Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Oscar pályázók (4)

2011.08.30. 14:12 | BlackSheep89 | 6 komment

Nexus - Répafej a főnök


II. filmelemzők Oscarja - Répafej a főnök - by... by Nexus1026

zibi07 - Az utolsó cápa

 

Frog - A dögös és a dög

 

DjGaben - Pterodactyl, Alkonyat, Electroma

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr93190629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.08.30. 15:25:48

Srácok! Mindhárman nagyon jó videót dobtatok össze, személyes kedvencem ebből a pakkból, és a teljes mezőnyéből Gaben-é, szerintem Ő szerzi meg a győzelmet. Továbbá ebből a csoportból Zibinek és Nexusnak is esélye van, de én valahogy a Gaben videójában éreztem azt a kis pluszt, amely az összes többi fölé emeli. Talán csak annyi a hibája, hogy a 3. filmről készített bemutató, már nem kellet volna bele, személy szerint untam. Minden esetre sok sikert :)

Gaben No.1 2011.08.30. 18:52:52

@FroG: Nagyon szépen köszönöm a dicsérő szavakat :D
Szerintem is ez a legerősebb csoport, mert hát itt a címvédő Nexus aki ezuttal is remek videót dobott össze egy vérbeli szar filmről, sajnos Zibi videóját még teljes egészében nem volt időm megtekinteni, de amennyit láttam belőle az is egy remek nívós elemzésnek tűnik és a tied is nagyon tetszik Frog, még úgy is, hogy a gyenge gépem miatt gyakorlatilag rádióadás volt.

Ja és hát igen, az utolsó beszámoló gondoltam, hogy unalmas lesz, mert a film is az unalom újabb dimenziója (ezért is próbáltam lerendezni 5 percen belül)

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2011.08.30. 21:23:20

Nekem ebből a pakkból és egyben az egész mezőnyból is Nexus videója tetszett legjobban! A többieké is jó lett, Frognak és Gabennek is nagy esélye van egy előkelú helyezésre.

RiderOfSky 2011.09.01. 12:38:00

Nekem Gaben videoja tetszett a legjobban. A tobbi is nagyon jo lett,nekik is szurkolok,de hat muszaj kedvencet valasztani. :)

bence4ever 2011.09.02. 07:10:33

Gaben!
a twighlightosok bénázása a klasszikus hegylakó zenén megeröszakolta a gyerekkoromat! :(
de viccet félretéve az elso film bemutatója tényleg beszarósan jó volt, viszont a másik kettö kicsit kevésbé de szerencsére azok hossza elenyészöbb volt az elsöhöz képest

zibi videójával nekem kicsit az volt a bajom hogy nem igazán esett le csak a végén hogy most szereti ezt a filmet

Gaben No.1 2011.09.02. 15:10:08

Kösz a dícséretet bence4ever!
Sajnálom, hogy ekkora traumának kellett kitennelek. Jómagam is Hegylakón, Csillagkapun és van Damme filmeken nőttem fel. De rengeteg a hasonlóság(vagy csak a kopizás) kettejük között és ezért nem hagyhattam ezt ki. Semmi esetre sem akartam leminősíteni se a sorozatot, se a filmet
süti beállítások módosítása