Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Oscar pályázók (3)

2011.08.28. 17:56 | BlackSheep89 | 13 komment

Cody - A szupercsapat

 

 

Théo - A miskolci Boni és Klájd

Bence4ever - Drágán add a rétedet

Lovegun - James Bond: Goldfinger

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr63185844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaben No.1 2011.08.29. 18:34:22

Nos, nekem igazából egyik se tetszett annyira, de ha választani kell én Cody-éra voksolnék

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.08.29. 18:49:43

Nekem ezek a videók közül Théo-é jött be a legjobban, bár elfogult vagyok.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2011.08.29. 21:32:38

Ebből a pakkból nekem Cody videója tetszett legjobban

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.08.30. 10:12:33

@Dj G@ben: Ha jól számolom, a következő 4-esben mindkettőnk videója benne lesz :D

Gaben No.1 2011.08.30. 11:51:09

@FroG: Hát az első pakkban például csak hárman voltak, de erős csoport lesz annyi szent ;D

HegeRoberto 2011.08.30. 13:15:44

Igazából Cody elemzése élvezetes volt, annak ellenére, hogy egy közismerten jó filmet mutatott be. Kifejezetten örültem a sorozattal való összehasonlításnak, mert én is rajongtam érte, és jó, hogy nem csak nekem tűntek fel ezek a dolgok. A film minden ismerősöm szerint Tök szupi jó, és nem mertek semmibe sem beleszólni. De szerintem a karaktereket jobban át lehetett volna hozni a sorozatból, mert így például Peck és Murdock valahogy nem emlékeztettem engem a sorozatból megszokott figurákra.
Bence4ever bemutatójában szereplő "drágán add a rétedet" című művet nem ismertem, de most már nem is kell megnézni mert minden el lett mondva róla. XD kicsit hosszú let
Theo bemutatójáról nem tudom mit mondjak. A bemutató jó, a vágás jó, a videó informatív, de nem szeretem az ilyen filmeket. Két fiatal elkezd bűnözni, lövöldözni, lopni csalni hazudni és a média még híressé is teszi őket azért mert mások életét tönkreteszik. Ennyi erővel az iskolákat lemészároló idiótákról is lehetne filmet csinálni, erkölcsileg ugyan az, és az, hogy ők szerelmesek nem teszi kevésbé rosszá a bűncselekményeiket.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.08.30. 13:32:35

@HegeRoberto: AZ egyik iskolai lövöldözésről készült film, Arany Pálmát is kapott. Elefánt a címe..

HegeRoberto 2011.08.30. 14:53:48

@FroG: Errr... faxa, és te neked mi a véleményed erről?

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.08.30. 15:21:57

@HegeRoberto: Személy szerint nagyon utálom a filmet. Szerintem erőltetett, és unalmas.

RiderOfSky 2011.08.30. 23:46:25

Nekem is Cody bemutatója tetszett a legjobban,főleg,mert a sorozattal való összehasonlítása nagyon jó volt.
Bence4ever bemutatója is jó volt,volt benne pár jó poén,de tényleg kissé hosszú lett.
Theo videója sajnos túl rövid lett,pedig többet is elmondhatott volna.
Lovegun bemutatóját elnézést,de nem bírtam végighallgatni,mert nagyon recseg a hang és megfájdult a fejem.

bence4ever 2011.09.02. 06:59:27

@RiderOfSky: @HegeRoberto:
köszi hogy megnéztétek, majd ha egyszer csinálnék egy másik videót az biztos hogy rövidebb lesz
süti beállítások módosítása