Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Rémes egy éjszaka

2011.08.13. 16:24 | BlackSheep89 | 8 komment

Címkék: gyöngyszemek

Sorrendben a harmadik jó zombifilm, ezúttal a '80-as évekből.

A linkblogban pedig két új blogot találhattok meg, mind a Bad Movie Night, mind a Popcorn & Soda filmekkel foglalkozó oldalak.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr243151124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terror Dzsoni 2011.08.13. 21:42:35

Remek bemutató! Asszem ezt is én küldtem nektek... ;)

zecske 2011.08.15. 16:13:47

jo napot szokásomhoz hiven másrol beszélnék,egy filmröl amit sajna nem egyszerü beszerezni.

tegnap néztem dvd mitmondjak elejétöl végéig lekötött Dögkeselyü 1982 taxisoför-röl szol akit megloptak,és mivel senki sem hisz neki maga szolgáltat igazságot.

hihetettlen hangulata van a filmnek,ja és ha nem mondtam volna magyar akciofilmröl van szo nagyon-nagyon melegen ajánlom imdb 7.7

ime egy kis részlet: www.youtube.com/watch?v=w6LaCcVbTQU

www.youtube.com/watch?v=gOIZXTRF-XY&NR=1

Sorter 2011.08.15. 16:26:23

@zecske:
A Dögkeselyűt egyszer már sikerült megszereznem, de sajnos csak az első fél órát játszotta le. Már az alapján nagyszerűnek tűnt, a hazai filmek közül pedig egészen kiemelkedő. Azóta kajtatom megállás nélkül a neten és a boltokban egyaránt, eddig sikertelenül. :(

zecske 2011.08.15. 16:39:46

sajna elég szégyelletes szinte sehol sem vetitik,filmmuzeumon,mán akinek van,hová tüntek ezek (ez) jo film 58 országban mutatták be egyszerüen érthettlen hová süllyed(t) a hazai filmgyártás.

apám ez a film simán cool-nagyszerü alkotás igaziütös akciofilm,ha más nem ez gyöngyszemekhez valo.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2011.08.16. 12:27:09

Nem olyan rég én is írtam a Rémes egy éjszakáról, nekem egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet, a nyomába sem ér a Dance of the Dead-nek. Bár kétségtelenül voltak benne jó ötletek összességében egy elég szar film. A videó viszont jó szokásotokhoz híven kurvanagy, esküszöm majdnem elhittem, hogy jó a film :D Kíváncsi voltam a film egyetlen igazán jó poénját bevágjátok-e, és remek stílusérzékkel a legvégére időzítettétek :)

hellboi 2011.08.16. 22:42:21

A Slithers ötletét szóval akkor innen vették! :)

Shogo32 2011.09.06. 13:28:46

szerintem nagy vicces volt
süti beállítások módosítása