Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

The Expendables 2 - Baaad Movies Edition

2011.12.15. 20:08 | Sorter | 12 komment

Aki esetleg még nem nézte meg ötszázszor, annak szólok, hogy megjelent a várva várt The Expendables 2 teaser trailer-e. Óvatosan nézzétek, mert félő, hogy a monitor belerobban a képetekbe (főképp Chuck Noriss-nál, az űberkemény).

Az előzetest 145-jére látva rájöttem, hogy egy hatalmas sztár teljességgel érthetetlen okokból  kimaradt a projektből, így én önhatalmúlag utólag pótoltam. Előre is elnézést mindenkitől! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr603466943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.12.15. 21:36:02

Nem tudom, miért pont ezt a pocsék minőségű videót linkelted be, és azt sem értem, hogy hol van Schwarzi a végéről. Szerintem cseréld ki a traileraddict verziójára, az sokkal jobb.

Jigsawwasright 2011.12.15. 23:50:54

Erthetetlen... csak nekem tunik fol az a hatalmas ür, amit ez a szereplogarda hagy maga utan? mar remenykedtem, hogy Sorternek is feltunt... de ra kellett jonnom, h tevedtem...
Most komolyan kerdezem, ti nem hianyoljatok, az elso feher 7 danos aikido mestert? az arckifejezesek sokszinusegenek koronazatlan kiralyat, Steven Seagalt?
komolyan mondom, szinte faj a hianya egy ilyen egyszemelyes hadseregekbol allo hadseregbol(?!).

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.12.16. 09:26:50

@Sparrow: Ez egy Sorter által készített fan-videó, azért ilyen gyenge minőségű, de az eredeti trailerhez is raktunk egy linket.

@Jigsawwasright: Seagal már az elsőben is benne lett volna, viszont nem jött ki jól vele a stáb több tagja, így kiszállt.

lasver199375 2011.12.16. 11:35:44

Arra gondolok, hogy Chuck "The God" Norris a gonosz és a többiek őt próbálják megölni. A film 5 perces lesz.

ropi10 2011.12.16. 13:26:28

Én már csináltam egy trailert a magam izlése szerint , szerintem sokkal jobb mint ez :dddd nézzétek meg ha érdekel

www.youtube.com/watch?v=UP0gN_BybPE

gyurci97 2011.12.16. 14:18:01

A vendégszereplős jelenet miből van?

Sorter 2011.12.16. 14:58:54

@gyurci97:
A The Room című "klasszikusból".

Max Power 2011.12.16. 18:31:45

És be lesz mutatva? Szerintem kihagyhatatlan!:) Az utóbbi időben nagyon rákattantam.

Sorter 2011.12.16. 19:20:53

@Max Power:
Nem valószínű, mivel a Nostalgia Critic már nagyon átfogóan kielemezte, mi pedig nem sokat tudnánk hozzátenni.

dexexe 2011.12.17. 11:48:14

Steven Seagal hol van????és nicholas cage??john travolta??ők lehet hogy a háromban lesznek....viszont arnold remélem ebben is benne lesz...

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.02. 21:43:03

Segalt már hatszázszor kitárgyalták miért nem lesz, Travolta azért nem kimondottan akciósztár, Cage meg még jó hogy nem lesz benne, semmi keresnivalója itt.

Engem tökéletesen kielégít Van Damme és Norris bevonása. Akkor már inkább Dudikofft hiányolnám.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.02. 22:00:07

Steven Seagal miért nem lesz? :D
Na de most viccen kívül...
Miért nem lesz?
süti beállítások módosítása