Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Szavazás

2010.08.25. 10:04 | Sorter | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr482245928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ice01 2010.08.25. 12:14:00

Most lehet hogy köcsög vagyok, de FreddyD miért jelentkezett a versenyre? Most semmi problémám nincs vele, de én úgy tudtam hogy ez az Első Filmelemzők Oscarja, Freddy pedig nem ma kezdte az ipart, szóval... De én ezt már írtam korábban is. Ne legyen ebből vita csak úgy megkérdezem.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.08.25. 12:20:34

@Ice01: Nem elsőfilmes, bárki csinálhat rá videót.

Sorter 2010.08.25. 12:52:43

@Ice01:

Miért, szerinted az lett volna a helyes, ha megtiltjuk neki, hogy induljon, csak azért, mert van már tapasztalata a videókészítésben? Direkt hangsúlyoztuk, hogy mindenki egyenlő esélyekkel indul. Ezzel nem bántani akarlak, csak biztosítalak, hogy FreddyD videóját is az adott szempontok szerint néztük, és nem élvezett semmiféle előnyt csak azért, mert ismerjük a nevét.

Ice01 2010.08.25. 12:54:41

Értem, de mondom csak érdekelt.

Jamie tha killa 2010.08.25. 14:18:23

van egy olyan érzésem hogy már 2 videó van csak versenyben
a közönség díjért

Jamie tha killa 2010.08.25. 14:19:47

a videót már pedig elkezdtem feltölteni de az inda bexart a youtube meg csak 10p na mind1 majd legközelebb :-D

Rallo 2010.08.25. 18:38:20

Szerintem rossz, hogy így szavazás alapján dől el, hogy ki lesz a győztes. Szerintem Sorteréknek kellene eldönteniük, mert ennyi erővel mindenki szól a haverjának, hogy szavazzon már a videóra. A másik dolog, hogy a szavazók többsége meg sem nézte szerintem az összes videót, így alaptalanul ítélkeznek, hogy melyik is a legjobb. Szerintem ez így eléggé el lett cseszve.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.08.25. 18:48:21

@Rallo: Igen, de így is a másik kategóriában a zsűri dönt. Szóval egy ugyan az amiben ők is dönteken, csak szavazás alapján.

Gaben No.1 2010.08.25. 19:07:40

Tök jó lenne ha úgy lenne az eredmény hirdetés a kategóriákban , hogy elmondják az öt legjobbat, majd dobperrgés és kiderül ki a győztes XD
süti beállítások módosítása