Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Rango + 127 óra

2011.03.09. 17:23 | Sorter | 11 komment

Címkék: élménybeszámoló

A szezon egy legjobb animációs filmje, és az egyik Oscar várományos egy videón belül kerül terítékre.

Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr742725436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamie tha killa 2011.03.10. 14:50:59

A 127óra szerintem az egyik legjobb film volt az Oscar jelöltek közt...Csak a király beszéde lett jobb.

gorre126 2011.03.10. 15:30:50

A Harcos, a Fekete Hattyú, meg a Félszemű voltak a legjobbak közülük...

Kürtöskartács 2011.03.10. 15:45:34

Kedves Sorter!

Légy oly kedves és nézd meg az üzeneteidet! Két hete küldtem Neked levelet s visszajelzés még nem érkezett. Filmet ajánlottam bemutatásra, letöltési lehetőséggel is.

Üdv

Death/Mortis 2011.03.10. 17:28:09

A Rango-ra nagyon kíváncsi vagyok, már csak Hans Zimmer zenéje miatt is. Meg mostanában ráálltam az animációs alkotásokra.

A 127 óra az egyik titkos favoritom volt. Nagyon jól összerakott, átgondolt film. Sajnos a mezőny nagyjai elsöpörték. Ha egy évvel korábban készült volna, akkor talán másképp alakulnak a dolgok...

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2011.03.11. 14:25:46

Egyébként nagyon jó egy helyszínes film még a 2010-es Buried is. Van is róla egy élménybeszámoló a blogomon, ha érdekel titeket.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.03.11. 18:11:44

@Powerful900: Azt is láttuk, zseniális film az is, talán még jobb is valamivel, mint a 127 óra.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.03.12. 09:30:04

Nem említettétek Danny Boyletól a Napfényt. Ha még nem láttátok, mindenképpen nézzétek meg, mert az is nagyon jó film. Amiket elmondtatok, azzal maximálisan egyetértek, bár szerintem a 127 óra vége egyáltalán nem giccses, sőt a leggyönyörűbb befejezés, amit eddig filmben láttam. James Franco meg valami fantasztikus. És az az interjú a kanyonban, hát az nagyon nagy.:D

zecske 2011.03.12. 17:46:00

lehet egyedül vagyok vele,de nem nagy szám,én kifejezetten untam.

igaz nem is az én korosztályomnak szol,mintahogy manapság semmmi sem hoollywood részéröl ez nagy szemétség pénz-pénz.

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.03.12. 18:48:48

Nemrég néztem meg a filmet és... azta, nagyon jó :D De szerintem a vége is nagyon jó. Kellett az oda. És amúgy engem James Franco végig Heath Ledgerre emlékeztetett. Talán a borosta miatt.

Wolfi24 2011.03.16. 14:39:27

A vége egyáltalán nem volt giccses. Valamint én olvastam könyvben is. A könyv magyar címe "A kanyon fogságában". A film után most adják ki másodjára James Franco-val a borítón ami szerintem gáz, mivel nem róla van szó. Nekem a régi kiadás van meg ami annyival jobb, hogy kemény fedeles valamint vannak benne igazi fotók az eseményről, (az új kiadásban nincs, szerintem) mivel igazából is fotózta magát, sőt még a levágott keze is leven fotózva. Elég durva.

Nagyon sok különbség van a könyv és a film között. A legtöbb hallucináció meg sem történt (a lovak átugrálnak fölötte az sem történt meg). A két csajjal az elején nem ugrált a kanyonban lévő vízbe stb. Szóval vannak eltérések, de mégis azt kell, hogy mondja, szerintem nagyon hűen követi az eseményeket. Ezek a kis pluszok kellettek bele, hogy a film nézhető legyen, mert ,ha a valóságot hozták volna a vásznakra, akkor sokak számára igen unalmas lett volna a film.

Valamint azt meg sem említettétek, hogy a végén amikor a kanapén ül Aron a feleségével és a fiával Leo-val az a valódi Aron Ralston.

Amúgy nem olyan nehéz rákeresni a könyvre.
Régi kiadás: utikonyv.eu/spd/k_668333/A_kanyon_fogsagaban
Új kiadás: www.alexandra.hu/scripts/cgi/webshop.cgi/GetBook?BookID=711402&utm_source=konyvblog&utm_medium=box&utm_content=nyitooldal&utm_campaign=127_ora_-_a_kanyon_fogsagaban_711402&TabSheet=book&SessionID=5103152D0EDEAC32C7636810EE241DHUBIBGWUGBXAKNLBIMLTZYXPXCICDBJJGHYCAELE56889A6C30DF1C8EFA45471F5E502FDF1C7E29F1EEAD95BBFD87834BCA35C07C51271E2E898D&CBStock=CHECKED&SrcOrder=o
süti beállítások módosítása