Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Karácsonyi szünet

2010.12.14. 09:56 | BlackSheep89 | 15 komment

Nem túl nagy jókedvvel, viszont annál hangosabb fellélegzéssel jelentem be, hogy idén már ne számítsatok tőlem videóra.

Gondolom, mind észrevettétek, hogy mostanában nem nagyon készítettem semmit, a Speed Racer videója is egy hétig tartott, és annak már jó ideje. Több oka is van, hogy így lelassult a dolog:

Az egyik, hogy egész decemberben dolgozom, mégpedig éjszakában, úgyhogy a biológiai órám totálisan meg van zavarodva, általában azt se tudom, délelőtt van-e vagy délután. Emellett suliba is járok, szóval egy napom nagyjából így néz ki:
meló -> alvás -> suli -> meló... szóval egy ideje úgy érzem magam, mint a mosott sz*r.
Ha mégis akad szabadidőm, azt vagy BlackSheepnével töltöm, vagy csak pihenek itthon, és csak nagyon ritkán visz rá a lélek, hogy rossz filmekkel foglalkozzak, amikor végre valami olyat tudok csinálni, amit szeretek.

A másik ok, hogy nincs alany. Az első a 18 éves szűz lett volna, de hosszas tervezgetés és mérlegelés után arra jutottam, hogy nem tudnám normálisan bemutatni, úgyhogy elvetettem. Egy írásos beszámolót valszeg írok róla, de azt még nem tudom, mikor.

A másik alany már sokkal ígéretesebb, és ki is találtam hozzá egy olyan ötletet, amihez hasonlót még nem láthattatok a Baaad Moviesban, emellett maga a videó is látványos (és enyhén tanulságos) lesz, legalábbis így tervezem. Úgy gondoltam, hogy ezt még megcsinálom decemberben, aztán jöhet a pihenő. Neki is álltam, már megvolt a teljes vágás, plusz az extra dolgok nagyrésze, ám ekkor összeomlott a Movie Maker, és azóta nem hajlandó beimportálni a filmet, emellett a projektet se nyitja meg, úgyhogy oda majdnem az összes munkám, amit beleöltem. És most se időm, se energiám, se kedvem nincs újrakezdeni az egészet.

Másszóval a legközelebbi videó tőlem januárban fog megjelenni, addig majd Sorter tartja a frontot. Az oldalon természetesen ettől függetlenül elérhető leszek, és egy-két bejegyzést, élménybeszámolót biztosan felteszek, de videózásra most tényleg semmi időm nincs.

Úgyhogy jövőre találkozunk!

BlackSheep

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr622514814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.12.14. 10:18:15

jó pihenést a karácsonyi szünethez...lehet jót tesz majd a Movie Makerednek :)

Ratcash1 2010.12.14. 16:20:50

Kááár, jövőre látunk majd csak SorterandBlacksheep videot :(
valahogy csak ki fogjuk bírni. És nem tudom hogy tudjátok-e de ma hirdették ki, a 2011-es Golden Globe jelöléseket: www.imdb.com/event/ev0000292/
ha esetleg valakit érdekel :D

Sorter 2010.12.14. 16:37:32

@Ratcash1:
Na, akkor azt hiszem az Eredetnek és a Fighter-nek fogok drukkolni. :-)
Amúgy csak BlackSheep ment szabadságra, tőlem még fogtok kapni videót idén. :-)

Ratcash1 2010.12.14. 16:48:36

@Sorter: Éles lesz a harc, NOLAN VS FINCHER (2 legesélyesebb rendező szerintem) :D

Ratcash1 2010.12.14. 16:50:25

@Sorter: ja és Sorter, a Fighter az jó, nem sok pénzem van (1 filmre még elég) nem tudom hogy megérné-e, egy olyantól szeretném tudni akinek már van róla véleménye :D

Sorter 2010.12.14. 17:34:51

@Ratcash1:
A Fightert még én sem láttam, de az előzetes infók alapján (mármint, hogy Whalberg mennyire kitartóan küzdött azért, hogy ez a film létrejöjjön) úgy döntöttem, megszavazom neki előre is a bizalmat. Viszont amint mozikba kerül, biztos ott fogok ülni a teremben én is. :-)

Ratcash1 2010.12.14. 17:52:56

Egyébként ha nincs alany abban könnyen tudok segíteni, nyugottan írjatok ha kell szar film, már annyit láttam (és mindegyikhez tudok adni linket xD ) és őőő ennyit akartam :D

HegeRoberto 2010.12.14. 18:25:26

Én e-mailben javasoltam egy Gyöngyszemet, bár az utóbbi időben elég sok gyöngyszem volt, és mégsem erről szól a BaaadMovies, reméltem, hogy kapok választ. Jó szünetet és kellemes ünnepeket kívánok!

FACE24 2010.12.14. 19:45:34

na látom nem csak nekem zűrös a december :S xD

Ratcash1 2010.12.14. 20:15:00

Golden Globe jelölések ezen a linken elérhetőek:
www.imdb.com/features/globes/2011/nominations

Terror Dzsoni 2010.12.15. 06:43:58

Még hogy nincs alany...te kis hazug! ;)

Jó pihenést, karácsonyt meg boldog új évet is!

dexexe 2010.12.15. 19:48:19

én napi 10-12 órákat dolgozok...nálam igy van...10-22-ig munka...utána,reggel 9-19-ig munka és igy tovább...nem egy leányálom,ezt ideje lenne mindenkinek megtanulni hogy a suli az még hawaiii ehhez képest :) de én inkább dolgozok mint iskola..itt nincs dolgozat,egyes,intő,vizsga,lecke meg apám fasza...dolgozgatok,kapom a pénzt és közben jól elkülyülök a munkatársakkal,suliban órán még hülyéskedni sem lehet

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2010.12.21. 23:07:07

Lenne egy kérdésem: fogtok rendezni nyereményjátékokat? Mindegy, hogy FreddyD-copy-e, vagy nem, de érdekelne, milyen egy filmes nyereményjáték.

Ui.: ha szokott lenni, akkor bocs, elkerülte a figyelmemet.

Sorter 2010.12.21. 23:17:26

@LaciG:
Nem fogunk csinálni, mivel mostanában semmi időnk nem jutna rá, de egyébként sem terveztük.
süti beállítások módosítása