve!
NEM FOGJUK ABBAHAGYNI!

A videóval kapcsolatban meg érdekelne, hogy mikor is hasonlítottam a filmet a játékhoz! Merthogy egyedül az ugrálást említettem, amihez szerintem nem muszáj végigvinni a játékot, hogy az embernek legyen rálátása!

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.06.19. 01:17:54

@M.D. House:
Már terveztem régebben a Speed Racert, de annyira megoszlanak róla a vélemenyek, hogy végül felhagytam vele. De most meghoztad a kedvem hozzá, úgyhogy egye fene, megcsinálom! :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.06.19. 01:18:47

És igen, hajnali negyed kettőkor nincs jobb dolgom, mint kommentekre válaszolni! Mi sem bizonyítja jobban, hogy nem vagyok százas! :)

Kylloy 2010.06.19. 08:42:00

@BlackSheep89: Te montad hogy a film fél órája sz*r röviden összefoglalva. Azt mondom hogy a szövegértelmezést már nem ismered... De anno a Dom-ot mért nem hortátok le így mint ezt a filmet? És most a 3. kommentel szerinted laza vagy?

Kylloy 2010.06.19. 08:43:43

Utolsó fél órája.

Kylloy 2010.06.19. 08:47:05

Am meg hony anyázhatok nyugdtan azta kommentelőknek és nem nektek mondtam, mert máris egy fikázós komment bazd+ a ku*va anyád lenne az első szavuk, é ezzel csak azt akarom mondani hogy ne is pazarolják az időjüket mert nemérdekel!

Sorter 2010.06.19. 10:29:14

@Kylloy:
Lássuk csak, hogy jól értem-e! Szóval szerinted abból, hogy BlackSheep azt mondta, hogy a film utolsó fél órája szar, egyértelműen a játékhoz hasonlította?
Aha...
Már ne is haragudj, de tényleg érdekelne, hogy ezt honnan szülted! :-) Nem is olyan régen csináltam egy videót a Far Cry-ról . Nem játszottam a játékkal, mégis kerek perec kimondtam, hogy a film SZAR! Mivel az is. Ezt meg lehet határozni akkor is, ha az alapművet, mármint, amiből az adaptáció készült, nem láttad. Bár én még nem néztem meg a Perzsia hercegét, biztos vagyok benne, hogy BlackSheep teljesen objektíven mondta azt, hogy a film utolsó fél órája nagyon rossz, és nem a játékkal haspnlította össze. Egyébként sem hasonlíthatta volna, mivel soha nem játszott vele! :-) Ha kell, tanúsítom.
Egyébként a hozzád hasonló kommentek olvasásánál akaratlanul is mosolyra fordul a szám. Most komolyan, mit hiszel, mikor leírod azt, hogy: "Ennyi Hü*e primití állatot"? Hogy ettől majd komolyabban veszem, vagy, hogy megérintenek a szavaid? Aki nem képes rá, hogy tisztelettudóan, értelmesen megfogalmazza a véleményét, azzal sem én, sem pedig a kollégáim nem hajlandóak foglakozni. Félreértés ne essék, bírjuk a negatív kritikát, hiszen abból tanul a legtöbbet az ember, de az legyen kultúráltan megfogalmazva. Hidd el,egy komoly, építő jellegű kritka sokkal nagyobb hatást gyakorol ránk, mint egy általad küldött anyázás. És valszeg senki nem fog neked kámormkodásokkal válaszolni. Tudud, ezen a blogon nem szokás az ilyen modor.
Természetesen nem fogjuk abbahagyni a sorozatot, de, ha ennyire az agyadra megy, akkor van egy nagyszerű ajánlatom a számodra: Nem kötelező nézni! Bátran el lehet menni, ha nem tetszik! Biztosíthatlak, hogy nem sértődünk meg!
@M.D. House:
Biztosan lesz Speed Racer videó! Ha BlackSheep mégsem csinálja meg, akkor majd én! :-)

T-rex 2010.06.19. 11:10:28

Amugy szerintem nem olyan nagy baj ha olyan is értékeli a filmet aki abból szinte semmit se tud.Mert így legalább azok akik szintén nem ismerik a játékot ők már tudják hogy még ha nemismerik a játék történetét attól még nyugodtan elmehetnek rá...

Kylloy 2010.06.19. 11:31:27

@Sorter: A film utolsó fél órája hasonlított legjobban a játékra kivéve a homokórát. Úgy mondta hogy rossz hogy még meg se nézte a játék végét... Am meg a far cry-t azér nem mondtam mert nem játszotam huzamosabb ideig a játékkal, csak mondták hogy nem hasonlít a játékra a szigete kivéve. Ezzel csak nagy PoP rajongókat tesztek tönkre akik nézik az oldalt, látják hogy élménybeszámoló, megnézik, és ezek után le lesznek törve hogy annyira vártam már a filmet de még se jó szerintetek mert ti filmkritikákat, bemutatókat csináltok és akkor már nektek igazatok van.

leatherface 2010.06.19. 11:58:46

Kylloy:

Sorterék nem a játékhoz hasonlították a filmet,ezért nem érdekelte őket,hogy a film utolsó fél órája hasonlított a játékra. Ők nem játékadaptációként,hanem filmként értékelték ezt az alkotást. Amúgy meg szerinted,ha valaki vár egy filmet,ami szar lesz,akkor tönkremegy? Komolyan,aki egy film miatt tönkre megy,az meg is érdemli. Másrészt meg ahány ember,annyi vélemény,így számomra a kritikáknak maximum úgy van súlyuk,ha sok ember vélekedik ugyanúgy egy adott filmről.

attttti 2010.06.19. 13:01:40

@Kylloy: A filmnek a játéktól FÜGGETLENÜL jónak kell lennie, namost, ha valamit átvesz, de rosszul (ala uccsó fél óra), akkor az a mozizónak nem tetszik, illetve nem lehet mindent változtatás nélkül átpakolni, ez is okozhat problémát. És nehogymár alapvető műveltésgbe tartozzon kitolni egy pop-ot könyörgöm, a filmnek önmagában is meg kell állnia a helyét, a nézők kb 20 %-nak van foggalma egyáltalán arról, hogy ez játékadaptáció, szóval grat MR IQ fighter, inkább menj vissza kockulni, mert elképesztően primitív vagy. :D
Sorter and Blacksheep: Nagyon jó bemutató volt, még ilyet, csak tényleg mind2töknek legyen foggalma a dologról :D:D

attttti 2010.06.19. 13:04:28

@Kylloy: Amúgy hány éves vagy 12, vagy 14? Mert, hogy egy frusztrált ostoba kis pisis az hétszentség. XD

Kylloy 2010.06.19. 13:53:30

én nem is gondoltam másképp, tudtam hogy Sorter és BlackSheep oldalán fogtok állni. Ahogy olvasom a kommenteket nem azt írtátok ami a szivetekből jött hanem ti rendületlenül kitartotok Sorterék mellet. Olvassátok át és majd rájöttök miről beszélek. Gondolom ha RatyiDániel csinálna ilyen videót már is fikáznátok mert ő RatyiDániel, de Black-nek és Sorternek igaza van mert ők az Istenek a szemetekben! Komolyogyatok meg...

leatherface 2010.06.19. 14:41:59

Kylloy: Figyelj,én nem csesztetni akarlak,de először tanulj meg helyesen írni,és aztán fikázz másokat. Ahogy meg Sorterék is mondták: Ha nem úgy kezded,hogy leprimitívhülyézed,Sorteréket,és a blog látogatóit,nézőit,akkor sokkal nagyobb hatása lett volna,de így,(főleg ezzel a helyesírással) nem lehet komolyan venni,és csak röhögni lehet rajtad. Átolvastam többször is,hogy miről beszélsz,de igazából semmi érdemlegeset nem tudsz felmutatni,csak össze-vissza habogsz,meg habzó szájjal anyázol. Csak provokálni akarsz itt mindenkit,ezt mutatja az is,hogy arra vártál,hogy visszanyáznak. Ezen a blogon ez tényleg nem szokás,szóval,szerintem ha valami problémád van,akkor kulturált emberhez méltóan mondd el. Ha viszont csak provokálni,és szidni jössz ide,akkor nyugodtan tartsd meg magadnak. Aztán meg: Nem véletlen,hogy kiállunk Sorterék mellett! Ők tettek le valamit az asztalra,ebben a blogban rengeteg munkájuk van. És akkor mi "komolyogyunk" meg?! TE komolyodjál meg! Ugyanis aki nem megfelelően viselkedik az te vagy. Ez az én véleményem.

Kylloy 2010.06.19. 15:37:52

@leatherface: 1. A helyesírást leszarom. 2. Látom halványsegédlila faogalmad sincs arról hogy most miről van szó. 3. Idézz olyan szövegrészt amikor én anyáztam... 4. Ha nem vetted volna észre kiálok egy játék és egy film mellet amik JÓK! Plusz. Még én komolyodjak meg, inkább ti mer máris sírtok ha kiveszik a kezeitek közül a piát meg a kábítószert!? -_-'

leatherface 2010.06.19. 16:00:07

1. Aki a helyesírást leszarja azzal a én nem szoktam vitázni,mert a szememben egy marha nagy senki. Most csak kivételt teszek. 2. De nagyon is tudom,hogy miről van szó. Te azt akarod,hogy Sorterék nekiálljanak anyázni,keménykedni, stb... Mert te irigy vagy rájuk.Nekik nagy a nézettségük,jó videókat tudnak készíteni. Terád senki nem néz fel,sőt... És ezeket felhasználva ellenük rossz hírüket akarod kelteni. 3. "Ilyen sok Hü*e primití állatot." Szerinted ez a kulturált viselkedés? Hát a hozzád hasonlóknak biztosan,de nekünk nem. 4.Kábítószer? Én nem drogozom,mutass egy bizonyítékot! Nem tudsz,mert én nem drogozom! De tudod kisfiam te most ezzel nagyobb hibát követtél el,mint hinnéd. Csak annyit mondok neked,hogy ez rágalmazás,és azt a BTK 179. § alapján büntetik. Ha nem hiszed el utána nézhetsz. Nyugi nem jelentelek fel,pedig megtehetném,de nem fogom. Jobb dolgom is van,mint a hozzád hasonló kisgyerekkel való vitatkozás.

Kylloy 2010.06.19. 16:08:11

@leatherface: És én mér lennék irigy rájuk engem nem érdekel a nézetség, ha szeretnék videókat csinálni hát csinálnék...de minek? Ott vannak a nagyobb bemutatósok. Ők elegen vannak. Megint azt mondom hogy szövegértelmezés POWA, ami azt jelenti hogy nekem mondták hogy nem jó ez a bolg, és ezzel a videóval ezt be is bizonyították... Plusz. Nem akarom rossz hírüket vinni. Ebben ne legyen féreértés.

leatherface 2010.06.19. 16:30:30

Kylloy: Ezzel a videóval max. azt bizonyították be,hogy nem egyezik a véleményetek. Speciel ezzel a videóval én sem értek egyet,mert szerintem ez a film kifejezetten jó,de mégsem csinálok belőle ügyet. De szerintem ezt a "vitát" le is zárhatjuk,mert nincs semmi értelme. Szerinted rossz a blog,de ezt azzal magyarázod,hogy csináltak egy véleményező videót,amivel nem értesz egyet,és az is a gondod,hogy nem játszottak a játékkal. Ez nem érv,ez nem ok. Szóval,ha valami épkézláb érved van,akkor válaszolok,de ha csak rágalmazni,meg hülyézni tudsz,akkor nem fogok rólad tudomást venni.

P.G. 13 2010.06.19. 18:18:15

Nos az én véleményem a filmről hogy nem annyira jó mint azt hiszitek mert szerintem unalmas egy dolog tetszett az egész filmben az a törős jelenet mikor megnyomják a törőn lévő gombot és kijön belőle az időhomokja és látja az illető ahogy körülötte vissza pereg az idő amiből csak 3- mat láthatunk nekem az tetszett mert szerintem jól megcsinálták persze nem mondom azt hogy rossz lenne a film mert valóban a látképek és a harcok valamennyivel feldobják azt a Prince of Persia hangulatot de ez még kevés őszinte leszek még mikor csak hallottam arról hogy a Prince of Persia-ról készül egy film hogy megfilmesítik a játékot akkor majd kiugrottam a bőrömből hogy megnézhessem de mikor végre kiadták a mozikba az első olyan tényező ami félig meddig lerombolta a kedvem az az hogy egy ilyen jó játéknak a filmjét képes volt a Walt Disnep csinálni jól van az hangyán de a másik olyan tényező hogy mikor valahára megkaparintottam és megnéztem szinte bosszantott hogy nem a játék alapján csinálták mert teljesen eltér az eredeti Prince of Persia-tól PL.: 1. más a történet 2. nem is dasdark -nak vagy minek hívják a főhőst 3. a herceg úgy néz ki mint a Warrior Within-ben ami a játéknak a 2-dik része ügye bár de remélem persze ez a kis komment nem vett nagy ügyet a videóra csak ennyit akartam elmondani a Perzsia Hercegéről várom a következő videótokat is Baaad Movies

dexexe 2010.06.19. 20:48:05

ez a kylloy egy 10 éves kis nyomorék...akkora szád van öcsi..menj csináld meg a leckédet,egyest kapsz

Beneg^ 2010.06.19. 20:51:51

Hmmm... Én is nem rég néztem meg a filmet, és leginkább az olyan egyszernézhető, de ugyanakkor szórakoztató alkotás. A nyilpuskás jelenet nagyon egyedi volt, az tetszett, meg volt néhány érdekes kamerakezelés, ami szintén jó volt.
Az akciójelenetek számomra értékelhetetlenné váltak, mivel szinte minden hülye mozdulatnak külön vágást adni...
Egy igazán jól sikerült jelenet volt a filmben, amit még élveztem is, az pedig a késdobálós jelenet volt.
Sorter, Blacksheep, szeretném kérvényezni hogy a következő filmes élménybeszámolótak a Kick-Ass c. Matthew Vaughn álltal rendezett film legyen.
Talán az év filmje.... Egyszerűen lehengerlő, egyedi stílus, odaillő képi megvalósitás, követhető odab*szó akciójelenetek MESTERI zenei aláfestéssel, két karakter a Ravasz az Agy és a két Füstölgő Puskacső c. filmből. Engem nagyon megfogott, és szeretném nektek javasolni, ha még nem láttátok, sürgősen mennyetek el rá moziba, mert megfosztjátok magatokat az év legjobb filmjétől!!! (Ha persze az Inception nem fogja űberelni)
Higyjetek nekem, rettentő nagy mozibuzi vagyok, elsőszámú szórakozásom, hobbim. Remélem megfogadjátok az ajánlásomat!
Üdv: Beneg^

Sorter 2010.06.19. 21:57:58

@Beneg^:
A Kick/Ass-t mi is terveztük megnézni, szóval valószínű, hogy lesz belőle véleménykifejtős vidi. :-) Rohadtul kíváncsi vagyok már rá amúgy, eddig csak jót hallottam róla! Állítólag igazi nagybetűs badass-élmény a javából! :-)

Beneg^ 2010.06.20. 09:13:47

Akkor most azt amit hallottál, meg amit a trailerben láttál szorozd meg mégegyszer. Amit borzasztóan sajnáltam, az pedig a fordítás. A filmben levő karakterek nevei : Kick-Ass (nem per jellel), Hit-Girl, Big Daddy, Red Mist. Namost a fordítások: Ha/Ver, Kis dög, Vérprofi, Vörös pára. Hiogy a tökömbe lett BIg Daddy-ből vérprofi?
Szerencsére ez nem vett el az élményből... Ami leginkább megfogott a filmben, azok a realisztikus és az eltúlzott akciójelenetrek :D Gondolok én az utcai verekedésre, amikor Kick-Ass avatkozik be.... Na, annál a jelenetnél, kajak úgy érzetem hogy én is úgy csinálnám... (két gumibottal) Telljesen realisztikusan ábrázolta azt a jelenetet.... Hit-Girl jelenetei viszont nagyon elvoltak túlozva, a vérszintet megirigyelhetné a Fűrész :D Ez csak dobott a filmen, féreértés ne essék...
Hibát nagyon nem tudnék felróni, talán a film elején, volt egy rész amit nagyon elhúztak :D Nem egy hosszú jelenetről van szó...
Annyit tudok mondani, minden idők legjobb képregényadaptációja, és legjobb filmje!
Üdv: Beneg^

attttti 2010.06.20. 10:19:23

"sok Hü*e primití állatot"
"NEM VAGYTOK SZÁZASOK"
"igyátok tele a fejeteket "
Ez nem sértés, te helyesen nem író frusztrált pisis?
Azért állok ki sorterék mellett, mert tudod egy objektív mozizó szemével néztek egy filmet, aminek szuverénnek KELL lennie annyira, hogy így is lehessen értékelni, nem csak a fanoknak "ajánlott", te gyökér, hogy a stílusoddal éljek kicsit.
A film egy üzlet amit a NAGYKÖZÖNSÉGNEK kell eladni, te idióta...
Inkább menj vissza legozni, mert gondolkodni és gépelni úgy se tudsz...

Kylloy 2010.06.20. 10:33:00

@leatherface: @attttti: @dexexe: Most ti sértegetni próbátok? Mert nem jön össze.

Beneg^ 2010.06.20. 10:53:40

Kylloy, figyelj. ha téged annyira nem érdekel ez az egész, akkor miért vagy még itt? Miért irogatsz hozzászólást a bejegyzéshez? Zárjuk le ezt az egészet, hidd el, itt senkit sem érdekel a te "PRIMITÍV" leacsonyító hozzászolásaid. Neked is sokkal jobb lesz, menny el. Amúgy is, ha annyira nem érdekelne ez az egész, akkor delelőtt 10-kor nem ezzel foglalkoznál...
Üdv: Beneg^
ON

Beneg^ 2010.06.20. 10:58:06

Kylloy, ha annyira nem érdekel ez az egész, akkor miért irogatsz délelőtt 10-kor? Légyszíves, menny el... senkit nem érdekel a hozzászólasaid. Neked is sokkal jobb lesz... És hogy valami ideillő dolgos is legyen, a Wanted c. filmből szeretnék idézn, csak nekedi. Ja és nem, nem akarlak sértegetni :D
"Mész a picsába"- Wesley Gibson
Üdv: Beneg^

Beneg^ 2010.06.20. 10:59:33

Bocs a dupla hozzászólásért, csak nem küldte el előszőr, és gondoltam akkor leírom mégegyszer, mostmeg elküldni mindkettőt:D
Ja, és ezért is bocs :D

Kylloy 2010.06.20. 11:04:22

@Beneg^: Igazad van szerintem is zárjuk le nem kell egy film miatt így össze veszni, csak én nagy fan vok a PoP-nál.Bocs mindenkinek.

attttti 2010.06.20. 11:09:52

@Kylloy: Áhh köszönöm... Mi ez az isteni megvilágosodás? :D
Ez a tipikus a fan felháborodik a casual különvéleményen vita volt, kérlek többet ne forduljon elő!

Flint Sullivan 2010.06.20. 23:21:44

Jó ötletnek tartom én is ezen új videó sorozat megkezdését. Eddig is figyelemmel kísértem a baaadmovies eseményeit, úgyhogy örülök, hogytagjává válhatok. A POP kritika korrekt, habár nekem tettszett a mozi. A végén viszont lezuhantam a székről :D

M.D. House 2010.06.21. 08:01:58

Ha gondoljátok tudok segíteni abban, hogy megnézzétek a Kick-Ass-t Sortet és Blacksheep.

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.06.21. 10:21:49

Szerintem gyenge lett. Én bírom a játékot, de ez nem tetszett. Amiket átvittek azok passzolnak, de szerintem az egész kivitelezés egy jellegtelen, gyenge film összképét adja. A karakterek abszolút motiválatlannak tűnnek, mennek, csinálják a dolgukat kész vége. Ben Kingsley meg jó? Hihetetlen rosszul játszik! A mimikái olyanok mint valami amatőr lámpalázas zöldfülűnek. Max egyszer nézhető, a látvány szép, sima sablonos popcornmozi.

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.06.21. 10:23:35

A Kick-Ass viszont messze az év legszórakoztatóbb filmje. Elképesztően jó film! Nektek is be fog jönni az tuti.

P.G. 13 2010.06.21. 10:29:10

Ha tényleg azt mondjátok hogy a Kick-Ass jó film akkor én is letöltöm és megnézem mert kíváncsivá tettetek engem is.

Jamie tha killa 2010.06.21. 10:40:55

helló nem tudom esetleg a linkblogba még bekerülhetne az oldalam?még most csináltam igaz nem értek ehhez bocsa hülye kérdésért gondolom nemleges választ kapok még kezdő vagyok de azért szoktam kritikát írni néha

Sorter 2010.06.21. 21:33:20

@M.D. House:
Kedves tőled, de a Kick/Ass-t mi moziban szeretnénk megnézni. Szerintem úgy még nagyobb élmény lesz. :-) Ha minden igaz, a jövő héten szakítunk is rá időt.

Shogo · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.06.22. 09:32:09

Gyerekek,ilyen vitáknal a jelszó egy és ugyanaz:don't feed the troll!

Beneg^ 2010.06.22. 09:32:30

Mindenképpen moziban nézzétek! Én elkövettem azt a hibát, hogy nem számítottam sokat a filmtől, leltöttem AC3-as hangsávval, és egyszerűen akkorát ütött hogy az agyam kapcsolt hogy erre ha törik-ha szakad moziban kell megnézni.
Amúgy csodálkoztam, hogy a megjelenés előtt 1 hónappal hogy a fenébe van fent az interneten 5.1-es hangzással ?!
Üdv: Beneg^

zecske 2010.06.22. 12:32:23

hol van 5.1 hangzással.én nem tom hány oldalt megnéztem mindenütt max camosan van.?!!?

Beneg^ 2010.06.22. 13:58:38

Én majomparadéról töltöttem le :) De letudod tölteni pirateclub-ról is...

anasatumare 2010.06.22. 20:38:28

Nekem tetszett a film vannak tőle jobb filmek persze de szép film kalandnak jó, azzal a tőrrel nagyon szupi volt visszatudott menni az időbe. Az effekt szerintem nagyon fantasztikus volt. És a legjobb nem b... el a filmet a romantikával.

anasatumare 2010.06.22. 20:40:59

Na még valami a végét megcsinálhatták volna hitelesebben. Eltúlozták vagy kevés fantázia volt benne.

M.D. House 2010.06.24. 22:05:52

Uram isten azt hiszem elkészült minden idők legrosszabb amerikai nagy [azért abban nem vagyok biztos, hogy a filmre ment el ez a pénz] költségvetésű filmje a címe Knight and Day. Elsőre jónak tűnik Tom Cruise és Cameron Diaz egy látványos akció filmben. De a végeredmény valószínűleg maga a borzalom. Aki kíváncsi rá: www.youtube.com/watch?v=tfkwfSToavw&feature=player_embedded
A sminkesek borzalmasak [meg a színészek már kissé öregek], az akció hihetetlen irreális [és szerintem túlzó is, Tom Cruise egy ember fejével betöri egy REPÜLŐGÉP üvegét], ja és még egy vicc a filmben látható Ducati valójában egy Aprilla csak át lett matricázva. Vagy nem volt pénz egy Ducatira, vagy Tom Cruise és a kaszkadőr nem bírt egy Ducatival ki tudja.

Crash 2010.06.25. 12:13:00

Szerintem jó film volt, én se játszottam a 3d-s pop-okkal még soha, csak az első 2 részt toltam ki vagy 100*, szerintem van bennük valami, amit egy modernizált változattal nem lehet visszaadni, de mad valamikor azért kipróbálom :)

A kritika helytálló, bele lehet élni magunkat, a történetbe viszont kár belekötni, mert nem másíthatták nagyon meg, hű kellett maradnia a játékhoz, és abba beleillett. Most képzeljétek el példának a gtaiv-et, amikor mindenki rajongott érte, hogy mekkora jó története van, ugyanez vásznon már kapna 1-2 kritikát, mertr más műfaj, mikor sokat játszol valamivel, és úgy bontakozik ki, közben sok-sok klippel és küldetéssel, amit a filmből rengeteget szelektálni kellene, és megmásítani, bonyolult dolog ez.

Viszont megkérdezném mostmár tőletek a vágás fogalmát. Most fordul már elő sokadszor, hogy valami jól meg van vágva, valami rosszul, de ezt én annyira nem érzékelem.. Szerintem nem volt semmi baj a filmben lévő vágásokkal, lehetett követni teljesen, hogy mi történik az akciókban is, és amit én láttam, az én szemszögömből szép vágás volt. Eddig látottak alapján kb mindig az fordult elő, hogy ami nekem feltánt, hogy "na, ez milyen jól meg lett vágva", ti pont az ellenkezőjét hoztátok fel, hogy követhetetlen, vagy hasonlók.
És ilyenkor figyeljetek oda, hogy valóban az-e a baj.. mert szerintem csak max az eléjük rakott nyersanyag nem elegendő, felvettek valamit ebből a szögből, aztán azt abból és össze kell rakni, meg passzoltatni a zenéhez, ezt figyelembe vehetnétek máshol is.
süti beállítások módosítása