Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Éjfélre kitisztul

2011.10.16. 21:03 | BlackSheep89 | 11 komment

Címkék: gyöngyszemek

Egy nagyon korrekt háborús film. Bár annyi erénye nincs, hogy igazán nagyszerű és emlékezetes legyen, ettől függetlenül kellemes élményt nyújt.

A linkblogba pedig egy új, elég érdekes témájú blog került be. Az Energiaitalok A-tól Z-ig - ahogy a neve is mutatja - az energiaitalokkal foglalkozik. Érdekes témaválasztás, de nagyon szórakoztató az oldal szerintem (pedig nem is szoktam energiaitalt inni).

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr503307865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PaleMaggot 2011.10.16. 21:21:20

Köszi a videót, tényleg nagyon jó alkotás. Úgy néz ki Ethan Hawke visszatérő a Gyöngyszemekben.

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.16. 22:57:27

Örülök, hogy végre kiraktátok, megérte annyi e-mailt írni :D
Elküldtem a linket arról a blogró, amit mondtatok, hogy esetleg kiraktok. Megkaptátok?

Kápi-András 2011.10.17. 07:08:39

Én ezt még nagyon régen a tv-ben láttam és annyi maradt meg belőle, hogy nagyon nem tetszett. A szemüveges fickó kiakadásai a film végére már kifejezetten dühítettek, a karakterek semmit mondóak voltak, a végén pedig az egyik halálát nem is nagyon értettem. Ja és ami a legjobban idegesített, hogy németeket folyton káposztazabálóknak hívták. Egyedül a karácsonyi jelenetet érdemes megnézni szerintem.

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.17. 16:42:16

Köszönöm a linkkkirakást, és a dícséretet :)!
A videóhoz gratulálok, bár nekem jobban tetszett, mondjuk semmi elvárásom nem volt, a címét se tudtam, csak véletlen akadtam rá, egy unalmasabb estémen. Engem megfogott a hangulata, a csodaszép zenéje, és én két jelenetet kiemeltem volna; az ál-lövöldözésben lévő fordulatot ( SPOILER: amikor igaziba megy át Sp. Vége) az teljesen letaglózott, és nagyon megfogott, és az elején tetszett nagyon még az, amikor arról tart a főszereplő monologot, hogy hogyan fogyatkozott meg a csapat, ott nagyon elgondolkodtató dolgokat mond, hatalmas jelenetnek tartom.
De profi videó lett, nem csalódtam a minőségben ;).

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.10.17. 17:27:47

Érdekes filmnek tűnik, megfogom nézni.

Gaben No.1 2011.10.17. 19:38:29

De örülök, hogy már a 4. filmet mutatjátok be a kedvenc színészemtől a gyöngyszemeken belül :D

HegeRoberto 2011.10.17. 21:07:47

Igen, én is emlékszem erre a filmre, pár éve láttam a TV-ben, azt hiszem épp karácsony tájékán. Tetszett a hócsatás jelenet, azon én is jót mosolyogtam. Kifejezetten érdekes volt a háború ezen oldalának megfilmesítését látni. Ami engem illet, tényleg egy olyan film amire az ember pozitívan emlékezik vissza, de csak akkor, ha valaki eszébe juttatja.

rammsteinfan 2011.10.18. 03:35:27

ha van 2 világháb film ami nekem abszulúte a favorit az a Háború kísértetei, nagyon jó film.ebben a filmben nemértettem amúgy miért ölik le a németeket. vagy csak olyan rég láttam...

zoliboy94 2011.10.18. 16:50:46

Ha már gyöngyszem háborús film, akkor az 1995-ös Szahara James Belushi-val. Szerintem az a film is érdemelne egy bemutatót.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.10.19. 07:22:58

@zoliboy94: Sorter nagy kedvence a Szahara, csak sajnos mai napig nem sikerült rálelnünk. Ha egyszer beszerezzük, tutibiztos, hogy lesz róla Gyöngyszem-bemutató.

zoliboy94 2011.10.20. 21:51:07

@BlackSheep89: Hát igen sajna nagyon nehéz rátalálni. Szerencsére nekem sikerült hosszú-hosszú keresgélés után. Igaz, warez oldalon. Ha érdeklődtök iránta, akkor letöltöm és valamilyen módon elküldöm nektek. A kép és hang minőségről nem tudok nyilatkozni. A kommentelők nem panaszkodtak rá.
süti beállítások módosítása