Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Búcsúzik a Rossz PC Játékok Sorozat

2011.02.07. 23:40 | BlackSheep89 | 16 komment

Valószínűleg már mindenki tudja, de mindenképpen el akartunk köszönni attól a blogtól, ami minket is inspirált, és elindított, és ami nélkül mi sem tartanánk sehol.

Mindig felvállaltuk, hogy freddyD stílusára támaszkodva kezdtük a videózást, és csak remélni tudtuk, hogy sikerül majd saját hangnemet találnunk. Mostanra azt mondhatjuk, hogy mindkettőnknek megvan a maga stílusa, ami nem éppen egyforma, de ezt talán nem is baj.
Azonban ettől függetlenül nem töltöttünk fel úgy videót, hogy ne jutott volna eszünkbe:  Ha nincs Rossz PC Játékok Sorozat, valószínűleg nem lenne Baaad Movies sem! Így örök hálával tartozunk freddyD-nek, és nagyon fognak hiányozni az újabb és újabb videók.

Hogy miért ért véget minden idők egyik legjobb internetes sorozata, ITT MEGTUDHATJÁTOK!

Viszlát Rossz PC, és köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr252645773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zso12 2011.02.08. 15:22:22

én is most írtam búcsú kommentet mert az volt az első blog amit néztem és hiányozni fog

SwansonWhaoWhao 2011.02.08. 15:22:25

Ejj gyerekek, de lesújtott a dolog.:S:S:S:S
Azért örülök hogy csinálta ennyi időn átt.:)

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.02.08. 15:36:13

Ez nekem is fájt. De BlackSheep! Mi lenne, ha felkérnétek Freddy-t, hogy néha csináljon egy Baaad Movie kritikát?

Malackutya 2011.02.08. 17:45:00

Hát,nem tudok mit szólni,youtubon videója alá már írtam. Viszont Sorter és BlackSheep! Titeket is mindig nézlek,és mostantól ti vagytok az elsődleges blog számomra is. És gondolom még jó pár embernek. Tehát ha azt nézzük,dupla annyi felelősség hárul most rátok :D Na jó,csak hülyülök,remélem ti még hosszú időn át a "köz" szolgálatában álltok,és távol tartotok minket a szar filmektől,és megmutatjátok nekünk a gyöngyszemeket :) Jó hogy ti itt vagytok nekünk egyszerű halandóknak^^ enyhítitek a RPCJS-utáni űrt.

Pécsé 2011.02.08. 21:57:27

@Malackutya:
Pontosan. Hál isten van még 2 kedvencem FreddyD-n kívül, de ez mégis rossz. annak ellenére, hogy 2009 közepefele kapcsolódtam bele a dolgokba, 3. végig néztem az összes évadot sorba, és még így se untam meg. RESPECT!

kobretti (törölt) 2011.02.09. 00:15:25

Ez sajnálatos hír:(

Midig szerettem Freddy videóit, mindegyik nagyon jól megszerkeszett videó volt és nagyon élvezetes. Legalább ti még itt vagytok, mert a ti blogotok nagyon jó. Imádom a filmbemutatóitokat. Csak így tovább. Kedvencem tőletek Versus kritika.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.02.09. 05:28:59

Köszi mindenkinek!
Nem számítottunk ilyen dicséret-hullámra a bejegyzés után, de mindenképpen jól esik! :)

@LaciG: Az biztos, hogy lesznek közös projekteink a Mesterrel... lehet, hogy egy-két hasonló meghívás is belefér.

Geminicorazon 2011.02.10. 15:26:55

Lehetett érezni, hogy már nem teszi bele szívét-lelkét.
(Mert már nem tudta.)
Szerintem, ha nem túl rossz ötlet és ti is engeditek kirakhatna itt egy új játék videót, mint ott. Félévente vagy évente, ha hobbiból van kedve és nem abszolút végleges a döntés.

Persze pénzt kérnétek tőle!:)
Hihihihi

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.02.10. 20:32:42

Szerintem egyelőre maradjunk annyiban, hogy lesznek közös projektek, de nem hiszem, hogy freddyD-nek a mi blogunkra lenne szüksége, ha vissza akarna térni, akár egy videó kedvéért. :)

Ezek a közös találkák ritkábbak lesznek, valószínűleg kimerülnek a "Filmbarátok" sorozatban, ami szerintem önmagában is hatalmas megtiszteltetés számukra, tekintve, hogy ő hívott meg minket.

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.02.10. 20:57:15

De szerintem az akkor is jó lenne, ha FreddyD-t is bevennétek magatokhoz. Nem ő lenne csak a középpontban, ezért kevésbé stresszes, nyugodtabban csinálhatná a videókat. És nem kéne sok, csak érezzük, hogy még köztünk van. Különben is, filmvideókat könnyebb csinálni. És közelebb is állnak hozzá a filmek, mint a játékok.

bbenjyy · www.moviebarlang.blog.hu 2011.02.13. 20:34:12

Én 2008 őszétől aktív nézője voltam ennek a csodálatos sorozatnak. Mindig vártam az újabb videókat, jókat röhögtem rajta, és egyébként is tök jók voltak. A vége felé már érezni lehetett, hogy hamarosan vége, mert freddyD nagyon ritkán töltött föl új videókat. Mindenesetre köszönjük neki a 4 évadot, és remélem, hogy még hallunk róla.

bbenjyy · www.moviebarlang.blog.hu 2011.02.13. 20:35:06

Maradok ezentúl Baaadmovies fan!!

benyavsbende 2011.02.14. 00:14:32

Hát remélem hogy a Baaadmovies még sokáig boldogít minket :)))

djgegi 2011.02.16. 17:50:03

Nekem is fog hiányozni az RPCJS.
süti beállítások módosítása