Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Speed Racer

2010.11.30. 10:53 | BlackSheep89 | 51 komment

Címkék: gyöngyszemek

Mivel már nagyon sokan kértétek, elkészítettem a Wachowsky-testvérek forradalmian látványos filmjének kritikáját.

Elnézést a hosszú kimaradásért, de a vártnál sokkal több időt és energiát kellett belefektetnem ebbe  a videóba, ezért tartott ilyen sokáig elkészíteni. Remélem, valamennyire látszódik a végeredményen.

Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr872483143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wilson96 2010.11.30. 14:42:16

Ez az a film ami nekem egyáltalán nem tetszik. Semmi értelmét nem látom és nekem túl csicsás és agyonbarmolt a látványvilága :)

De a vodo kó:D

Wilson96 2010.11.30. 14:43:00

Azt akartam írni hogy : de a vidi jó csak a végét elgépeltem :D Bocsi :D

konyv2.0 2010.11.30. 15:46:47

A Speed Racer rajzfilm sorozatot még a Dexter Dexter laboratóriumában is kiparodizálták (Szappantartó derbi címmel).

TerrorBlade 2010.11.30. 16:46:04

Ebben a filmben minden full műanyag :/

dexexe 2010.11.30. 16:57:44

a mátrix látványa után nem ezt várja az ember a rendezőktől :S

Szabó Karcsi 2010.11.30. 17:32:32

ezzel a célzással a Charlie és a csokigyárra azt mondod hogy rossz film?Nekem bejött kicsit fura de nem vészes.

zecske 2010.11.30. 17:52:40

nem,tudom végignézni mer állandoan lefagy és iszonyuan bugnikezd aszt hittem bedöglött a gépem de minden mást tudok nézni.(nállam)

Admiral Nelson 2010.11.30. 18:48:16

A videó jó, a film negatívumai közül hiányoltam a magyar címet.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.11.30. 18:49:56

Nagyon jó videó lett, látszik a beleölt munka.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.11.30. 18:50:28

Viszont én a magyar szinkront nem a film negatívumaként hoznám fel.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2010.11.30. 19:48:55

@Szabó Karcsi: Szerintem nem lehúzta a Charlie és a csokigyárt ugyanis ha figyeltél arról beszélt, hogy milyen reális a film és ezért mondta, hogy ennél még a Charlie és a csokigyár is valósághűbb. Nem kritizálta csak összehasonlította vele.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.11.30. 19:50:22

@Szabó Karcsi:
Nem, a Charlie és a Csokigyárt szeretem, jó film.

@Sparrow:
A magyar szinkront csak úgy mellékesen jegyeztem meg.

BlackSheep-NÉ 2010.11.30. 20:04:23

Kicsim, szerintem nem látszik az, hogy egy hetet dolgoztál a videón, ez legfeljebb csak 3 napodba kerülhetett! :P
Imádlak!

zecske 2010.11.30. 20:46:40

Irvin Kershner birodalom visszavág rendezöje is meghalt sajnos.öszinte részvétem.A legjobb star wars film.

sipusz 2010.11.30. 21:21:30

Ez a film szerintem rossz és IMDB szerint sem valami jó 6.3 pontozás

Jigsawwasright 2010.11.30. 21:26:50

A videó nagyon jó lett. Blacksheep-NÉ büszke lehet. :D ;)

nelson80 2010.12.01. 12:44:32

Ennél 1 fokkal emészthetőbb film a "Scott Pilgrim vs. the world".
Brutál jó film, jó poénokkal. A film egy képregény adaptáció és csak ajánlani tudom azoknak akik egy kicsit is nyitottak a rendhagyó stílusokra. A filmet Edgar Wright rendezte (Vaskabátok, Haláli hullák hajnala) azt hiszem ez mindent elárul.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.12.01. 14:56:03

@nelson80:
A Scott Pilgrimet már beterveztük januárra moziban, nagyon várós nálunk is!

dexexe 2010.12.01. 20:48:57

na az asszony beleszól :) hehe

nelson80 2010.12.02. 00:42:14

@BlackSheep89:
Remélem nektek is annyira fog tetszeni mint nekem. Mindenképpen feliratosan nézzétek meg (bár nem tudom lesz-e egyáltalán szinkronosan) és ha jól tippelek gyöngyszem lesz belőle :P A trailert meg hagyjátok a fenébe, tele van spoilerre meg lelövi a jó poénokat.

AlexM1983D 2010.12.02. 15:58:58

Ahogy nézetem a wikipedian, ezeket a "rendkívűl" "fantázia" "dús" neveket, az anime fordításánál hozták létre.

Amúgy a színvilága nem tetszik. Ez elmegy egy kézzel rajzolt filmben, de egy előszereplős filmben elvárnám, hogy való életből származó színeket használjanak. A gyárlátogatásos részt, meg ha csak "elmarháskodni" tudják, shift-del-lezni kellett volna.

KongFan 2010.12.03. 18:45:55

Jó kis videó, a filmet ettől függetlenül gyűlölöm ^^

slindagor 2010.12.03. 21:24:23

a troll 2 a zoknibábokkal tömör gyönyör, a troll 3 bármelyik része pedig fotelbeszögező izgalmas eposz ehhez képest a förtelmes celluloidhányadékhoz képest.
Nem tudom mennyire jellemző a shemale/nemváltó [nem tudom végülis meddig jutott a wachowsky "fivér" az átalakulásban] de a budapest tv-s transzi műsorok szintjéig jut el ez a film. Nem akarok messzemenő következtetéseket levonni a nemi identitásukban zavart egyének filmkészítéséről (ugyanis a homoszexuálisok jó filmeket készítenek!), de én transzitól (lásd ed wood)/shemaletől/sexchanged embertől jó filmet (vagy akármit) még nem láttam.
Nem vagyok tudtommal epilepsziás, de h rángatózva jöttem volna ki a moziból az tuti, a bemutatót alig bírtam végignézni anélkül, h a billentyűzetemre hányjak.
Ha ez gyöngyszem, akkor a többi bemutatott alkotás (mondjuk a cápafiú és lávalány, ahol hasonló a színvilág és az effektek is!) miért nem az?
Remélem erős öniróniával soroltátok ezt a gyöngyszemek közé ;)

slindagor 2010.12.03. 21:25:55

köszi a bemutatót, tudom, mit nem szabad megnéznem ;)

slindagor 2010.12.03. 21:29:20

a film és a narráció hangját nem tudnátok kiegyenlíteni vmivel? marha zavaró, h amikor a filmből akartok bemutatni részletet fel kell tekerni a hagerőt, majd amint a narráció újrakezdődik azonnal letekerni, különben bömböl a hangfal
igaz én inkább azt a módszert választom, h nem ugrálok a fotelben, s lesz*rom mit mondanak a filmben
lehet h csak engem zavar, de mintha már más kommentjét is olvastam volna, aki erre panaszkodott vhol

Nabopolasszar 2010.12.03. 21:51:29

Csak nekem szart be az indavideo?

KRT 2010.12.03. 22:32:08

megacápa vs krokoszaurusz
www.sg.hu/cikkek/78607
ehhez nincs mit hozzáfűzni nagyon, esetleg annyit h a cikk írója sok baklövést követ el írás közben. (kezdetnek azt hogy ír...)jó olvasást... izé szörnyülködést

Navajonki 2010.12.05. 01:55:44

@KRT : Csak nekem tűnik ez szörnyen, de szörnyen szarkasztikusnak? :P

gyurci97 2010.12.05. 17:05:25

ezek a rajzolt poénok honnan vannak?

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2010.12.05. 17:13:12

16:00-kor volt kinn egy új videó valami sharktopus. Gondoltam megnézem később de most nincs kinn. Mi történt?

M.D. House 2010.12.12. 16:17:50

1. Nagyon jó lett a videó.
2. Lehet, hogy azért nem pezsgőztek, mert valamelyik arab országba zajlott a futam.
3. @slindagor: Szerintem nem kéne kritizálni úgy egy filmet, hogy nem nézzük meg, meg az alapján, hogy a rendező milyen az életben.
4. Imádom ezt a filmet, néhol tényleg gáz és maga az univerzuma se tetszik. DE hihetetlen élvezetesek az autós részek és nagyon is érdekes kérdéseket boncolgat egy magam fajta autóverseny őrült számára.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.11.18. 08:32:32

Teljesen meg vagyok lepve, hogy nem egy fikázós videó lett ebből a filmből. Jó magam hajlamos vagyok egyet érteni veled, hogy ez a film messze megelőzte a korát, és ezért nem tudják legtöbben befogadni. Mindig megy a rinyálás, hogy nem lég képregényszerű, hát tessék ez van akkor, ha visszaadják az eredeti színvilágot, az animékre jellemző akciókat, stb. Pfujol a plebs.

Magam részéről marhára tetszik az egész, pedig ki nem állhatok az autóversenyt, nem rajongok különösképpen a verdákért sem, és sorolhatnám az okokat miért is utálom.

A nevek ha meg tényleg így szerepeltek, nem gázak, nem kellett változtatni rajta. Sokkal jobban dühített, hogy a PoP-ban kitaláltak egy idióta nevet az addig titokzatos hercegnek.

Ennek analógiájára, ugyanígy nem értette a nép sem a Sucker Punchot, sem a Scott Pilgrimet, ami sajnálatos, de hát ez van. Barátok Közt kell, meg sok Twilight.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2011.11.18. 11:28:44

A Sucker Punch meg a Scott Pilgrim olyan bugyuta egy rakás szar mindkettő, hogy azokon nincs mit megérteni. Annyira rosszak, hogy simán lehetne belőlük baaadmovies elezmzés. És az nem mentség, hogy a Barátok közt meg a twilight még ezeknél is szarabb...

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.11.18. 11:59:09

Sony, te a büdös életben nem fogod a Scott Pilgrimet megérteni, eccerűen nem úgy szocializálódtál :)

A Sucker Punch nincs annyira egyben, de várjunk egy 20 évet, és nézzük meg melyikünknek lesz igaza. A Nagy zűr kis Kínában is nyilván kapott elég hideget, meleget annó.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2011.11.18. 13:56:23

A Nagy zűr kis Kínában is fos, azzal kezdte meg Carpenter az azóta töretlen mélyrepülését.
A Scott Pilgrimen meg nincs mit megérteni, egy nézhetetlen, idegesítő baromság. A főszereplő gyíkgyerektől meg a falra tudtam volna mászni.

Sorter 2011.11.18. 14:26:21

@Santino89:
A Nagy zűr kis Kínában szerintem atomnagy film! :-) Semmi értelme, de baromi szórakoztató, Kurt Russel pedig a csúcsformáját hozza.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.11.18. 14:55:19

De te egyszerűen azt nem hiszed el a filmnek, hogy az olyan gyíkarcok mint Pilgrim is bezsákolhat egy ilyen iszonyat jó nőt (pedig itt vagyok rá élő példának, hogy igenis van rá példa :p) és a maga nemében az egyik legjobb játékadaptáció. Valahogy ilyesmit vártam volna el a Max Payne-től, a Tomb Raidertől, egy kicsit a Doom pedzegette, de az se használta ki a lehetőségeket.

Carpenter nagyon nem ekkor kezdte meg a mélyrepülést, utána még volt egy Sötétség fejedelme, Elpusztíthatatlanok, de még az őrület torkában is elég nézhető volt.

Igazából egyedül a Mars szellemét utálom tőle, mert még a Vámpírok is jó volt Woodsal az élen.

Ti meg srácok csináljatok egy videót, a Nagy zűr-ből, hogy az ilyen hitetlenek is megtérjenek, de előtte schnelben cseréljétek már le ezt a blog hátteret, valami szörnyen kaotikus. Lehet ezzel a rossz filmekre akartok reflektálni, de ez valami totális melléfogás, alig lehet megtalálni bármit is. Kezdetnek annyi is elég lenne, hogy a mélykék (olvashatatlan) címeket lecserélitek egy szemnek kedvezőbb színre, mondjuk szürkére.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2011.11.18. 15:49:58

@scal: Persze, hogy nem hiszem el, mert hazugság :D te meg csak szeretnél annyira gyík lenni, mint az a hogyishívják... :D de ha még csak ez lenne a baj a filmmel...

A Scott Pilgrim amúgy képregény és nem játék alapján készült :P
A Sötétség fejedelméből semmi sem maradt meg az utolsó 1 percén kívül, az Elpusztíthatatlanoknak tényleg volt mondanivalója, de ezen kívül semmi pozitívumot nem láttam benne, rém gyenge film, akkoris ha nem hasonlítjuk Carpenter klasszikusaihoz.

@Sorter:
Nektek amúgy lehet filmeket ajánlani? Láttam már jópár kifejezetten szórakoztató szarfilmet, amikből egész jó alapanyag lehetne. Mert hát az Asylumba, meg Uwe Bollba rúgni már szinte sportszerűtlen, még ha nagyon vicces is :D

Sorter 2011.11.18. 16:03:57

Persze, hogy lehet ajánlani, a 6. évadba még amúgy is van hely bőven.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.11.19. 01:01:23

Szerintem Carpenter They live-je az ötleten kívül azt is bebizonyította, hogy egy jó rendező, pocsék színészekkel alacsony költségvetésből is tud rendezni olyan filmet, amiben egyetlen bunyó található, a párbeszédek, és a dramaturgia pocsék, mégis leköt elejétől a végéig.

Pilgrim - na ne nézzél már madárnak, majd én nem tudom, hogy képregényből készült, (azt is remekül átörökítette, újabba piros pont) de minthogy nagy játékos volt, rengeteg számítógépes, és játéktermi játék elemet is beépítettek a filmbe.

What do know about Ramona Flowers tell me now!

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2011.11.19. 12:15:32

De milyen az a bunyó... :D nincs célja, értelme, hiteltelen, nevetséges és feleslegesen túlnyújtott. Engem amúgy nem kötött le egyáltalán, akkor már ezerszer inkább a Nagy zűr, mint az Elpusztíthatatlanok.

:D
Az egész Scott Pilgrimben egyetlenegy jó jelenet volt, a képregénybe beleolvastam, és ott nem volt ekkora gyökér a srác, mint a filmben, úgyhogy ennyit a remek átörökítésről...

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.11.19. 17:12:15

Én nekem meg meg van a képregény, és már megint csak kötözködsz, pedig neked jobban kellene azonosulnod, sokkal fiatalabb vagy mint én :p

Jah, az a bunyó nagyon szar, de valahogy pont ezért jó. Meg hogy a film vége se az a tipikus klisés.

JonathanKain · http://happyasylum.blogol.hu/ 2012.01.23. 23:43:35

nem tom miért fikázzák ennyien, nekem bejött a film :P.... a látvány k*rvajó (jó mondjuk ízlések és pofonok, én pl nem feltétlen utasítom vissza a halucinogén örömöket lehet ezért jött át :P ), igaz van benne jó pár kínos jelenet de sztem az egész film komolytalan annak ellenére h vannak benne komolynak szánt dolgok is. a gyerektől néha tényleg az agyfasz kerülgetett de számomra az irritáció csúcsa ilyen téren a Keano Reeves féle The Earth still stood néger kisköcsögje lesz mindig is...... jah a verseny végén azért isznak tejet mert ez hagyomány grand prix-nél :P
Jah és a videó jó lett és ismét sokat segítettetek abban h egy unalmasnak ígérkező estében ki tudjam tölteni vmivel :P

Kibernetika 2018.06.27. 19:58:41

Most, hogy megnéztem ezt a videót, eszembe jutott, hogy én ezt a filmet korábban már láttam (a tévében egyébként) és tetszett is és most kedvem támadt újra megnézni. Talán a hétvégén.

Kibernetika 2022.02.02. 01:20:33

Én eddig jónéhányszor láttam (most néztem újra) és még mindig nagyon bejön. Nagyon tetszik a látvány (már régen, amikor egyszer belefutottam a tévében, nekem már akkor nagyon megtetszett a látvány).

Amúgy Tomlion még 2017-ben készített bemutatót a filmről, és én igazán az övével értek egyet: tomlion.blog.hu/2017/07/11/cinemalion_speed_racer
süti beállítások módosítása