Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Ragadozók

2010.08.22. 19:45 | Sorter | 16 komment

Címkék: élménybeszámoló

Lecsekkoltuk Nimrod Antal hollywood-i áttörését, mely műfaján belül igazi mestermű.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr12239487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beneg^ 2010.08.22. 20:44:19

Fúúúh, tényleg ennyire jó? Nekem ez a nyár 2. legjobban várt filmje az Eredet után, Szeptemberbe megyek is megnézni. Tényleg ennyire követhetőek voltak az akciójelenetek, eltértek a szokásos kamerarángatásos agyonvágott kliséktől? Mert ha igen, akkor ez egy nagyon jó moziélmény lesz. Tartalmazott egyedi motívumokat?

Jigsawwasright 2010.08.22. 20:49:45

szerintem is jó volt. bár sajnos nemláttam az eredetit, ezért sztem nekem nem volt az igazi az élmény. és az a robbanás nagyon ratyi volt.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.08.22. 21:07:12

@Beneg^:
Kamerarángás nem volt, az akciók végig követhetőek voltak és remek érzékkel voltak megrendezve.
Egyedi motívumként a rendező stílusát lehetne kiemelni, mert szinte ordított a filmről. Nimródnak egyértelműen a horror műfaj az otthona. Fantasztikusan kezeli az ijesztgetős és feszültségfokozó suspense-elemeket, és ha sablonokhoz nyúl, azokat is képes ütősen, ijesztően tálalni. És mint a videóban is mondtuk, az atmoszférateremtés csillagos ötös, de lehet, hogy ez már hatos.

Evangelion 2010.08.22. 21:16:00

Jó film volt, de szerintem a magyar szinkron sokat rontott a filmen. Várom már DVD-kiadásba, eredeti nyelvvel.

zecske 2010.08.23. 09:41:19

NA GYEREKEK MOST LEHET SAJNÁLNI,HOGY TOSZNAK BEMUTATNI STALLONE FILMJÉT.ODABASZ CSAK IGY FINOMAN.MOZIBA MINIMUM -MINIMUM 2-SZER MEGNÉZNÉM DE UGY NÉZ KI DVD-LESZ CSAK KARÁCSONYFA ALATT.HIHETETTLEN NEM KÉPESEK FORGALMAZOT TALÁLNI.VOLT SZERENCSÉM NEM ITTHOLN MOZIBA MEGNÉZNI.

HA CSODA TÖRTÉNIK AKKOR OKTOBERBN TALÁN KEGYESKEDNEK BEMUTATNI DE MÉG FORGALMAZO SINCS RÁ ÖK SIRNAK DE MÉG A FELTÉTELEKET SEM TUDJÁK MEGTEREMTENI.

BASSZU PEDIG HOGY VÁRTAM-VÁROM(ESZMÉLETLEN JO FILM)

Hangyafej 2010.08.23. 10:17:38

Szerintem, nem egy nagy durranás. Nem volt rossz, de nem volt rossz, de nem is volt olyan hű de jó. A beszólások nagyrésze -nem tudom ti hogy vagytok vele- engem nagyon idegesítettek, nevetségesek voltak. Pl.: "Húzzunkinnenabüdösfrancba! ". Azért mert egy kis trágárságot beleraktak az egysorosaikba, még nem lesz, k**va menő...

Hangyafej 2010.08.23. 10:19:46

bocs, egyel több "nem volt rossz"-at irtam

Kicsikenny 2010.08.23. 15:16:30

szerintem jó film volt
és tényleg szinte az összes szereplő szimpatikus volt kivéve a fő szereplő.

HaRdy 2010.08.23. 15:45:51

Régebben nem hallottam Robert Rodriguezről, de ez a film nagyon jó lett és elvileg tervezi a 2.részét is. Meg persze ott lesz még a Machete is, igen csak zúzós lesz :D

Stukker 2010.08.29. 16:24:50

Nekem nem volt bajom a filmmel, egyedül a csaj idegesített végig. Meg a befejezése valahogy nekem nem jött be. Jah és Hangyafejjel egyetértek, a beszólások meg a párbeszédek néha nevetségesek voltak. Összeségében azért nem volt rossz film.

FACE24 2010.11.25. 19:55:32

@BlackSheep89: mi a véleményetek a Kontrollról ha már Antall Nimródnál tartunk ?

atis840 2010.11.28. 02:03:07

kontroll? Kitűnő a hangulata, ezt főleg a lenti zárt környezet adja meg, de az a baj vele, hogy magyaros lett... pl.:Úgy győzik le a gyilkost, hogy futnak egyet az alagútban...
A karakterek odaillenek a filmbe, főleg a Csányi Sándor, a beszélgetések szintén tetszenek...A poénok se lettek rosszak, bár azok is kissé magyarosak sztem...Pl. amikor igazoltatás van, és a nőnek nincs jegye, és hívja a kopasz barátját, hogy intézze el az ellenőröket, az jó poén volt, de nagyon magyaros...
A magyaros alatt azt értem, hogy egyik akciójelenetbe sem fektetnek annyi pénzt, hogy az látványosabb legyen, egyik poénon sem dolgoznak napokat,és fektetnek bele energiát csak azért hogy egy kicsit ütősebb legyen bármelyik jelenetnél is!

FACE24 2010.11.28. 13:28:37

@atis840: hát 100 millioból csinálták de sztem sok ment el a metro részeinek a "kibérlésére" (jó az a duma amit az a bkv-s tag az elején lenyom de amilyen szarrágók az ilyenek jo sokat elkértek ezért)
de megérte megcsinálni mert csak az usában a költségek dupláját hozta vissza a bevétel és ez az egyik legjobb magyar film az tuti ;)

Geminicorazon 2011.01.14. 20:07:46

Lehet nem ment el a kommentem vagy rossz helyre írtam?

A néger miért áruló?
Már van egy áruló az emberek között!
És különbenis!
A ragadozók vadászok, nem?
Akkor miért csalnak?
Nagyon gyenge szerintem!
Ez csak nekem tűnt fel?

Nagyon zagyva az egész! Gagyi akciók.

(Persze az is lehet, hogy annyira untam, hogy én nem vettem észre az összefüggéseket?)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.01.15. 17:25:38

@Geminicorazon:
De, átjött a kommented, csak nem gondoltuk, hogy válaszolunk rá, mert neked is van egy véleményed, meg nekünk is, vitatkozni meg nem szeretünk.

Egyébként szerintem ezek nem olyan nagy szarvashibák, egyszerűen megmagyarázhatók (a néger megzakkant, a csóka a végén pedig szerintem nem beépített ember volt, egyszerűen csak elhatározta, hogy átáll. Ha mégis, akkor meg a ragadozók így játszanak, elvégre ők döntik el a szabályokat, és ha nekik belefér, akkor ez van.).

Nekünk nem igazán tűnt fel ez a néhány apróság, egyszerűen magával ragadott minket a film lendületes tempója, és a nyomasztó hangulat.
Sokan nem szerették a filmet (meg is lepődtünk, hogy milyen sokan), de mi minden hibájával együtt is az év egyik legjobb filmjeként emlékszünk rá.

kurosaki016 · http://4.bp.blogspot.com/_d9-_p7QU6Q8/S7bP7Bjr-oI/AAAAAAAAANs/A7ncY2HaFiU/s1600/kurosaki_ichigo.jpg 2011.03.26. 11:32:01

Én is látam a filmet sztem nagyon nagyon joh de azt sajnáltam hogy Dany Trejo elég hamar kinyirták.
Aki csak teheti néze meg!!
süti beállítások módosítása