Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Szikla-kemény műanyagkatonák

2011.12.20. 08:00 | BlackSheep89 | 7 komment

Mielőtt elolvassátok, kattintsatok a Filmelemzőkre, ahol röviden leírtam, milyen az új Mission Impossible, kicsit megelőlegezve a holnapi holnaputáni élménybeszámoló hangulatát! :)

Már az első G. I. Joe-t is sokan borzasztónak titulálták, pedig nem volt vele komoly baj. Tény, hogy ostoba volt, de szerintünk ugyanannyira szórakoztató is. Mert hát amikor tíz percen keresztül zúzzák le Párizs belvárosát, akkor mégis kit érdekel, hogy mennyi értelme van az egésznek? Röpködjenek a golyók, robbanjanak a kocsik, emésszen el mindent a kiváló látvány! Ennyi volt a G. I. Joe koncepciója, kevés volt, de jól működött és lehetett élvezni.

Na, jövőre befut a második rész is. A rendező le lett cserélve (sajnos?), és a stábban is érdekes változások történtek. A főszereplő The Rock, aki úgy néz ki, kötelező akciófilm-kellék lesz a közeljövőben (a The Expendables 2 kapcsán is sokat emlegették), holott jóval tehetségesebb színész annál, hogy állandóan kőkemény zsoldosokat, vagy gyerekeket pesztráló idiótákat játsszon, de mintha ő maga se akarna többet kihozni magából. (Emlékszünk még a Csak lazán!-ra? Ugye, hogy igazam van!).

A film pedig első látásra maga a tökéletesre csiszolt B-kategória. Agyatlan akció- és robbanás orgia, amiből évente látunk kéttucatot. Nem azt mondom, hogy bűnrossz lesz, de valószínűleg nem lesz már meg az a bája, ami az elsőt még kiváló popcorn-mozivá tette.

De mégis! Ezt meg KELL nézni! Mert a trailer utolsó 20 másodpercében feldobnak egy olyan labdát, de olyat...!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr523477354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reich 2011.12.20. 13:07:58

Nekem kikapcsolódásnak jó lesz.Amúgy remélem már látunk benne olyat ami igazán gi joe-s

Reich 2011.12.20. 13:42:56

Ja mégvalami Bruce- cool lesz meg belefér a fllmbe hisz ez egy fuck yeahh akciófilm lesz hahahaha

Navajonki 2011.12.20. 18:07:29

Mikor olvasom, hogy "Olyan labdát dobnak fel benne, de olyat..." hirtelen ennyit reagáltam: "Mi lesz ez, Bruce Willis?" A trailer végén meg: "... nabmeg..." :D

zoliboy94 2011.12.20. 21:21:03

Lehet, hogy velem van a gond, de szerintem a G.I. Joe látványa rohadt ronda lett. Egyetlen ami tetszett e téren az amikor az Eiffel-torony összedőlt. A trailer végén ütött Bruce Willis :D

Reich 2011.12.21. 11:48:57

Szerintem egyáltalán nem lett ronda.Nekem tetszett a film.Én pont az ilyen agyatlan filmeket szeretem.Nem szeretem az elgondolkodtató a mély mondanivalóval megáldott filmeket.Nekem az ilyen egyszerű filmek tetszenek.

Symat 2011.12.25. 16:59:09

A trailer zenéje GLITCH MOB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FUCK YEAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
Így már tuti megnézem :)

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2012.01.29. 21:13:28

Jól vagy? jah
és te? MAGAS EGY KICSIT A KOLESZTETINSZINTEM
-.- XD
süti beállítások módosítása